Hotel Royal Sporting ****

Hotel Royal Sporting
Royal Sporting
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Sporting bij:

2 reviews over Hotel Royal Sporting in het Nederlands

f.spruijt, 5-8-2007

Een heerlijk hotel,zeer schone kamers,bijzonder vriendelijk personeel,eten meravigloso.! Een -puntje,het strand is beslist niet prive,dus reserveer een plekje meteen na aankomst.De omgeving is prachtig,en de cinque terre een sprookje.
Gereisd met partner in augustus 2007

Lilianne, 22-8-2005

Wij zijn er geweest in juni 2002, na een rondreis door Toscane. We zijn er maar 3 nachten geweest en kregen daarom een zeer klein kamertje zonder balkon. Als je het raam opendeed, zat je met je neus boven op de zonnebadende mensen aan het zwembad.

Zwembad ligt als het ware op een binnenplaats en doet een beetje bekrompen aan.

Ontbijt en diner zijn erg goed.

Het is een mooi hotel, maar wel erg zakelijk. Het is mooi gelegen, met prachtig uitzicht over de baai.

Het hotel ligt vlak aan een prive-strand(je), met daartussen een (drukke) weg.

Het centrum van Portovenere ligt op ca. 5 minuten lopen. Erg leuk plaatsje met leuke restaurantjes en terrasjes.

Wij zouden er niet meer terug gaan, omdat we het redelijk duur vonden en niet echt gezellig.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Sporting in Portovenere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Sporting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Sporting scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.