Hotel Bel Soggiorno ***

Hotel Bel Soggiorno
Bel Soggiorno

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bel Soggiorno bij:

1 review over Hotel Bel Soggiorno in het Nederlands

Hotel Belsoggiorno, een absolute aanrader!!

jemahulete, 29-6-2012

Wij verbleven van 17 juni t/m 26 juni in Hotel Belsoggiorno. Een prima hotel met een bijzonder vriendelijke en sympathieke eigenaar Matteo die heel veel aandacht schenkt aan zijn gasten. Hij runt dit hotel samen met zijn Zweedse vrouw, Maria, sinds januari 2012. De ligging is prima, op slechts enkele minuten van het gezellige centrum en dichtbij het strand, waar het hotel een overeenkomst heeft met een strandtent om strandstoelen en ligbedden aan haar gasten te verhuren.

De kamers zijn netjes , schoon en elke dag voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt is redelijk goed. De kamerprijzen zijn zeer redelijk. Een 3-gangen diner kost slechts € 20 en is bijzonder goed!! Het personeel is erg vriendelijk en voorkomend. Parkeren en Wifi zijn gratis.

Wij hebben een prima verblijf gehad in dit hotel, waardoor onze vakantie, mede door het prachtige weer, bijzonder geslaagd was.

Dit hotel is een prima hotel en een absolute aanrader! Wij komen hier in ieder geval beslist nog terug!

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Soggiorno in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Soggiorno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bel Soggiorno scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.