7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lido Palace**** bij :

2 reviews over Hotel Lido Palace in het Nederlands

ria v heeswijk, 8-2-2006

ria en rene .,wij zijn geweest in aug 2005. redelijk hotel .kamers oke ,maar de mensen die het dinner zouden verzorgen waren gevlogen.( gescheiden) dus er was geen avondeten! dit was niet aan ons doorgegeven.maar je kunt overal geweldig eten!!en heel leuk ;midden in het centrum ,en aan de overkant het strand!! eten wel aan de prijs !!
Gereisd anders in februari 2006

Tom Visser, 8-11-2005

Mijn vrouw en ik zijn eind augustus 2005 één nacht in dit hotel geweest om het naastbijgelegen Portofino te bezoeken (met de boot een kwartiertje varen). Wij hadden een kamer aan de straat met uitzicht op het strand en de zee. Geen last gehad van eventueel verkeerslawaai. Zeer mooie kamer met een aparte slaapkamer. Service, verzorging en eten/drinken was prima. De auto kon geparkeerd worden aan de straat, niet geheel kostenloos, of in een verder gelegen, krappe, P-garage waarmee het hotel een regeling heeft. Alles tot tevredenheid.
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido Palace in Santa Margherita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lido Palace scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.