Hotel Bergamo ***

Bergamo
1,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bergamo bij:

2 reviews over Hotel Bergamo in het Nederlands

Goor, smoezelig en sfeerloos, zwaar onvoldoende

Hennyd, 31-7-2017

Vieze entree, na 8 dagen nog niet een keer geveegd. Muffe lucht in en om het hotel. De vieze filters van het troebele zwembad staaniet de hele dag op het terras te drogen. Dat stinkt als de pest. Personeel is wel aardig. Kamer oud maar voldoende. Wij hadden veel schimmel in de douchecabine.

Het zwembad is vies en goor en wordt slecht onderhouden.

Wij hadden gelukkig alleen maar logies en ontbijt. De tafelkleedjes werden nooit verschoond. Als je geluk had met een doekje afgeveegd. Er lag elke dag rot fruit en de gebakken bacon zag er elke keer uit om van te kotsen. Kostte ons 1000 voor logies en ontbijt. ECHT EEN GROTE AFRADER

Gereisd met partner in juli 2017

Slecht hotel

Marianne, 12-9-2011

Hotel is zeer verouderd. Ziet er sjiek uit maar wat er uit de keuken komt is werkelijk slecht.

Slechte boontjes uit blik die iedereen laat staan. Puree waar water uit druipt die eveneens door niemand van de gasten gegeten wordt. Ontbijt is karig en je moet vroeg zijn anders is alles uitgedroogd. Locatie is prima want het is dicht bij het strand en de zee.

Zwembad is goed maar ligt aan een hele drukke weg.

Wij vonden ze gemaakt vriendelijk en er komen voortdurend bussen met veelal ouder publiek.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergamo in San Bartolomeo al Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergamo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergamo scoort een 1.5 uit 10 op basis van 2 reviews.