Hotel Vis a Vis ****

9,1

11 reviews over Hotel Vis a Vis in het Nederlands

Super!!

vd Sande, 9-8-2014

Net teug van een briljante vakantie en een prima hotel. Wat een geweldig uitzicht, nooit eerder heb ik mee gemaakt dat plaatjes zoveel overeenkomen met de realiteit!! Prima service en ontvangst, adembenemend uitzicht, briljant zwembad, leuk dorpje, ideaal met de lift omlaag naar het centrum, prima ontbijt. Tip; doe zeker de wandeling die start naast het hotel naar de top van de berg, even doorzetten maar wat een uitzicht!! Als echte Nederlander toch wat te zeuren, onze hotelkamer (kan niet oordelen over de andere kamers) was voor de prijs die we moesten betalen echt niet in verhouding, echt enorm gedateerd en ontzettend klein met name de badkamer en tevens heel gehorig maar goed hier ben je dan ook niet veel.
Gereisd met partner in juli 2014

Verwen-en relaxvakantie!!

Fam. Mulder, 3-9-2010

Wij verbleven hier van 18 t/m 25 augustus en er is van voorgaande reakties geen woord teveel verteld.Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel in allerlei opzichten. Fantastische keuken met dagverse produkten, dit konden wij 's morgens aanschouwen vanaf ons balkon.

Wij danken de mensen van Vis a Vis voor hun geweldige gastvrijheid en zullen zeker terugkeren. Voorbeeld voor veel hotels!

Proficiat!

Henck en Jeanette Mulder

Gereisd met partner in augustus 2010

Adembenemende locatie, top service en keuken!

Huub Smeets, 29-8-2010

Het Vis-a-Vis hotel ligt op een werkelijk prachtige locatie en biedt een prima totaal product. De kamers (met airco!) zijn aan de relatief kleine kant, maar verder van alle gemakken voorzien. Mogelijkheid bestaat uit het kiezen van een kamer met terras dan wel een klein tuintje. Kamers aan de oostzijde van het hotel bieden het comfort van middag schaduw.

De keuken van het hotel is perfect. Het ontbijtbuffet wordt buiten geserveerd bij goed weer. Verder heeft men keuze uit halfpension (aanrader!) waarbij het dessert in buffetvorm wordt gepresenteerd. Verder is men zeer flexibel als men iets wil bestellen buiten de kaart om. Vanaf het restaurant (4de etage) en het lounge café (5de etage en zwembad) heeft men een prachtig uitzicht over de 2 baaien.

Het zwembad is zeer netjes en wordt goed bijgehouden.

Verder ligt het hotel op loopafstand (via hotel lift) van het centrum van het stadje (zeker aan te raden).

Overal: prima kwaliteit, helaas ook tegen een dito prijskaartje

Gereisd met partner in augustus 2010

adembenemend uitzicht!

Ouwerkerk, 10-8-2010

6 dagen verbleven in Vis a Vis! Zeer gemoedelijk en kindvriendeliijk hotel. En wat een adembenemend mooi uitzicht! We genieten nog steeds van de foto's! Met de lift naar beneden zit je zo in het gezellige centrum, heel centraal gelegen dus.

Eten was grandioos. Zeer vriendelijk personeel.

Kamers idd erg klein maar schoon en alles was aanwezig. Echte aanrader, wel prijzig maar t uitzicht, t eten en vriendelijke mensen maken alles goed. We hopen hier nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Waanzinnig uitzicht / prima service

Niek, 16-8-2009

Hotel Vis-a-vis ligt fantastisch op een heuvel in Sestri Levante. Het uitzicht vanaf de hoogste verdieping (waar het zwembad en het restaurant liggen) is geweldig, een panorama over de baaien van Sestri Levante en het schiereiland. Het eten is geweldig, halfpension is zeker aan te bevelen.

De kamers zijn niet erg groot (onze badkamer was zelfs krap), maar van alle gemakken voorzien. En eigenlijk is dat geen probleem, want je bent normaliter niet veel op je kamer.

Het is niet goedkoop, maar zeer de moeite waard.

Niek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Schtterend hotel !!!

Carine, 22-5-2009

Schitterende locatie die we vorig jaar ontdekten en dees jaar terug naartoe gaan.

vooral het uitzicht en de schitterende zonsondergang vanuit het restaurant. Ontbijt en avondeten zijn pareltjes voor italië.

nochtans gaan wij in volle seizoen, en nooit hebben wij één opmerking kunnen maken over de mogelijkheden dat het personeel en het hotel biedt. Trouwens zo'n locatie bovenop een rots is uniek en met de lift ben je zo in t centrum van Sestri levante. de beoordeling van één van de personen hier van nooit meer is totaal niet tercht, jammer dat men heel vaak op site's met beoordelingen heel dikwijls negatieve reactie's leest van mensen uit Nederland.

Gereisd met partner in juli 2008

Enorm prachtig gelegen

martine bouckaert, 11-5-2009

Hotel Vis a Vis heeft een prachtige ligging, bovenop een berg. Via een lift en ondergrondse gang ben je een 200 meter verwijderd van het idyllische stadscentrum van Siestre Levante. s'avonds bruist het hier van leven.

Enorm minpunt aan hotel zijn de kamers! Piepklein en enorm verouderd. We hadden een kamer met tuin... keken uit op een muur en hadden samen met een groen terras, één witte ligzetel die ook een groene kleur had.

Badkamer ook mini.

Zwembad met bar is heel exclusief! Eten en uitzicht van restaurant, is op en top.

Wie Portofino wil bezoeken doet dit best op een weekdag. Wij gingen er zondags opnieuw heen en stonden uren geblokkeerd in een file van 7 km. Terugdraaien was de enige optie. Zitten de parkeerplaatsen van Portofino vol, sluiten ze het dorp af. Beter met de boot!

Gereisd met partner in juni 2008

nooit meer

adriaan, 21-9-2008

hotel zit vol met groepsreizen

om 6.30 ongeloofelijke drukte op de kamers en gangen : de groepen vertrekken / gaan op excursie.

's avonds : eetzaal voornamelijk gevuld met groepen . De aanbeveling in de gids : 'u komt hier voor u rust' klopt zeker niet.

1 dag eerder vertrokken om thuis tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2006

Simone, 24-1-2008

Echt een aanrader! Wat een mooie plek.

Zeer vriendelijke mensen en lekker eten!

Wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2007

Magda & Martin, 20-7-2007

Tophotel!!! Wij zijn hier 3 dagen/nachten geweest. De ligging is fantastisch; boven op een berg met een schitterend uitzicht over maar liefst 2 baaien en de stad zelf. Vooral het panorama-uitzicht vanuit het restaurant op de bovenste verdieping is waanzinnig mooi! Hier is tevens het ontbijtbuffet, da's dus nog eens ontwaken. Om nog maar niet te spreken van het diner met uitzicht op Sestri Levante "by night". En vergeet vooral niet gebruik te maken van het heerlijk rustig gelegen zwembad (de stranden beneden zijn in het weekend waanzinnig druk) met geweldige loungebedden, parasols, handdoekenservice en de onder het zwembad gelegen sanitaire ruimtes (design toilet, douches en sauna!). Vanuit het hotel loop je zo het centrum in, de boulevard met restaurants ligt op 5 min. lopen. Echt een aanrader. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat!!!
Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vis a Vis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vis a Vis in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vis a Vis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vis a Vis scoort een 9.06 uit 10 op basis van 12 reviews.