Hotel Splendido ****

Hotel Splendido
Splendido

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Splendido bij:

3 reviews over Hotel Splendido in het Nederlands

Moet je één maal in je leven geweest zijn.

Vincent Vroom, 18-9-2008

Uniek, half op berghelling, gelegen met prachtig uitzicht op zee en haven met (ongelooflijk grote) jachten en zeilschepen. Kamers: klein voor de prijs maar dit wordt gecompenseerd door romantisch balkonnetje, luxe sanitair, etc. Omgeving biedt wandeltochten naar havendorp, bergdorpjes en klooster, waarbij boottochtjes ook mogelijk zijn. Kortom: een 'onbetaalbare' romantische luxe.
Gereisd met partner in augustus 2008

Marcel Stillekens, 20-9-2007

Prachtig hotel, super uitzicht, geweldige bediening, gewoonweg super!
Gereisd met partner in september 2007

Lisette Groenen - van der Meij, 16-8-2007

Wij hebben onze huwelijksreis in Hotel Splendido gevierd en met volle teugen genoten! Wat een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel! Met (live muziek in de) pianobar en verse cocktails hebben wij van de zwoele avonden genoten! De kamer was erg luxe met een balkon op de zee gericht. De tuin rondom het hotel is prachtig! Het eten was voortreffelijk. Ik kan niet anders zeggen dan dat Hotel Splendido echt een topper is!
Gereisd met partner in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Splendido bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendido in Portofino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendido scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.