Hotel Jolly Bergamo ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jolly Bergamo bij:

2 reviews over Hotel Jolly Bergamo in het Nederlands

Super goed hotel

Raf en Christiane, 26-9-2008

Op onze heenreis naar Zuid-Tirol boekten we dit hotel voor 1 nacht. De volgende keer boeken we weer in dit hotel. Het personeel is vriendelijk, de kamer buitengewoon proper met alles erop en eraan en het ontbijt was ook heel goed met veel keuze. Kortom, super goed hotel.
Gereisd met partner in september 2008

I & C, 16-9-2007

Hotel is goed gelegen. Rustig maar toch dicht bij winkels en station en op wandelafstand naar het treintje naar de citta alta. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Talenkennis is iets minder. Ontbijt is OK maar voor het diner zaten we wel alleen in het restaurant. Naast de deur is echter een goede pizzeria. De kamers waren tip top in orde. Wij zouden dit hotel opnieuw boeken.
Gereisd familie in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jolly Bergamo in Bergamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jolly Bergamo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jolly Bergamo scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.