Vakantiepark C'era una Volta ****

7,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,4

255 reviews over Vakantiepark C'era una Volta in het Nederlands

Deze camping had het niet (zeker geen 4 sterren)

Maarten (Gilze), 16-9-2017

Middelgrote camping met verschillende terrassen. We hadden een mooie, ruime plaats voor onze 4 persoonstent. Sanitair ver beneden onze verwachtingen, oud, versleten en soms gewoon smerig. Ook zwembad viel ons tegen. Weinig vertier voor de kinderen. Restaurant is OK maar niet bijzonder. Absoluut geen 4-sterren camping. 3 sterren is al veel. Nee, deze camping was het voor ons niet. We zijn na een paar nachten al vertrokken.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Het is een rustige maar geen saaie camping

Marg, 21-8-2017
  • Onderkomen8

We hadden een hele mooie zeer ruime kampeerplek voor onze stormtent. Aardige mensen bij de receptie en bij het zwembad. Supermarkt op de camping is oke maar voor meer keus is in Villanova een grotere. Paardenrenbaan en vliegveld in de buurt. Er stijgt of land bijna vliegtuig. Leuk uitje naar de paardenrenbaan. Genoeg activiteit in de buurt. Zwembaden zijn netjes. Sanitair is schoon maar niet het modernste. Kortom prima camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voldoet precies aan de verwachingen

Jaco, 15-8-2017
  • Onderkomen7

Via TO een tent geboekt. Prima camping waar veel wordt georganiseerd. (oa live muziek, avondzwemmen) Is een terrascamping dus de eerste week spierpijn in de kuiten. Er zijn 2 zwembaden, waarvan er 1 lekker rustig was. Toiletvoorzieningen zijn oud maar voldoen prima. (alhoewel het water niet altijd bloedheet was) Waren schoon ook en dat hebben we wel eens anders gezien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine campingwinkel voor de broodjes en voor geval van nood. Je kan beter 15 min, rijden naar Albenga voor je boodschappen. In de buurt zijn een drafbaan en een vliegveld. En dat hoor je dus. Wij hebben het niet als storend ervaren. Wij hebben er een prima vakantie gehad en vonden het jammer weer naar huis te moeten gaan. Aanrader dus.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor C'era una Volta bij:

Mooie ligging voor eenvoudige camping

Cindy, 13-8-2017
  • Onderkomen7

Prima zwembaden met voldoende ligbedden en stoelen.

Mooie ligging van de camping in een streek waar veel te zien en te doen is.

Geen supermarkten dicht in de buurt.

Zeer kleine camping supermarkt met een beperkt assortiment en beperkte verscheidenheid aan verse broodjes.

Sanitair gebouwen zijn zeker geen **** waard. Met name het sanitairgebouw nabij de touroperator tenten is in zeer slechte staat van onderhoud en wordt niet goed genoeg schoon gehouden. Metalen deuren sluiten niet, of niet goed. Bovendien sta je in de toiletten op roosters in plaats van tegels.

Leuk kunstgras voetbal veldje voor de kinderen als ook tafeltennis tafels, een voetbaltafel en een pooltafel. Tevens een mooi trim pad dwars door het bos.

De kinderen hebben zich prima vermaakt op de camping.

Ongeveer de helft van de touroperator tenten staat in een soort brede straat met voldoende ruimte. De andere helft van de tenten staat ongeveer per twee verdeeld over terrassen tegen de heuvel aan en bieden meer privacy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bosrijke camping

Fam V, 4-8-2017
  • Activiteiten6

Pluspunten

Uitzicht

Privacy

Verbeterpunten

Sanitair zeer slecht en koud water.

Personeel beveiliging onvriendelijk filmt de kinderen en dreigt met politie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi uitzicht!

M. Vloet, 28-9-2016
  • Onderkomen7

eind augustus daar geweest. Deze terassencamping heeft door zijn ligging een mooi uitzicht! Nadeel vd terassencamping is dat je met je stacaravan op de berg weinig plek rondom hebt. Beneden waren mooie ruime plekken (6 pers. Caravan?), maar dan mis je t uitzicht. Onze caravan was wat verouderd, maar zeker niet afgetakeld. Gewoon netjes. Leuk panoramazwembad, en bovenop de berg nog n groter zwembad. Maar dat zag er allemaal wat ouder uit. Verder n leuk restaurant en n klein winkeltje. Wandelpaden en sportgelegenheid. Wifi alleen in omgeving receptie. Aardig personeel. Leuk dorpje. Auto niet overbodig! Mooie, gezellige plaatsen in de omgeving!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie gehad

Fam vd Berg, 22-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij waren samen met nog een gezin en vijf kinderen van 10 tm 16 jaar en hadden geweldige plekken met mooi uitzicht. Om met de caravan boven te komen was wel een ervaring, steil en scherpe bochtjes (wees gewaarschuwd) Wij zaten dicht bij het toiletgebouw en dat gebouw was wel even schrikken! Die is zeker geen 4 sterren waard maar hij was wel zuiver en het wende ook snel.

De zwembaden waren ook fijn en idd genoeg ligbedden (soms moet je even wachten) . De bloemenriviera is een prachtige streek waar ook veel Italianen op vakantie komen, dit was te merken aan de kust het was er heel druk met verkeer en de prijzen van de ligbedden aan zee werden verhoogd.(op de camping kun je korting krijgen bij strandtent Diana maar die verviel vanaf 7 augustus) Tip: tegenover Diana is een grotere parkeerplaats waar je voor weinig geld kunt parkeren maar voor alles geld wees op tijd vanaf 10 uur staat/ligt alles vol.

Wij zijn naar Monaco/Genua/Alassio geweest en het is overal prachtig. Ook zochten wij de riviertjes op (even zoeken) waar de kinderen heerlijk konden zwemmen en klauteren.

Het voetbalveld op de camping stelde helaas niet zoveel voor en was s'avonds niet verlicht. De Pizza van de camping was heerlijk. Wij vonden de prijzen van alles wel meevallen maar voor deze 4 sterren camping eigenlijk teveel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad

Fam. de Bruin, 21-8-2016
  • Onderkomen8

Aardig personeel en een mooie ligging. Sanitair behoorlijk gedateerd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie locatie

Familie-Y, 19-8-2016
  • Onderkomen7

Hier een week doorgebracht. We hadden een huisje met wat extra grond erbij, dit was wel fijn. Erg groot zijn de huisjes namelijk niet. Wel prima verzorgd, schoon en alles aanwezig. Bij mooi weer goed te doen. Als het slecht weer is, heb je waarschijnlijk wel ruimte tekort. Klein minpuntje waren de kranen in de badkamer. Bij de wastafel zat warm links en koud rechts. Bij de douche kwam uit de blauwe knop heet water en uit de rode koud. Was even opletten dus, kinderen konden niet zelf handen wassen of tanden poetsen. Het water is namelijk meteen erg heet.

Zwembaden prima verzorgd, overige services ook keurig in orde.

Al met al een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke familiecamping met mooie zwembaden.

fam. Cöp, 7-8-2016
  • Onderkomen7

Het is een leuke camping met mooie plekken voor de tenten. De camping is vrij groot, maar door de niveauverschillen merk je er weinig van. Het sanitair is misschien wat verouderd uit, maar het wordt goed bijgehouden. Niks mis mee.

De kinderen vonden het ook een erg gezellige camping. Je hebt wel een auto nodig voor de uitstapjes en het is effe zoeken voor een parkeerplaats bij het strand. Als je op tijd gaat, is het geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor C'era una Volta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark C'era una Volta in Villanova d Albenga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark C'era una Volta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark C'era una Volta scoort een 7.05 uit 10 op basis van 273 reviews.