Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Nyala Suite ****

Hotel Nyala Suite
Nyala Suite
5,2

Matig

Score uit 19 reviews

Weer vandaag19°8°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging5,2
  • Service5,4
  • Prijs/kwaliteit4,3
  • Eten5,2
  • Kamers5,6
  • Kindvriendelijk6,1
  • Zwembad5,0
  • Hygiëne8,0
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nyala Suite bij:

 

18 reviews over Hotel Nyala Suite in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

6

Redelijk Hotel.....maar met veel min punten !!!!!

Henk van der Veen, 17-8-2017
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten5
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad5
  • Hygiëne8
 

Nyala Hotel is zeker geen 4v sterren Hotel !.

Bij aankomst is er geen parkeerplaats, Tijdens verblijf moet je maar kijken waar je je auto kunt parkeren....is erg moeilijk, want hotel is gesitueerd midden in een woonwijk.

Zwembad is leķker groot, maar een plaats bij het bad op een stoel zit er niet in.....veel te weinig ruimte voor alle hotel gasten.....er komen is een ander verhaal....je moet via een klein liftje naar beneden, waar je vervolgens via een vreemd gangenstelsel bij het zwembad uitkomt....hier zijn tevens meer kamers van het hotel te vinden. Vanuit onze optiek een slechte plaats als je hier een kamer krijgt toegewezen.

Diner geboekt..redelijk eten...personeel probeerd er wat van te maken. Ontbijt goed.

Uitzicht is zeer goed...we zaten op de 2de verdieping in het hotel gedeelte.

Wil je shoppen...dan kan je met een gratis te reserveren shuttle bus worden gebracht en gehaald.

Airco in de kamers is ronduitslecht...is meer een blower met een paar graden koudere lucht.

Gereisd met partner in augustus 2017
4

Absoluut geen aanrader!!

Els Vannylen, 9-8-2012
  • Ligging5
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten3
  • Kamers4
  • Kindvriendelijk5
 

Kamer niet zoals op foto's. Kamer met stofmoppen. Zwembad vuil en poolboy te lui om weg te scheppen, iedereen op elkaar,... Ligt zeer ver van de meeste kamers, kleine liften. Buffet en eten is schandalig. Alles chaotisch. Tijdens het "buffet" 's avonds valt het onmiddellijk op dat zowat iedereen in de zaal zich bedrogen en neerslachtig voelt. Praktisch iedereen kloeg over het hotel. Het uitzicht en gevoel van dit hotel is deprimerend. Kleine parking; geen plaats betekent gevaarlijk parkeren op straat! Indien je te voet naar de stad wilt, gevaarlijk steile berg, niet te doen voor ouderen en kleine kids.

1 tip: boek dit hotel niet!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
8

Mooi hotel, rustig gelegen.

Schattorie-Osterop, 6-10-2011
  • Ligging6
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk6
 

Wij zijn hier in 2010 geweest. Hadden 1 week geboekt, maar hebben nog verlengd. Wij herkennen de meeste aanmerkingen echt niet. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was zo uitgebreid dat je bijna niet kon kiezen, diner was in stijl en met veel variatie. In 10 dagen tijd geen enkele keer hetzelfde. Kamer was goed en groot, badkamer schoon, geen schimmel. Prachtig zwembad.

Gratis shuttlebusje naar de stad.

Het enige wat wij misten was het avondvertier, iets van een barretje of muziek of iets.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nyala Suite bij:

 

8

Fantastische plek

Justine Gerrits, 10-6-2011
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk7
 

De kamers zijn geweldig. Zeer modern ingericht, mooi bed en ligt goed, leren bank aanwezig, flatscreen tv, minibar, bad en balkon met geweldig uitzicht. Erg groot complex en zeer vriendelijke en gastvrij personeel. Ontbijt ook erg goed georganiseerd. Locatie ietwat op afstand van strand en centrum maar prima te bereiken met fiets, scooter of auto.

Het hotel investeert momenteel in het inrichten van meer nieuwe kamers en er komt binnenkort een fitnessruimte. Zeker wel 4 sterren waard wat mij betreft!

Gereisd met partner in juni 2011
1

dit nooit meer

Van Roeyen Peter, 18-8-2010
  • Ligging3
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk1
 

-de kamers waren oud en versleten,

-hendels op kasten die los en scheef stonden,

-kasten doordrongen van vocht,

-airco’s die niet onderhouden waren,

-het eten dat ‘s avonds werd genuttigd stond ’s anderdaags nog altijd in de bakken waar het ‘s avonds in stond,

-wij waren met vijf personen en moesten aan een tafel van 1meter op 1meter zitten (probeer maar eens deftig te eten),

-in het zwembad stond een bruine rand aan de waterlijn wat aanduid op niet onderhouden,

-een ijsje eten was uit den boze want in de koeling van het schepijs liepen er mieren rond en lagen dennennaalden,

-we hebben ook een avond boven op het dak gegeten het eten dat er stond zat vol met vliegen en wespen .

-enz...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010
5

een keer is genoeg

maurice de waele, 6-6-2010
  • Ligging5
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten4
  • Kamers5
 
vriendelijk personeel,spreekt andere talen als Italiaans,hotel verouderd,enkele kamers vernieuwd,ontbijtbuffet ok, rest niet,geen zwembad beschikbaar(25/05/2010)tamelijk ver van centrum San Remo gelegen(30min.)te voet en steile klim terug.
Gereisd met vrienden in mei 2010

8

Nu al weer voor de 3e keer

Peter, 14-5-2010
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
 
Mooi en vriendelijk hotel, met gelukkig bijna nooit "hollanders" die kan je op je vakantie missen als kiespijn. Zeer vriendelijk en service gericht personeel en afspraak is afspraak en ze doen echt alles voor je. Eten prima zowel in buffetvorm als ook als keuze menu en nette kamers die goed gepoetst worden.
Gereisd met partner in januari 2010
8

Fantastische plaats, wel druk verkeer.

Manuela, 19-9-2008
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
 

Fantastiche plaats en omgeving, wel druk verkeer met veel brommers en het recht van de brutaalste.

Hotel echt goed met goede buffeten en veel variatie en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2008
5

Vergane glorie

M. jansen, 12-8-2008
  • Ligging5
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten6
  • Kamers4
 
Bij binnenkomst merk je dat het zijn beste tijd heeft gehad. Oude meubels tapijten zijn vies. De kamer is schoon maar oud..Bij het ontbijt en diner eerst kijken of je stoel schoon is..borden zijn vaak vies. Het avondeten is wel lekker maar de sfeer is oubollig...eens maar nooit meer! Wel een prachtig zwembad sluit al om 18.00 uur dat was jammer, personeel heeft er niet zo veel zin in. 5 dagen was lang genoeg.
Gereisd met partner in augustus 2008
1

een schande

onbekend, 4-8-2008
  • Ligging1
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers3
 
Onze kamer was proper, en dat was het dan. Zwembad sluit om 18u en is zeer ver gelegen van de meeste kamers, de liften uit de jaren 70 zijn angstaanjagend, het buffet is die naam niet waardig, het ontbijt is zéér mager, de ganse look and feel van het hotel is enorm deprimerend, de gangen zijn vuil, om de 10 meter begint een ander stukje tapijt. Tijdens het "buffet" 's avonds valt het onmiddellijk op dat zowat iedereen in de zaal zich bedrogen en/of neerslachtig voelt. Ingecheckt voor 1 week en 4 uur later gaan melden dat we de volgende dag zouden uitchecken. 1 positief punt: het personeel was zelfs op dat ogenblik zéér vriendelijk; het leek alsof ze absoluut niet verbaasd waren.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nyala Suite bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nyala Suite in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nyala Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nyala Suite scoort een 5.15 uit 10 op basis van 19 reviews.

Lees meer