Camping Miraflores ***

7,3

21 reviews over Camping Miraflores in het Nederlands

Zeer vriendelijke ontvangst

Bert en Jeanette van der Meer, 20-8-2017

Het is een camping die dicht aan de snelweg ligt. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.

Vanuit de camping kun je makkelijk naar het strand en de haven met allerlei boottochten.

Geweldig was de ontvangst, we kwamen er voor 2 nachten, maar men nam uitgebreid de tijd om ons te informeren. Daardoor een prachtige wandeling gemaakt over "de rode loper".

Het sanitair is prima en schoon. Het zwembad aangenaam. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Veel lawaai

Annette, 16-8-2016

Over de campingplaatsen, het sanitair en de vriendelijkheid niets dan lof. Maar wat een herrie! Snelwegen, tolpoortjes, vrachtwagens die al vroeg weer gaan rijden, vuilniswagens....

Ook Rapollo zelf niet echt leuk, veel lawaai, niet fris.

Wel een mooie plek om een boottocht te starten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima doorreiscamping

*, 12-8-2015

Prima indruk voor een voor ons doorreiscamping. Dichtbij de snelweg.

Reken wel op kleine plaatsen op grind dus voor kruipende kinderen niet fijn. Zwembad is klein maar prima om af te koelen. Door de kleine plaatsen is het ook gemoedelijk. Afhaal pizza's waren redelijk. Het sanitair is verouderd. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

ondanks matige faciliteiten toch een leuke camping

Elly, 21-8-2014

Eerste indruk van deze camping was niet heel positief, klein, dicht op elkaar, piepklein zwembad maar het bleek toch een leuke camping. Heel vriendelijk personeel, kinderen hadden al snel contact, gemoedelijke sfeer. Nadeel: bladluis in de bomen, alles zat onder, afhaal pizza = diepvries, niet lekker, voetbaltafel tegen betaling, heel lastig om je auto te parkeren. Schappelijke prijs en Rapallo is een mooi plaatsje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk voor een paar dagen

ninebelowzero, 16-8-2014

Na zes campings in dit gedeelte van de kuststrook te hebben gezien (vol, niet leuk, geen zwembad) kwamen we terecht op deze camping. Je verwacht niet een camping aan te treffen die zo dicht tegen de snelweg gelegen is, maar de uitstraling en ontvangst sprak ons wel aan. De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, de terassen waaruit het terrein is opgebouwd afwisselend van grootte en met (fruit) bomen begroeid. Onze de Waard tent pastte precies op de plek die wij kregen, maar ruimte voor een extra tentje was er niet. Rapallo sprak ons niet echt aan, hoewel de stad vanaf een boot gezien mooi oogt. Het bijbehorende 'strand' mag geen naam hebben. Na 5 nachten hadden we het wel gezien en genoeg van de herrie van de autobahn.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima camping

Fam Linthorst, 8-8-2014

Camping is ons prima bevallen. Onze plaats was precies groot genoeg voor onze vouwwagen met tentje en in de schaduw. De auto parkeren was soms een beetje passen en meten. Zwembad is niet erg groot maar prima om even af te koelen. Om de hoek ligt een groot 50meter zwembad mocht je het te klein vinden. Verder ligt de camping naast de autoweg waar we weinig last van hebben gehad. Camping ligt ideaal voor oa n dagje Genua, Portofino en Cinqeterre. Ook de boulevard in Rapello is vanaf de camping te voet bereikbaar in een half uurtje. Restaurant op de camping is lekker en niet duur. Eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom een prima camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

verstopte familiecamping

Christian Smet, 27-7-2014

Uitgeregend en vermoeid kwamen we bij camping Genua Est. Het was er echt te primitief en klein voor kleine kindjes en onze grote tent. Gelukkig hielpen ze ons door Miraflores door te geven. Het telnr van zoover werkte niet dus het was verder rijden voor te horen naar plaats. Onze concorde xl tent past juist op het eerste verdiep dat we gekregen hebben. De camping is klein maar wel heel gezellig. Ook wij kunnen bevestiging dat zowel personeel als eigenaars héél vriendelijk en behulpzaam zijn. De nabije autoweg was bij ons geen last. Voor kleine kindjes is er een speeltuintje en een klein zwembad. Ook bij gesloten keuken kan je toch pizza krijgen. Wifi is gratis en snel maar enkel ronde de receptie en bar heb je ontvangst.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Tegenvaller

M. Budding, 16-10-2013

Wij kwamen er halverwege september en bijna alles was al gesloten. Je kon er niet eens een broodje krijgen. Op zich geen probleem, maar wij vonden de prijs nogal hoog voor wat in weze alleen een (vrij kleine) staanplaats met stroom is. Het was tot nog toe 1 van de duurste campingen die wij in Italie zijn tegen gekomen (zelfs Rome was een stuk goedkoper). De camping zelf ligt tussen een aantal grote wegen waardoor je dag en nacht verkeer hoort. Sanitair was gedateerd. Enige pluspunt was de receptioniste die erg aardig en behulpzaam was en de locatie. Met 10 min fietsen ben je in Rapallo...een zeer charmant stadje waarvandaan je boottochtjes kunt maken naar Portofino en Cinque Terre. Er zijn ook zeer veel gezellige restaurantjes waar je goed kunt eten.
Gereisd met partner in september 2013

Goede camping als uitvalsbasis voor Portofino

drfb, 21-9-2013

Er zijn maar 2 minpuntjes: de plaatsen zijn klein en de prijs is niet in verhouding met de kwaliteit (maar alle Italiaanse campings zijn te duur).

Wel goede prijs/kwaliteit voor de pizzeria.

Gereisd met partner in juni 2013

Gastvrij

Anja, 27-7-2013

Een heerlijke camping gerund door een familie die heel gastvrij gezellig en behulpzaam is. Een aanrader. Beperkt aantal caravan plaatsen. Wij hadden twee tentjes op een redelijke plek. Plekken zijn klein, maar de sfeer maakt alles goed.

Prima busverbinding naar de stad op 200 m afstand, het is ff puzzelen maar werkt perfekt en is voordeliger dan parkeren en rijden door de chaos van de stad. Van de snelweg weinig overlast. Ik zeg doen prima om de omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miraflores in Rapallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miraflores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Miraflores scoort een 7.25 uit 10 op basis van 21 reviews.