Appartement Residence Sant 'Anna ***

Appartement Residence Sant 'Anna
Residence Sant 'Anna
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Sant 'Anna bij:

31 reviews over Appartement Residence Sant 'Anna in het Nederlands

A room with a view. Prachtig!

Maikel, 21-8-2017

Residence Sant'Anna is een verzorgd complex in een aardig verwaarloosd plaatsje. Wij hadden gerenoveerd 6 persoons appartement dat onlangs volledig gemoderniseerd was. Zeer ruime slaapkamer met een tweepersoonsbed en stapelbedje. Tweepersoon bedden lagen heerlijk. In de grote woonkeuken nog een slaapbank voor twee personen. Deze matrassen waren beroerd. Mooie badkamer en keuken met vaatwasser. Airco was geen overbodige luxe. Super uitzicht op zee vanaf het ruime balkon. Er is fijn zwembad met ook dat mooie uitzicht. Op zich wel verstandig een P-plek in de garage te boeken. Met een grote auto wel lastige plekjes. In 5 minuten loop je naar beneden, maar ook weer veel trappen terug omhoog. Maar de moeite waard. De stranden vielen ons er tegen (fijn kiezel, zeer druk. een aaneenschakeling van bedjes en parasols. Helaas slecht snorkelgebied. Ondanks de enorme drukte en de soms verwaarloosde plekken, pleintjes en gebouwen hebben we genoten! :-) wel behoorlijk aan de prijs :-(
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke bestemming

huwelijk2009, 4-7-2014

Residence Sant'Anna is een verzorgd complex in een geweldig leuke plaats. Wij verbleven in een gerenoveerd 2-kamerappartement, alhoewel de renovatie al wel van een aantal jaar geleden is. Ruime slaapkamer en de bedden lagen heerlijk. Mooi uitzicht op zee, alleen was bij ons appartement het balkon wel wat klein... 1 tafel, 2 stoelen en een wasrekje... de kinderen mochten binnen blijven zitten :-)... maar ach, lekker ontbijten in de huiskamer met de balkondeuren open en alles was weer goed. Er is voor de kleinere kinderen een leuke speelkamer, er is een bar, fijn zwembad, speeltuin, voetbalveld, 1 x in de week een show in de avond en in het hoogseizoen is er in Pietra Ligure elke avond iets te doen... wij hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Prachtig gelegen

klein, 8-9-2013

Met z'n tweeën in 4 persoons app verbleven op bovenste verdieping.

Gerenoveerd (modern) en erg netjes met fantastisch uitzicht vanuit ruim balkon. Leuk dorpje.

Zwembad was fijn en altijd plek. Wel behoorlijke klim vanuit dorpje naar appartement maar ligging is geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2013

Helemaal goed

Linda, 19-9-2012

Een vrij eenvoudig appartementcomplex, maar voor ons alles wat er nodig is. In ons appartement was er binnen niet heel veel ruimte, maar wij hebben het ook meer als uitvalsbasis voor dagtripjes gebruikt dan wat anders. Daarvoor voldoet het prima.

Het uitzicht op zee is mooi, het centrum van Pietra Ligure ligt op loopafstand (je moet alleen niet schrikken van wat trappen) en in de buurt voldoende bezienswaardigheden, ook met de trein en bus bereikbaar vanuit Pietra Ligure.

De eigenaar is zeer vriendelijk, spreekt prima Engels en wil je overal mee helpen.

Gereisd met partner in januari 2012

Prima accomodatie met zeezicht.

Fred Hekkelman, 30-7-2012

Een wat ouder complex (jaren 70?) met een prachtig uitzicht over het oude centrum van Pietra Ligure en de aangrenzende baai. Hoewel onze kamer eenvoudig ingericht was, waren wij er erg tevreden mee. De matrassen waren goed, de badkamer was in orde en de keuken voldeed (na de aankoop van een goede koekepan) aan onze wensen. Er was een tv met voornamelijk Italiaanse, maar ook enkele internationale zenders. Alle appartementen hebben zeezicht en wij hadden de beschikking over een groot balkon met voldoende schaduw: wel prettig als de temperatuur oploopt. Misschien niet de meest luxe accommodatie, maar wel schoon en zeer aangenaam. Er is een algemene ruimte met een bar, waar ook gratis wifi te gebruiken is. De bediening is vriendelijk en men doet organiseert enkele activiteiten. Het zwembad is niet van Olympische afmetingen maar biedt voldoende ruimte voor een lekkere zwempartij. Ligstoelen zijn gratis, alleen voor de ligbedden moet betaald worden. Prima verblijf. Kom er zeker weer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zeer gedateerde inrichting

R.A.H. van Beek, 6-7-2012

Het complex ligt op een helling met een prachtig uitzicht naar de zee. We kregen echter het idee dat de klanten die via een reisorganisatie gereserveerd hadden de slechtste appartementen toegewezen kregen. Zij hadden inmiddels al betaald en konden dus niet reclameren over de slechte kwaliteit van de inrichting van het appartement. De reeds gerenoveerde appartementen gingen naar de Italianen zelf en naar de klanten die rechtstreeks gereserveerd hadden en dus op de hoogte waren van de verschillen van inrichting van de appartementen. Sommige appartementen hebben een zeer klein balcon van plm. 2x 1 mr.

Zeer gedateerde inrichting hield in: ingezakte matrassen, summiere keukeninrichting, slecht en oud meubilair en een badkamer met een kinderzitbak als douche! Gangen zeer gehorig! Veel geluidoverlast van het stadje Pietra Ligure.

Gereisd met partner in juni 2012

Fantastisch uitzicht!

Fam. koopmans, 28-8-2011

Heerlijke relaxte vakantie gehad in Residence St. Anna. Mooi gerenoveerd en zeer schoon appartement met geweldig uitzicht over de kust en Pietra Ligure.(nr. 512) Voor 5 personen is de leefruimte te krap, met 4 personen goed te doen. Zwembad prima met wel streng toezicht, genoeg ligstoelen en weer dat mooie uitzicht. Leuk speeltuintje, tafeltennis en trapveldje. Tuin, lounge en zwembad mooi verzorgd en schoon. Personeel vriendelijk en correct, een verzorgde welkomstmap bij aankomst en organiseren regelmatig activiteiten zoals minidisco en hapjes en champagne bij zwembad gratis. Parkeergelegenheid is krap. Via botanische tuin ernaast of via trap en tunnel onder de weg ben je zo in centrum van Pietra Ligure. Supergezellig en echt Italiaans. Bij vertrek werden schoonmaakkosten niet in rekening gebracht.Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar zijn waarschijnlijk alle appartementen gerenoveerd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

mooi gelegen complex met verouderd app

Natasja en Rene, 20-9-2010

Complex ligt zeer mooi, met prachtig uitzicht op zee. Via een aantal trappen ben je zo in het centrum met restaurants (is wel even zwoegen). Ons appartement (nr 515) was redelijk schoon maar wel gedateerd, is ernstig aan een renovatie toe. We hadden een piepklein terras van 1,5 m2, konden we dus niet zitten, zeker niet als je bedenkt dat dit een appartement was voor 5 personen. Geen deurtjes voor de kasten en afbladderend behang. Toen we aankwamen waren de lichtknoppen in de keuken kapot, moesten we eerst laten maken. Ondanks de mooie lokatie is dit appcomplex niet voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2010

Erg goed, prachtige ligging

Angéla Kouijzer, 17-8-2010

Ondanks de trappen naar het stadje (viel best mee)een geweldige lokatie, schoon en heerlijke bedden. Goed zwembad en het plaatsje is schitterend, mooie boulevard met pier. Onze kids (17 tot 20 jaar) vermaakten zich prima op het strand 's avonds én in disco Malibu. Vakantievriendjes en veel lol. supermarkt in de buurt en uitzicht op zee (waar wij zaten 306) Echt mooi.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

hele fijne plek

familie kouijzer, 11-8-2010

goede schone appartementen, rustig, prachtig zwembad plus uitzicht op zee, stadje dichtbij (wel trappen maar te doen) disco op strand en prachtige boulevard en pier. goede bedden
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Sant 'Anna in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Sant 'Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Sant 'Anna scoort een 7.36 uit 10 op basis van 38 reviews.