Hotel Meublè Sertorelli Reit ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Meublè Sertorelli Reit*** bij :

1 review over Hotel Meublè Sertorelli Reit in het Nederlands

Mooi, fris designhotel

Jos, 13-6-2010

Nieuw hotel met een trendy inrichting. De lobby was erg mooi ingericht met frisse kleuren en strak hout en die stijl is ook doorgetrokken in de kamers. Wij hadden een standaardkamer op de bovenste verdieping, zonder balkon. Omdat het hotel op 1 familie na verder leeg was vonden we het wel jammer dat we geen kamer met balkon kregen, maar onze kamer was verder erg mooi. De badkamer was nieuw en ruim met een grote douche met regendouche. Verder in de kamer veel licht hout en een strakke moderne inrichting. Het ontbijt was erg lekker met volop keuze en verse vleeswaren, lekker cappucino! Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage, je kamersleutel geeft je hier toegang toe. Wij waren er niet in het skiseizoen, maar je kon merken dat het hotel zich daar eigenlijk wel op richt, in de kelder zit een ski-opslagruimte.

Enig nadeel was eigenlijk dat de bedden naar onze smaak te hard waren.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meublè Sertorelli Reit in Bormio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meublè Sertorelli Reit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meublè Sertorelli Reit scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.