Camping Mare Monti **

7,8

45 reviews over Camping Mare Monti in het Nederlands

Prettige camping

Gretel, 2-10-2017

1 week een stacaravan van de camping gehuurd. Hele fijne plek met mooi uitzicht en lekker in de schaduw. Hele vriendelijke campingmedewerkers. T.a.v. uitstapjes wordt alles uitgelegd in goed Engels, busje naar station, gratis bus naar strand komt langs de camping. Met de trein naar Cinque terre geweest. Prachtig. Fijn dat het echt een Italiaanse camping is. In het weekend komen hele families samen en ruikt het heerlijk naar allerlei Italiaanse gerechten. Rustige camping. Goede staat van onderhoud. Zwembad is prima. Kids (7,9,12) vermaakten zich goed met de springplank, tafeltennistafel. Leuk klein cafe met terrasje. Gezellig om 's avonds even te zitten met een glaasje wijn of 's ochtends van een cappuchino te genieten. Geen uitgebreide maaltijden. Als je houdt van kleinere, Italiaanse campings en niet al teveel amusement nodig hebt (er was wel een klein speeltuintje en 's avonds 'babydance') dan is dit zeker een aanrader. Enige wat voor ons ontbrak was een voetbalveld. Het is een echte terrassencamping, geen echte vlakke speelplekken.

Had nog best langer willen blijven, dus kom graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

leuke familiaire camping

RV, 15-8-2017

De camping is gelegen op een berg, vlakbij Sestri Lavente. Omgeving is echt authentiek Italiaans, leuk en spannend zijn de routes naar Cinque Terra.

Camping is gemoedelijk met veel Italiaanse families. Diego en Nino zijn twee topgastheren. Erg genoten. Ook onze twee zoons 10 en 14 hebben zich goed vermaakt met tafeltennis en zwembad, verder geen annimatie. Denk dat er vor oudere kinderen te weinig vertier is. Stranden veelal stenen en erg druk.Camping met grote caravan moeilijk toegankelijk, smalle paden en scherpe bochten. Eigenaar zet je caravan of vouwwagen op zn plek als je dat wilt en haald hem ook weer op. Top service dus! Gaan zeker nog een keer naar deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping ligt op een berg met mooi uitzicht.

Lonneke, 12-7-2017

De camping is prima, sanitair is schoon. De douches alleen erg klein. Je kan niet je toilettas of kleren kwijt.

Zwembad is goed en de mensen zijn vriendelijk.

Wij stonden met een grote tent aan de kant van de tolweg, die je erg goed hoor en ook de trein.

Ook staan er Acacia bomen die veel plak en zwarte luizen afgegeven. Dus de hele tent plakte en zat onder de luizen.

Wij hebben veel werk er aan gehad om de tent en de stoelen schoon te maken.

Verder hebben wij er toch een leuke vakantie gehad en heel veel gezien en gedaan in de omgeving.

Wij hebben er 16 dagen gestaan.

nette camping

Rita Verkem, 2-7-2017

camping is afgelegen, niet ideaal om te fietsen. Goed zwembad, prima sanitair. Op sommige plaatsen sta je echt dicht bij elkaar. Er zou een shuttledienst zijn maarwij hebben hier niks van gemerkt...

Typisch Italiaans!

Karin Zwart-Verschoor, 4-6-2017

De camping ligt op een berg en de inrit van de camping vraagt met een lange combinatie én de vele geparkeerde auto's op de aanrijbaan wel wat stuurmanskunst. De plekjes zijn klein, voorzien van een eigen wasbak en meest schaduwrijk door Eucalyptus bomen.

Doordat wij er stonden gedurende een lang weekend in verband met een Italiaanse feestdag en Pinksteren

waren er veel Italianen met alle temperament van dien. Om 24.00 uur is het er stil.

De camping is een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan st. Margarithe, Portofino, Cinque Terre, Genua en natuurlijk Sestri Levante, waar het 's avonds ook heel gezellig is.

Het Sanitair is schoon maar het douchen is wel een gedoe met knopjes en tijdslimiet. Honden zijn toegestaan op de camping maar het uitlaten ervan is lastig omdat daar eigenlijk geen mogelijkheid toe bestaat!

Heerlijke plek, gezellig.

Fam. Jansen, 31-5-2017

Een super gezellige plek. We voelden ons écht welkom. Goed Engels sprekend. Gastvrij. No nonsense en alle basis zaken zijn prima voor elkaar. Prima sanitair (niet alleen zit-toilet). Servicegericht. De campingeigenaren en hun mensen staan klaar voor ontvangst van gasten en de wandelaars die Cinque Terre bezoeken. Perfecte uitvalbasis. Je wordt gebracht naar, en weer opgehaald van, het station waar de trein naar Monterosso al Mare e.v. vertrekt en aankomt. Helaas was het zwembad zo vroeg in het seizoen nog niet open, daarom niet gescoord

Prima plaatsen (niet groot maar voldoende). Mooie omgeving. Inderdaad een échte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

aanrader

Renee, 11-4-2017

Afgelopen zomer 3wk op deze camping verbleven. Erg vriendelijk personeel. Camping en toiletten worden elke morgen schoongemaakt.

Douchen is gratis , maar er zit wel een timer op van een paar minuten. Wij hadden problemen met onze auto, Ze hebben ons zelfs geholpen met het huren van een nieuw vervoersmiddelen.

Helaas moet je bij het zwembad wel een badmuts op. Maar deze wordt wel elke dag schoongemaakt.

Hier hebben wij verder geen gebruik van gemaakt.

Engelse taal beheren ze goed.

Plekken zijn ruim. En camping is overdag rustig. Camping ligt op de berg, lopen naar t centrum hebben we wel gedaan, dit duurt alleen minimaal 20min. (Terugweg langer natuurlijk)

Chinque Terre is op goede afstand.

Gereisd met partner in september 2016

Prima camping met hulpvaardige eigenaren.

P. Hubers, 24-2-2017

Prima plek, mooi uitzicht op de natuur en daarachter de zee met mooie zonsondergangen.

Toegangsweg naar de camping vanaf de hoofdweg is wat smal, maar wel te doen, ook met caravan.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige Camping

Rob Profijt, 17-10-2016

Lastige toerit naar boven, maar eigenaar helpt eventueel met Jeep. Plaatsen met zeezicht over algemeen klein, maar magnifiek uitzicht.

De plaatsen die wij kregen waren zeer ruim. Zeker voor Italiaanse begrippen. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Tijdens ons verblijf was er zeer dichtbij een ernstige bosbrand en bedreigend voor de camping. De eigenaren hebben in alle kalmte paniek en onrust weten te voorkomen. Zijn ook steeds in contact gebleven met autoriteiten en hebben waarschijnlijk een paar nachten slecht geslapen. Gelukkig niets gebeurd.

Prijs/kwaliteit was uitstekend. Tegen Acsi tarief gekampeerd, zonder allerlei toeslagen, zoals je die in Zwitserland er bij krijgt.

Gereisd met vrienden in september 2016

prima camping, maar wel druk

juliabrat, 19-9-2016

Prima camping. Aardige behulpzame campingeigenaren, veel informatie te verkrijgen bij de receptie. Goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld Cinque Terre. Elk uur rijdt er een gratis bus naar het strand; ideaal! Parkeren is in Trigoso Beach en Sestri Levante nl. een drama.

Het winkeltje is handig voor vers brood en een vergeten boodschap.

Voor onze zoon van 15 helaas weinig Nederlandse tieners van zijn leeftijd, maar dat weet je nooit van te voren. Wel veel Italianen en kleine kinderen. Bijna elke avond wordt bij de receptie iets georganiseerd (muziek, dans, etc.) wat tot redelijk laat goed te horen is.

Wij huurden een mobile home, eenvoudig maar compleet ingericht. De locatie van de mobile homes vonden wij wat minder; erg dicht bij de toiletblokken wat best onrustig was qua geluidsoverlast. Zeker mobile home nr. 3 zouden wij niet aanraden. De grotere mobile homes dichter bij de ingang/het zwembad zijn wellicht iets rustiger.

Nogmaals, een fijne camping, maar niet geschikt voor rustzoekers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mare Monti in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mare Monti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mare Monti scoort een 7.84 uit 10 op basis van 47 reviews.