Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes1,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel Bagni Nuovi***** bij :

1 review over Hotel Grand Hotel Bagni Nuovi in het Nederlands

Diefstal

H.J.M.Roelofsen, 23-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes1

Tijdens mijn derde bezoek aan dit hotel heeft één van de personeelsleden mijn portemonnee uit een afgesloten kast in de kamer gestolen. Op zich vervelend maar ook in een 5 sterren hotel kan dit blijkbaar gebeuren. Direct na de diefstal heb ik contact opgenomen met de receptie en dit gemeld. Om het hotel niet in verlegenheid te brengen heb ik geen aangifte gedaan, politie in de hotel lobby geeft de andere gasten een onplezierig gevoel. Het hotel geeft aan dit hoog op te nemen en komt hier na mijn vakantie op terug. Na herhaaldelijk bellen en mailen hebben ze mij meegedeeld dat ze niets voor mij kunnen doen. U zult begrijpen dat ik hier niet tevreden over ben. Het ergste is de houding van de directie, indirect geven ze het personeel een vrijbrief wat aanzet tot diefstal. De kwaliteit van een hotel komt pas naar boven als iets zich voor doet. Ik heb alles gedaan om het hotel tegemoet te komen met dit als resultaat.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Bagni Nuovi in Bormio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Bagni Nuovi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Bagni Nuovi scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.