Vakantiepark Villaggio dei Fiori ***

Villaggio dei Fiori
7,3

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villaggio dei Fiori bij:

53 reviews over Vakantiepark Villaggio dei Fiori in het Nederlands

Fantastische vakantie !

Paulette, 6-3-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

De vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel is mij zeer bevallen. Zowel van de meisjes in de bar als aan de receptie en het info point. De camping heeft een prachtige ligging ! Vlak aan zee , en toch maar 2,5 km van het centrum van Sanremo, waar je naartoe kan fietsen langs een prachtig fietspad! Wij hadden een mobilhome gehuurd , gelegen in een tropisch park ! Heel fijn uitgerust, met een grote TV ! En een reuze douche ! Op het terras fijne tuinmeubelen die ik thuis zou willen ! Fijn zwembad met jacuzzi ! Wat wil je nog meer ? O ja het restaurant ! Lekkere keuken, fantastische desserts ! Ook de pizza die je kan uithalen ! Ik beveel het iedereen aan , een zeer fijne ervaring. We komen zeker terug !!
Gereisd met vrienden in september 2016

gillend weggerend

Mirthe Kanters, 11-7-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het lijkt één grote grap, deze camping. Wat slécht! De ontvangst was prima, maar daar bleef het bij. Superkleine plekjes voor onze caravan (3 bij 5) en allemaal rechte hokken naast elkaar. De auto's stonden overdwars daarvoor per plekje, dus geen uitzicht. Alles was bestraat, zelfs het tentenveld vooraan. Als je caravan op je plekje stond, had je nog één bij drie meter over om je stoeltjes te zetten tussen de cobblestones, niet lekker zitten en hobbelig. Hele straatbeeld enkel steen, raar zo bij de tenten. Het gaf ons de indruk in het Oost Berlijn van voor 1980 te zijn. Trieste bedoening. Toch betaalden we voor dit lullige kampeerplekje 70 euro per nacht.

De douches waren schoon en warm. De animatie was vreselijk. Er was een strandfeest voor de jeugd en de discomuziek was niet hard maar snoéihard en geen discostampers maar vette hiphop tot zeker middernacht. Het meubilair trilde binnen. Het restaurant zag er supergezellig uit en was niet duur, maar de bediening was chagrijnig en onbekwaam. We kregen ons hoofdgerecht vóór ons voorgerecht en de serveersters waren chagrijnig dat we het terugstuurden. Toen ons voorgerecht uiteindelijk kwam, moesten we zeker vijf minuten voor onze dampende borden wachten op ons bestek. Enzovoorts tot de rekening kwam... Heel vreemde camping en onze meest negatieve ervaring ooit.

Gereisd met partner in juli 2016

Frederik, 25-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Goed gelegen met alle faciliteiten,anematie,zwembad,restaurant.

Zeer mooie kamers in houten chalet met badkamer en aircondition

Monaco 30 min. Menton 20 min. veel bezienswaardigheden in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Goed maar niet voor gezinnen met kinderen

Astrid, 11-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

We hebben een stacaravan gehuurd met airco. Helemaal perfect maar dat mag ook wel voor die prijs. Voor kinderen is het voetbalveld alleen geopend van 9:00 tot 13:00 en van 16:00 uur tot 18:30. Buiten deze tijden moet je 10 euro per uur betalen. Niemand heeft in die weken de baan gehuurd zover wij hebben gezien. Die tijden dat je niets hoeft te betalen is het te warm om te voetballen. Daarom geen ontmoetingsplek voor de jeugd. Weinig Nederlanders en Duitsers op de camping. Wij vonden het niet erg maar onze zoon van 13 wel. Er waren veel Italianen, Fransen, Noren en Denen.Als al Nederlanders zag, waren het vooral 60 plussers. Het is een nette mooie camping. Zeker voor herhaling vatbaar.

Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Dagje Monaco, walvissen en dolfijnen spotten vertrek vanaf San Remo haven, Dolce acqua en Albenga. San Remo is ook erg gezellig. Op zondag kan je gratis parkeren in San Remo. Aan de rand van het centrum is er plek genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Beoordeling Villagio dei Fiori San Remo

Brinkman, 18-7-2015
  • Activiteiten8

Geweldige camping. Kleine plaatsen maar groot genoeg. Hoffelijk en viendelijk. Gezellige en prima BBQ op woensdag gratis. Heel bijzonder. Ze hoeven het niet te doen, maar doen het wel. Supermarket vlak bij.

San Remo is gezellig druk en makkelijk te bereiken met de bus die voor de camping stopt. Camping warm aan te bevelen en voor herhaling vatbaarEen van de betere campings in Italie.

Gereisd met partner in mei 2015

Dit nooit meer!

Smeets, 6-2-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

In 2014 deze camping bezocht, nooit meer. Zeer kleine plekken, kleiner als verwacht. Animatie alleen in Italiaans of zeer slecht Engels. Voetbalveld en speeltuin op gezette tijden open. Kampeer gedeelte ligt aan zeer drukke doorgaande weg.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Vreemd maar wel lekker

marianne07-10-80, 1-11-2013

Er is geen gras! Heel vreemd en het komt wat koud over, dat maakt de heerlijke temperatuur gelukkig goed. De kampeerplaatsen bestaan uit kleine tegeltjes. Tussen de tegeltjes kan je de haringen plaatsen. Het is niet vreemd dat er door de vlakke kampeerplaatsen heel veel (voornamelijk Duitse) campers staan. Zelf zaten wij in een ruime, comfortabele accommodatie. Ook al konden wij met alle gemakken zelf koken, hebben wij er voor gekozen om lekker makkelijk te eten in het restaurant op de camping. Heerlijk en niet duur! Tijdens de vakantie veel gedaan (geskeelerd, gefietst, gewandeld, de markt en stadjes bezocht) en natuurlijk uitgerust op het strand dat direct vanaf de camping te bereiken is.
Gereisd met partner in oktober 2013

Geweldig plek!

Lara, 30-9-2013
  • Activiteiten8

Heel gezellig sfeer. De bungalows zijn fraai maar gezellig aangekleid, schoon en handig ingedeeld. Er is genoeg ruimte voor de hele familie. Buiten kan je overal in de schaduw zitten, de kinderen kunnen rustig spelen. Het weer is super, ook voor ons die pas in September zijn geweest. Zwembad ook goed gelegen, wel niet verwarmt en zout water. Dat vond ik wel prima. Het restaurant is gezellig, schoon en je kunt er wel lekker eten. Het personeel is heel hardig en professioneel.

In de buurt genoeg te doen en te zien. Je kunt lopend naar Sanremo, langs de nieuw aangelegd fietspad (3km).

Het strand is niet alles, maar in de buurt zijn er genoeg om variatie te bieden.

Voor ons, familie met kleine kinderen was het echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Leuke camping, apart dat het bestraat is

aeh, 10-8-2013

Leuke camping, soms wel beetje knus, wij hadden wel ruime plek. Hele terrein is bestraat, staat wel leuk, lijkt me met tent een ramp, wij waren met camper en dan is het heerlijk.

Verder weinig op de camping gedaan, wel gefietst naar San Remo, paar km, goed te doen en gezellig oud stadje. Wat ook leuk is om te doen, met de bus, die voor de camping stopt, naar Ventimiglia en vandaar uit met de trein naar Nice!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Kleine plekken en koud water

buskens, 3-5-2013

We hadden gewaarschuwd moeten zijn door Zoover maar toen we aankwamen bleek de plaats nog kleiner dan verwacht. De plaatsen langs de kust bleken slechts 3A stroom te kunnen leveren voor 4 Euro en dat was te weinig om koffie te kunnen zetten. De camping heeft geen eigen strand, al deelt de receptie die mening niet. Toegang tot zee is gevaarlijk tussen grote rotsblokken. Oude centrum San Remo is niet loopbaar. Een veel te dure camping voor wat ze bieden, zelfs in het vorjaar! Al met al geen aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio dei Fiori in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio dei Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio dei Fiori scoort een 7.28 uit 10 op basis van 63 reviews.