Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Abelia in het Nederlands

Leuk plekje, aardige mensen, schoon en netjes!

Juan IJspeert, 26-7-2009

Bed & Breakfast 'Abelia' in Bergamo is zeker een toppertje!

Toen we aankwamen was het even moeilijk te vinden, maar ik had het telefoonnummer van de eigenaar via de mail gekregen en ik had hem opgebeld. Hij kwam er meteen aan.

Toen we binnen kwamen viel al meteen op dat alles schoon en netjes was. Het zag er verzorgd uit!

In de kamer lag ons ontbijt voor de volgende dag alvast, en uit de koelkast mochten we melk pakken en we konden koffie/thee zetten als we wilden.

Ook kan je gebruik maken van de keuken als je even iets wilt eten, wat heel handig was. Er was zelfs een oventje voor pizza!

Al met al was het een leuk verblijf in deze mooie Italiaanse stad!

Goedkoop heen gevlogen met de beste maatschappij en daarna een goed verblijf gehad!

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Abelia in Bergamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Abelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Abelia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.