Hotel GombitHotel

Hotel GombitHotel
GombitHotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor GombitHotel bij:

1 review over Hotel GombitHotel in het Nederlands

Super designhotel in hartje oude centrum Bergamo

Maarten, 20-7-2011

Wij vonden dit hotel (en de stad Bergamo) de grote ontdekking van ons lange weekend in het Italiaanse merengebied. Een schitterend designhotel, prachtig ontworpen in een middeleeuws pand, midden in het levendige oude centrum van Bergamo. Zeer smaakvol en luxe ingericht, met name de badkamer is een plaatje. Ligging is ook fantastisch: alle bezienswaardigheden, winkels en restaurants bevinden zich binnen 5 minuten lopen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, en goed ontbijt. Als ik toch een klein minpuntje moet noemen: hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid en parkeren in de oude binnenstad is lastig. Maar alles bij elkaar: een grote aanrader!
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GombitHotel in Bergamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GombitHotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel GombitHotel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.