Hotel Del Gallo ***

Hotel Del Gallo
Del Gallo

5 reviews over Hotel Del Gallo in het Nederlands

Voor wie rust en natuur wil

VdB, 12-7-2010

Toen we aankwamen leek het hotel verlaten... niemand aan de receptie, geen andere gasten te bespeuren. Uiteindelijk in het restaurant iemand gevonden die ons nr onze kamer kon brengen. Kamer was mooi en redelijk ruim. Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid en je mag niet te laat gaan eten om nog kans te maken op een croissant. Als je een tweede koffie bestelt, wordt deze aangerekend. Het buitenterras om te eten heeft een prachtig uitzicht. De keuze van je avondeten moet je elke dag op een papiertje invullen. Het was zeer basis eten en voor sommige personen niet genoeg. 's Avonds na het eten kan je in het hotel niks meer te eten of te drinken krijgen. Er was een bar, maar die was ons heel verblijf dicht. Het hotel ligt zeer afgelegen, zeker 5 km van het centrum van het dorp Pignone. Er 's avonds naar toe rijden of wandelen is niet aan te raden (niet verlichte haarspeldbochtwegen). Het zwembad is wel mooi en het uitzicht is super.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Niet aan te bevelen

Meirhaeghe Geert, 5-10-2009

Fantastische ligging en heel rustig gelegen , maar daarmee is dan ook alles gezegd.

Wij waren met 3 personen en hadden een piepkleine kamer gekregen . In de badkamer kon er maar 1 persoon tegelijkertijd in.

Kamers werden niet gekuist wegens onderbemand.

Eten 's morgens was altijd hetzelfde , croissant of brood met heel weinig beleg , geen choco te krijgen.

Eten 's avonds was OK. Indien je 's avonds nog iets wou drinken moest je kilometers wegrijden omdat de bar in het hotel altijd gesloten was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit was de eerste maar ook de laatste keer.

Geert Ruys, 25-7-2009

- de ons toegewezen kamer was niet gekuist bij aankomst (webben , stofnetten) en werd gedurende ons verblijf ook niet gekuist ( om de kamer te bereiken dienden 60 treden overwonnen te worden)

- het ontbijt was zielig (buffet volgens reisburo), croissants (niet als je als laatse ging ontbijten), droog brood en verpakte beschuiten, beleg (confituurpotjes (waarvan 2 met aardbei en 50 abrikozen) ,kaas en ham (of soms werd de ham vervangen door salami), één soort cornflakes, de chocomelk was echt niet te drinken, de koffie was OK (maar slechts één kop), de tweede moest bijbetaald worden (zagen we bij de afrekening)

- service: was er niet, het personeel was onderbemand ( de 2 meisjes die zorgden voor het ontbijt moesten ook de kamers "poetsen") en voor het avondeten zorgen en gasten opvangen enz.

- om 22u30 moest je opkrassen in het rest. en naar de kamer gaan (een bijgebouw waar "BAR" stond vermeld was nooit open, een drankje aan het zwembad moest je dan ook 6 km verderop gaan halen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Heel slecht

jansen, 31-5-2009

Vreselijk personeel geen woord engels of duits alleen italiaans, afschuwelijk eten.
Gereisd met partner in mei 2009

aanrader

mario rouserez, 7-8-2008

gelegen in een zeer mooie omgeving,ideaal voor mensen die de kalmte opzoeken.hotel zeer netjes,maarspijtig genoeg te krap als het op het eten aankomt.wel lekker maar te weinig voor forse eters.zeer vriendelijke mensen.ook de drankprijzen zijn redelijk .toch wel een aanrader als je niet elke dag naar het strand wil(te ver afgelegen)
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Del Gallo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Gallo in Pignone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Gallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Del Gallo scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.