Appartement Arcobalno

Arcobalno

3 reviews over Appartement Arcobalno in het Nederlands

Klein maar fijn

René Jansen, 3-5-2009

Appartement ligt in een gewone woonwijk. Volgens ons zo'n 8 gastverblijven. Soms wat gehorig als 's avonds de buren naar het toilet gingen. Appartement was schoon. De parkeergarage kun je met een iets grotere auto beter niet boeken. Erg smal en moeilijk parkeren. Auto kan buiten ook goed staan als niet alle appartementen bezet zijn. Vriendelijke, behulpzame en gastvrije gastheer en gastvrouw. De keuken (eenvoudig maar voldoende ingericht) is tevens slaapkamer, zitkamer, eetkamer en dat is wel jammer! Elke avond en ochtend moest deze worden "omgebouwd".

De slaap(bank) is geen lekker bed, zeker niet voor iemand met rugklachten. De derde avond hebben we op ons meegebrachte luchtbed geslapen (uit voorzorg meegenomen i.v.m. de eerdere beoordeling waarvoor dank!). Het zwembad was nog niet in gebruik hetgeen jammer was.

Wel goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor € 230,00 per week mag je niet veel meer verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

erg gastvrij

Fam. van Rijn, 19-8-2008

Het appartement had 2 badkamers en was met alles uitgerust. Niet super modern, maar alles zat erin. Nieuw keukentje, goede koelkast. Schoon en aangenaam zwembad. Super vriendelijk personeel. Fruit werd gepresenteerd zo uit hun tuin. Fietsen waren gratis. Groot minpunt DE BEDDEN. Vreselijk. We hebben echt bijna een week niet geslapen. Dit moeten ze echt veranderen, want we hebben echt de vlag uitgehangen toen we naar huis gingen. Lekker in ons eigen bed. Van meerdere bewoners dezelfde klacht ontvangen.
Gereisd familie in juli 2008

DS, 20-10-2006

Zijn net terug van een weekje vakantie. Het appartement was groot genoeg maar de keuken was erg verouderd, de bedden waren aan vernieuwing toe, ik zou er niet graag in het hoogseizoen 890 euro voor betalen want dat is het echt niet waard.
Gereisd familie in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arcobalno in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arcobalno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arcobalno scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.