8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Fraseneggi**** bij :

54 reviews over BedAndBreakfast Fraseneggi in het Nederlands

Heerlijke locatie en zeer vriendelijke ontvangst

Tineke, 23-7-2017

We hebben twee weken vakantie gevierd in fraseneggi, wat een fantastisch uitzicht en een hartelijke ontvangst waren onze eerste indruk en dat is zo gebleven.

Prima zwembad, goed bed en lekker ontbijt is ook niet onbelangrijk in je vakantie uiteraard!

Een eigen terras voor de privacy is ook heel prettig.

Gereisd met partner in juli 2017

Een heel prettig, ongedwongen verblijf

Cees, 11-7-2017

Ruime, schone kamer en een mooie ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een beetje afgelegen.
    Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke week op een fantastische plek!

Henk en Tessa, 12-10-2016

Deze B&B wordt sinds juni 2016 gerund door een Nederlands echtpaar (Wim en Jirina) die een duidelijke missie hebben: het hun gasten helemaal naar hun zin maken! De accommodatie is keurig verzorgd, schoon en vooral ook mooi gelegen in een rustige omgeving. Het ligt tegen een berg aan en het pad naar de accommodatie toe is de eerste keer best wel 'spannend'. Maar de auto kan er goed en vooral veilig worden geparkeerd.

De omgeving is schitterend. Fraseneggi biedt een uitstekende uitvalslokatie voor bezoeken aan andere bergdorpjes (bijv. markt in Varese Ligure), naar de kust (Levanto; heerlijke visschotels maar dan in het stadje zelf; niet in zo'n strandtentje!), met de boot langs de Cinque Terre of naar een groot outlet center in La Spezia. Het ligt allemaal op minder dan een uurtje rijden. Ben je bereid een uurtje of twee te rijden, dan zit je midden in Toscane.

Als je dan terugkomt van zo'n mooie dag en de zon achter de bergen bij de B&B ziet verdwijnen, dan wil je eigenlijk nooit meer terug naar Nederland. Het warme gezelschap van Wim en Jirina draagt zeker aan dat gevoel bij. Dank nogmaals voor alle goede zorgen!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk. Geldt voor omgeving, weer en terrein.

Elly en Hilde, 3-10-2016

Fraseneggi, wat een geweldige plek!

Na een vermoeiende autorit werden we door Jirina (gastvrouw) en Wim (gastheer) warm onthaald. Ze namen volop tijd voor ons. Na de nodige informatie te hebben gekregen,

werden we naar ons appartement geleid; wat een verrassing, wat een mooi terras en wat een schitterend uitzicht!

Fraseneggi ligt prachtig gelegen tegen een behoorlijke steile helling, waartegen een 6 tal appartementen gebouwd zijn.

Het verrassende van het geheel is dat ieder appartement haar eigen kleurstelling heeft.

Zo logeerden wij in Viola, waarbij de diverse accenten paars en roze waren. Het appartement Verde had groene accenten, terug te vinden in het beddengoed, bestek, handdoeken etc.

We hebben niet alleen genoten van het heerlijke zwembad maar waren ook onder de indruk van de uitgebreide buitenkeuken met wel drie verschillende bak/kook/grill mogelijkheden . De buitenkeuken mag je als individu gebruiken, maar je kunt al deze kook/bak mogelijkheden ook gezamenlijk als groep gebruiken. Er staat een grote lange tafel waar je gezellig met z'n allen aan kan zitten.

Aan de ontbijttafel ontmoet iedereen elkaar. Al genietend van het uitgebreide Hollandse ontbijt ( dit ipv van het karige Italiaanse ontbijt) werden onderling diverse reistips uitgewisseld. Een gezellig begin van de dag!

Het gebied nodigt uit tot avontuur: wandelingen of met de auto naar de omliggende dorpen, of richting kust en daar een dagje met boot en trein de vijf beroemde stadjes bezoeken.

Gereisd met vrienden in september 2016

Onderkomen locatie waar veel aangedaan moet worden

Ageeth, 28-8-2016

Huidige beheerders zijn aardige mensen, maar.... De locatie is onderkomen, de tuin is verwilderd, het zwembad vies, mountainbikes zijn begroeid met bramenstruiken en overal ligt rommel. De appartementen zijn in een berg gelegen en dus vochtig, je kunt nauwelijks luchten en zeer sober ingericht. Het is er wel lekker rustig, maar je zit ver af van de kust en interessante bezienswaardigheden.
      Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch gehad, zeer gastvrij ontvangen !

Joery, inge, Thomas en Pieter, 25-8-2016

Wat een mooie b&b in ligurie met prachtig uitzicht over de bergen! De nieuwe familie die dit sinds 1juni runnen doen dit fantastisch. Heerlijk ontbijt 'smorgens met zelfgebakken brood, kaas, worst, tomaat/mozzarella, yoghurt, muesli,verse koffie en af en toe een gebakken eitje. Wim,Jirina en de meiden zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Door de steile ligging minder geschikt voor kleine kinderen en ouderen. Onze jongens waren 8 en 12 en dit ging prima. Alleen geen plek om te voetballen, maar wel zwemmen, verstoppertje of met de andere kinderen spelen. Wij zaten in app marrone, erg leuk leek of je in een grot zat met prachtig uitzicht. Ook gezellige bbq avonden gehad met de eigenaren en andere gasten. Veel leuke dorpjes om te bezoeken ( varese ligure, cinque Terre, chiavari, sestri Levante, camogli, portovenere...) En natuurlijk de prachtige kustlijn, de mooiste die wij tot nu toe gezien hebben! (Waterschoenen zijn handig!) Wij hebben nog genoeg te zien, dus komen zeker nog eens terug hier bij deze lieve, gastvrije familie!

Om nooit te vergeten....

Esmee Steegstra, 25-8-2016

Ik en de rest van ons hebben echt een geweldige week gehad! Super ontvangst, zijn erg leuke mensen met het hart op de juiste plaats! Elke ochtend stond het ontbijt voor ons klaar en wauw! Ik zelf ben geen goede eter als het om ontbijten gaat, maar wat was dit lekker! Lekker een ijsje halen een paar dorpen verderop, naar het strand, eten bij Rita of gewoon heerlijk genieten op het terras met een boek. Het kan allemaal! Actief of in de relax modus? voor ieder wat wils! Ben erg te spreken over deze B&B en raad hem zeker aan voor anderen!
      Gereisd familie in augustus 2016

Perfect om tot rust te Komen.

Jessica, 14-8-2016

Dit is echt een super plek om tot rust te Komen. Een prachtige plek en zeer betrokken eigenaren. Die er echt alles aan doen om het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Dit is Dan ook zeker gelukt. Een fijn zwembad er bij en in de ochtend gezellig ontbijten met de andere gasten. Wij kwamen voor wat betreft de geschiktheid voor kinderen en minder validen niet voor verrassingen te staan, omdat we van te voren perfect geinformeerd zijn. De kinderen hebben ook een fantastische tijd gehad. Kleine kinderen laat je niet alleen rondlopen, wanneer je die behoefte ook niet hebt, is het ook voor kinderen (en Hun ouders :-) een super Plek. Wij hopen dan ook zeker nog een keer terug te keren.

even lekker bijkomen

Niek en Joyce, 11-8-2016

Het is een heerlijke plek om even tot rust te komen, alles staat prima omschreven op de site.

Elke ochtend heb je een heerlijk uitgebreid ontbijt (niet zo'n ontbijt als de italianen anders heb je nog honger).

De B&B ligt op een fantastische plek, daardoor heb je prachtig uitzicht vanaf je balkon, overdag op de bergen en s'nacht genoeg sterren om te tellen.

De eigenaren zijn erg aardige zorgzame mensen, alles werd direct geregeld als er een probleem was.

Wij zijn er maar 3 dagen geweest, tussen 2 andere verblijfplaatsen door maar dit was toch wel degene waar we het meest tot rust kwamen.

Vanuit de B&B kun je heel goed met de auto na een van de plaatsjes van Cinque Terre waar je verder kunt reizen met boot/trein.

De pizza van Rita mag ook niet ontbreken maar hier weten de eigenaren genoeg over te vertellen :).

Al met al het waren heerlijke 4 dagen en als je Amsterdamse buren hebt dan kan de vakantie niet meer stuk :):).

Gereisd met partner in augustus 2016

Bijzondere plek en geweldige eigenaren

Hans dijkstra, 9-8-2016

de appartementen zien er prima uit zijn schoon en van alle gemakken voorzien sommige zien er uit als een rotswoning het zwembad is prima en de ligging van de appartementen is perfect ,de laatste paar kilometer rijden moet over een smallere weg maar zeker geen probleem de eigenaren zijn zeer behulpzaam en willen op alle manieren er voor zorgen dat je verblijf een succes is en blijft .het is moeilijk om minpunten te benoemen dat doe dan ook niet.de eigenaren weten genoeg heerlijke Italiaanse restaurants in de buurt om uit eten te gaan maak daar gebruik van, ook is er iedere morgen een uitgebreid ontbijt wat volgens onze voorganger uit België niets was (de Italianen kennen geen ontbijt )anders zou ik zeggen ga lekker naar een bungalow van sporthuis centrum voor 1100 euro per week in het hoogseizoen,op de site van Fraseneggi staat precies wat je kunt verwachten niet meer en niet minder
      Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Fraseneggi in Maissana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Fraseneggi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Fraseneggi scoort een 8.22 uit 10 op basis van 54 reviews.