Hotel Girasole 2000 ***

18 reviews over Hotel Girasole 2000 in het Nederlands

Perfect

Richard de Koe, 12-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar voor het Eerst de comfort Kamer super net en perfecte ligging
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Unieke locatie in een zeer rustig skigebied.

GOV, 7-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige uitvalsbasis om te skiën. Eten was prima, keuze uit 2 verschillende 4 gangenmenu's. Er waren ook luidruchtige groepen jongeren in het hotel, maar bij het eten kregen de gezinnen een rustige ruimte. We kregen een karaf wijn bij het eten en water. Prima hotel en super gelegen aan de piste. Enorme rust op de piste, geen enkele wachtrij, zelfs niet in de schoolvakantie. Alleen in het weekend iets drukker.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Fantastische locatie

Bas, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt op een fantastische locatie, de kamers zijn echt erg gedateerd, en het ontbijt stelt niet veel voor. Personeel heel erg vriendelijk.

Het is wel een uitdaging om bij het hotel te komen als het veel gesneeuwd heeft

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Mooie locatie, slecht hotel

DDD en B, 14-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug en we gaan er nooit meer heen! Slecht hotel! Slecht eten en slechte service. Alleen de avond receptie is aardig en de jongen in de bar! Sauna (waar ze nog €5.- pp voor durven te vragen)is te erg voor woorden! Je wordt naar een soort kelderkamertje gebracht en daar is dan de sauna en het bubbelbad! echt een rommelhok! niet echt om te ontspannen...

Skigebied is klein maar van goede kwaliteit! Lekker rustig ook! Daar is niks op aan te merken. In het restaurantje op 3000mtr kan je SUPERlekker lunchen! Mooi uitzicht en goede service! Anders dan in het hotel! Avondeten is slecht! Pasta niet gaar en vlees erg droog! je kan kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Ontbijt is helemaal slecht!

Voor het geld wat wij betaald hebben was het wel te verwachten maar voor meer dan €300 zou ik me echt opgelicht voelen!

Gereisd met vrienden in maart 2012

lekker skieen

Richard, 6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je aankomt rijden na een best wel lange reis door diverse passen is het zicht op het hotel eenvoudig, maar wat een mooie ligging.

Mensen zijn vriendelijk en je kan, in mijn geval direct naar de kamer, deze zijn eenvoudig en een beetje gedateerd, maar ze zijn met een deel van het hotel al bezig om het te renoveren.

In de kamer een raam wat open kan en van daaruit zicht op piste naar het dal en de lift.

Het eten in de avond bestaat uit een saladebuffet, een voorgerecht, meestal spagetti, een hoofdgerecht(vlees met groente en aardappelpuree), en een toetje.

Dit gaat in een snel tempo, aanvang half acht en drie kwartier later is alles klaar, voor de liefhebbers een frisdrankje erbij en een caraf wijn, naar keuze rood of wit.

Dan het ontbijt in de ochtend, is sober maar ok.

Koffie, niet te drinken is oplos, dus maar aan de thee.

Er zijn broodjes, chocoladepasta , jam, en kaas en worst.

Ook is er yoghurt en fruit.

Dan je hotel uit, geweldig zo de piste op.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

jeugdherberg aan de piste

doerak, 28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Plek is prachtig, meteen aan de piste. Het is niet duur om te boeken, maar dan moet je je er ook niks bij voorstellen.

Kamers oud en klein, gehoorig er wordt wel elke dag schoongemaakt, en dat begint om 6 uur 's morgens.

Eten, patat en kip, en 's morgens oud brood als je er om vraagt krijg je vers.

Personeel is wel vriendelijk.

Skigebied is mooi, 45 km, twee prachtige gebieden op 20 min rijden.

Om er te komen kun je met de autotrein en tunnel, of via het comomeer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

voor de 2e keer

Annemarie Zandee, 2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na 2 jaar weer een keer naar hotel Girasole. De heenreis viel mee deze keer omdat we nu wisten hoe we moesten rijden. De terugreis was heftig, hebben er 2 uur over gedaan omn in Livigno te komen, de wegen waren glad en besneeuwd. We hebben het zonder sneeuwkettingen gered met onze winterbanden maar hebben velen zien stranden. In Livigno aangekomen bleek de weg naar Zwitserland afgesloten tussen 9.00 uur en 16.oo uur en hebben we 4 uur in Livigno moeten doorbrengen.

Dit schijnt alleen op zaterdag te zijn, dus zorg dat je voor 9.00 uur in Livigno bent!!!

Hotel is prima, locatie kan niet beter, kamers erg eenvoudig maar schoon. De broodjes bij het ontbijt zijn van de vorige dag en hard. Heb hier 2 keer commentaar op moeten maken en toen kregen we afbakbroodjes en croissants. Diner is nu in buffetvorm en is goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Skien is er geweldig

Charles, 11-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ski mogelijkheden zijn hier geweldig. Hotel is op het middenstation.

Bediening probeert er wat van te maken. Het eten is middelmatig.

Kamers zijn echt heel eenvoudig.

Er is geeneens een bedlampje.

Kamers zijn ook nog zeer gehorig.

Alles wat op de gang gebeurt hoor je.

Wij hadden pech dat het slecht weer was. Veel sneeuw en dan is het een grote ellende om er te komen.

Passen afgesloten. Over de laatste 180 km hebben we 7 uur gedaan.

Advies als je er heen gaat: Doe er twee dagen over. Laatste stuk schiet niet op zeker als het gesneeuwd heeft, en op 2000 meter sneeuwt het vaak.

Gereisd met partner in februari 2009

fraaie ligging, armoedige kamers

géjé, 12-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het hotel is geweldig op 2000 meter aan de pistes en aan de oefenweide. Het personeel was heel vriendelijk en erg behulpzaam. De aanwezigheid van kinderopvang is ondanks het taalprobleem een extra voordeel. Het eten was wat simpel (ontbijt) maar het avondeten een stuk beter (2-keuze menu) met name door de aanwezigheid van een saladebuffet. Het hotel heeft nog een restaurant en een leuke bar. Eigenlijk heeft het hotel en de omgeving alles wat nodig is voor een heerlijke wintersport, behalve..... goede kamers.

Deze zijn smal, oud en armoedig. Wij hadden voor 2 volwassenen en 2 kinderen een 2persoonsbed en een stapelbed en daarmee stond de gehele kamer vol. Je kon er je kont niet keren zonder iets of iemand te raken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Hotel verdient 1ster

Glenn, 28-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelukkig dicht bij de piste, eten is niet doordacht en het verse fruit komt uit het blik! De kamers zijn voor de sardientjes!!! Van kerst en menu hebben zo ook weinig gegeten.

De pistes moeten het Voor het eten ga je best naar 3000 daar goedkoper en véél beter!

Als je de baas ziet weet je veel over het hotel!!

Jammer dat personeel zo uitgebuit word! De meeste wel vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Girasole 2000 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Girasole 2000 in Bormio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Girasole 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Girasole 2000 scoort een 6.83 uit 10 op basis van 23 reviews.