Beoordelingen Vakantiepark Loano 2 Village****

Loano 2 Village****
70 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Loano 2 Village****
Via degli Alpini 6, I-17025, Loano

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Loano 2 Village**** in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Loano 2 Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Loano 2 Village scoort een 7,7 uit 10, op basis van 70 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Loano 2 Village**** in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Loano 2 Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Loano 2 Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Vakantiepark Loano 2 Village**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Loano 2 Village**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ligurië. Vergelijk Vakantiepark Loano 2 Village**** met andere accommodaties in Loano.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,5
7,9
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Fantastisch schoon park"vertalen
P.Veerman
8,0

06-07-2014 Wij zijn net terug van een vakantie op dit park. Parkeer gelegenheid buiten park mankeert niets aan (is hetzelfde als je in een parkeergarage staat), dus wij hebben de auto daar zonder enig twijfelen neergezet. Eten was goed en gevarieerd. Zwembad is zeer mooi, je krijgt een plek toegewezen (in overleg) gedurende het hele verblijf. Omgeving is mooi. De kamers worden goed schoongemaakt elke dag. Je hoeft geen borg te betalen voor de kamers en de ijskast. Animatie is alleen in het Italiaans (verstaat geen normale Nederlander), moeten ze echt gaan veranderen. In onze tijd bijna geen Nederlander gezien, dus zeker geen Nederlandse invasie.

met partner, 2014
"Druk en rumoerig vakantie oord"vertalen
Ax
5,0
8,0

17-06-2014 Voor de mensen die vermaakt willen worden in hun vakantie en harde muziek niet schuwen een aanrader.Voor mensen die van de rust willen genieten een afrader.De grote onbewaakte parkeerplaats voor de auto ligt buiten het vakantiepark. Wij vonden het niet verantwoord hier de auto te parkeren. Hebben daarom gekozen voor de betrouwbare parkeergarage (10 euro per dag)

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Ervaringen in de mei vakantie"vertalen
Patricia Pronk
8,0

05-05-2014 In de meivakantie € 1100,00 betaald voor 8 dagen hotel met half pension inclusief huiswijn voor 4 personen. Ontbijt: roerei met spek, gekookte eieren, je kan een omelet laten bakken, 3 soorten (gevulde) croissants, koekjes, brood, beleg, yoghurt en tosti's kan je zelf maken. Avondeten: carpaccio van zalm of tonijn, salades, kleine hapjes, pasta's, vlees of vis en taart. Keuze genoeg. Prijs/kwaliteit: prima. Hotelkamer is ruim. Publiek: bussen vol 65+ers, veel gezinnen met jonge kinderen tot 4 jaar. Er is een kinderspeelkamer en leuke speeltuin. Er is een bar waar je cocktails kan drinken. Er is wifi in de bar, het restaurant en de receptie, niet op de hotelkamers of appartementen. Animatie is in het Italiaans: dans, toneel of zang. Personeel is vriendelijk. Buiten zwembad in mei niet open. Er is een verwarmd binnenbad. Omgeving: Monaco is 1 h 15 min. rijden, Menton een mooie havenstadje aan de kust, Alassio om te shoppen en ook Loano zelf is een gezellig dorpje.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Schaap
10,0
10,0
8,0

13-09-2013 Voor ons is Loano 2 Village zeker een plek om terug te keren. Zeer vriendelijk (goed Engels pratend) personeel, prachtig en goed onderhouden kindvriendelijk park en de appartementen zijn zeer schoon. Voor een gezinnetje met 1 a 2 kinderen zijn de appartementen groot genoeg. Wij zijn eind augustus begin september gegaan en het was gezellig druk in het park. Loano 2 Village is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke omgeving"vertalen
mevissen
9,0

11-09-2013 leuk maar erg druk park, vol met nederlanders. voor ons bewuste keuze vanwege het gegeven dat we eerst met onze dochter van 6 eerst 9 dagen door toscane hebben gereist.
voor haar hier dus volop speelmaatjes.
part is echter scjhoon en netjes. ongeveer 20min loopafstand van hartje centrum.

met partner, Juli 2013
"Mooi & verzorgd"vertalen
Liza
7,0

16-07-2013 Mooi luxe park! Het is groot maar mooi onderhouden. Bij binnenkomst troffen wij een zeer schoon app. aan. Jammer dat de bedden beide in een andere hoek staan. De hele week slecht geslapen doordat de bedden aan de korte kant zijn en smal.

Voor de rest is het goed geregeld. Eigen ligbedden + parasol bij aankomst gedurende je hele verblijf. Polsbandje went snel.

Receptie personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Snelle service. Onze airco deed het niet, dit gemeld bij de receptie. Toen we na 15 min terug kwamen in ons app. was deze gemaakt.
Personeel in de pizzaria was minder vriendelijk.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Compleet en prachtig vakantiepark!"vertalen
ray
8,0

21-07-2013 Wij hadden een appartemen in blok H. Was prima. Schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. Incl. Heerlijke handdoeken. Uitzicht naar de bergkant was iets minder maar niet bezwaarlijk. We hebben een p plaats gehuurd wat erg fijn was. Zwembaden zijn top en ligweide ook. Geen gezeur met ligplaatsen omdat ieder z'n eigen plek heeft. Vertier volop aanweizg. Lopen naar mooie boulevard vergt een half uur. Shuttlebus va complex kan ook. Loano is leuk vooral doorde boulevard. San Remo, monaco en portofino (je waant je in een james bond decor!!!) zijn binnen 1,5 uur te bereiken via prima snelweg. Sportgelegenheden volop aanwezig. Wij gaan zeker nog eens terug!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooi park maar....."vertalen
Toine
8,0

06-08-2013 Zonder gekheid een prachtige village met prachtige appartementen( wij verbleven in een moderne village) maar heel erg Italiaans gericht oftewel het annimatie team (zeer professioneel met perfecte animatie in de avond) spreekt alleen Italiaans daarom ook een laag cijfer. de receptie doet alle moeite om Engels te spreken en de Nederlandse dame Rianne spreekt natuurlijk voor zich. Kindvriendelijk is een zesje omdat er verschrikkelijke badmeesters rondlopen die zelfs uitspreken Nederlanders moeten maar naar Spanje gaan en hier wegblijven en niet accepteert dat groepjes Nederlandse kids van rond de 14 à 15 jaar plezier maken in het water terwijl de Italianen ongestoord verder gaan. DUS PAS OP voor de badmeester verder is het park absoluut kindvriendelijk. Het busje rijdt van het park naar loano perfect op tijd en de omgeving is prachtig te noemen. Uitstekend geregeld met de WIFI het pizza restaurant is redelijk maar in Loano kan je ook goed eten voor het zelfde geld

met partner, Juni 2013
"Leuke vakantie, mooi park, omgeving prima"vertalen
Leo
7,0

14-07-2014 Mooi ingedeeld en ingericht park met appartementen. Wij zaten er heel vroeg in het seizoen dus het was voor een kwart gevuld, dus lekker rustig. Daardoor ook een deel van het zwembad nog gesloten, maar dat is begrijpelijk. Appartement netjes ingericht, prettig balkon, al het nodige aanwezig. We hadden om de bovenste verdieping gevraagd en gekregen, dit in verband met mogelijke herrie van bovenaf. Nergens last van gehad!
Uitgebreid buffetrestaurant aanwezig, met ruime keus. Heerlijk gegeten hier. Pizzeria vonden we acceptabel, maar niet echt heel goed. Meestal aten we buiten de deur, genoeg dorpjes en restaurants in de omgeving.
Winkeltje op het park is puur voor noodgevallen, heel klein en weggestopt, maar verder genoeg in de buurt. Parkeerplaats buiten het park gebruikt, zonder problemen. Strand helaas niet op loopafstand. Ook irritant dat de meeste strandplekken tegen betaling waren.
Ideale uitvalsbasis voor Monaco, Genua, Cinque Terra, Portofino.

met partner, Juni 2013
"Nooit meer"vertalen
Harriette71
5,0
4,0
6,0

02-07-2013 Schoon en netjes verzorgd appartement. De bediening bij de pizzeria was traag en slecht, het eten was redelijk. Er is 1 Nederlandse receptioniste aanwezig. Bij aankomst krijg je direct een polsbandje om (vreselijk!). Het appartementencomplex is een compleet dorp op zich met mooi aangelegde tuinen, maar enorm groot, massaal en druk. Auto buiten parkeren op een groot parkeerterrein t.o. het appartementencomplex (er kan niet bij de accommodatie zelf worden geparkeerd!) waar glasscherven lagen van ingeslagen autoruiten. Niet prettig dus. Er is onder het complex wel een parkeergarage maar deze kost € 9,= p.d. en was dus nagenoeg leeg. Naar centrum of strand lopen is te ver dus met pendelbus of auto. Wij zijn vroegtijdig vertrokken en komen hier zeker niet meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?