Beoordelingen Vakantiepark Loano 2 Village****

Loano 2 Village****
65 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Loano 2 Village****
Via degli Alpini 6, I-17025, Loano

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Loano 2 Village**** in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Loano 2 Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Loano 2 Village scoort een 7,7 uit 10, op basis van 65 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Loano 2 Village**** in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Loano 2 Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Loano 2 Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Vakantiepark Loano 2 Village**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Loano 2 Village**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ligurië. Vergelijk Vakantiepark Loano 2 Village**** met andere accommodaties in Loano.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,5
7,8
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Schaap
8,0

13-9-2013 Voor ons is Loano 2 Village zeker een plek om terug te keren. Zeer vriendelijk (goed Engels pratend) personeel, prachtig en goed onderhouden kindvriendelijk park en de appartementen zijn zeer schoon. Voor een gezinnetje met 1 a 2 kinderen zijn de appartementen groot genoeg. Wij zijn eind augustus begin september gegaan en het was gezellig druk in het park. Loano 2 Village is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke omgeving"vertalen
mevissen
9,0

11-9-2013 leuk maar erg druk park, vol met nederlanders. voor ons bewuste keuze vanwege het gegeven dat we eerst met onze dochter van 6 eerst 9 dagen door toscane hebben gereist.
voor haar hier dus volop speelmaatjes.
part is echter scjhoon en netjes. ongeveer 20min loopafstand van hartje centrum.

met partner, Juli 2013
"Mooi & verzorgd"vertalen
Liza
7,0

16-7-2013 Mooi luxe park! Het is groot maar mooi onderhouden. Bij binnenkomst troffen wij een zeer schoon app. aan. Jammer dat de bedden beide in een andere hoek staan. De hele week slecht geslapen doordat de bedden aan de korte kant zijn en smal.

Voor de rest is het goed geregeld. Eigen ligbedden + parasol bij aankomst gedurende je hele verblijf. Polsbandje went snel.

Receptie personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Snelle service. Onze airco deed het niet, dit gemeld bij de receptie. Toen we na 15 min terug kwamen in ons app. was deze gemaakt.
Personeel in de pizzaria was minder vriendelijk.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Compleet en prachtig vakantiepark!"vertalen
ray
8,0

21-7-2013 Wij hadden een appartemen in blok H. Was prima. Schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. Incl. Heerlijke handdoeken. Uitzicht naar de bergkant was iets minder maar niet bezwaarlijk. We hebben een p plaats gehuurd wat erg fijn was. Zwembaden zijn top en ligweide ook. Geen gezeur met ligplaatsen omdat ieder z'n eigen plek heeft. Vertier volop aanweizg. Lopen naar mooie boulevard vergt een half uur. Shuttlebus va complex kan ook. Loano is leuk vooral doorde boulevard. San Remo, monaco en portofino (je waant je in een james bond decor!!!) zijn binnen 1,5 uur te bereiken via prima snelweg. Sportgelegenheden volop aanwezig. Wij gaan zeker nog eens terug!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooi park maar....."vertalen
Toine
8,0

6-8-2013 Zonder gekheid een prachtige village met prachtige appartementen( wij verbleven in een moderne village) maar heel erg Italiaans gericht oftewel het annimatie team (zeer professioneel met perfecte animatie in de avond) spreekt alleen Italiaans daarom ook een laag cijfer. de receptie doet alle moeite om Engels te spreken en de Nederlandse dame Rianne spreekt natuurlijk voor zich. Kindvriendelijk is een zesje omdat er verschrikkelijke badmeesters rondlopen die zelfs uitspreken Nederlanders moeten maar naar Spanje gaan en hier wegblijven en niet accepteert dat groepjes Nederlandse kids van rond de 14 à 15 jaar plezier maken in het water terwijl de Italianen ongestoord verder gaan. DUS PAS OP voor de badmeester verder is het park absoluut kindvriendelijk. Het busje rijdt van het park naar loano perfect op tijd en de omgeving is prachtig te noemen. Uitstekend geregeld met de WIFI het pizza restaurant is redelijk maar in Loano kan je ook goed eten voor het zelfde geld

met partner, Juni 2013
"Nooit meer"vertalen
Harriette71
4,0
6,0

2-7-2013 Schoon en netjes verzorgd appartement. De bediening bij de pizzeria was traag en slecht, het eten was redelijk. Er is 1 Nederlandse receptioniste aanwezig. Bij aankomst krijg je direct een polsbandje om (vreselijk!). Het appartementencomplex is een compleet dorp op zich met mooi aangelegde tuinen, maar enorm groot, massaal en druk. Auto buiten parkeren op een groot parkeerterrein t.o. het appartementencomplex (er kan niet bij de accommodatie zelf worden geparkeerd!) waar glasscherven lagen van ingeslagen autoruiten. Niet prettig dus. Er is onder het complex wel een parkeergarage maar deze kost € 9,= p.d. en was dus nagenoeg leeg. Naar centrum of strand lopen is te ver dus met pendelbus of auto. Wij zijn vroegtijdig vertrokken en komen hier zeker niet meer terug.

"Voor kinderen helemaal leuk1"vertalen
nicole van dijk
8,0

27-8-2012 Vebleven vijf nachten in Loano. Kinderen hebben zich geweldig vermaakt, grote groep die met elkaar optrokken. Voor de jongste was er een mega grote zandbak met een overkapping. Nadeel is dat zwembad omheind is daardoor kan je niet aan de rand liggen. Met een kleine is dat lastig. Peuterbad is ook iets te diep waardoor bijv. een tweejarige er niets aan heeft. Ontbijt is goed maar wel massaal, mensen hebben borden met croissants voor zich, hamsteren. Diner was redelijk, 1x gedaan. Loano is een gezellig stadje met winkels en genoeg restaurantjes.
Op park geen geld, krijgt bij receptie chipcard en daar moet je contant geld geven en dat wordt dan als tegoed op je card gezet.
Wij sliepen in comfort rooms (appartementen waren vol). Prettige kamers met gevulde koelkast en koffie en thee faciliteiten. Werden heel goed schoongemaakt.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima locatie voor verkenning omgeving"vertalen
MJacobs
7,0

3-8-2012 + frisse moderne inrichting appartement, ruim voldoende capaciteit zwembad. Door hogere ligging prettig windje bij het zwembad op warme dagen. Leuke shows s'avonds
- bed kraakt enorm. Bedbank kwaliteit matig. Minder geschikt voor kleine kinderen. (hoog en spleet van 25 cm tussen beide bedden)

"Goed vertoeven"vertalen
MDHA
5,0

14-7-2012 Personeel is erg vriendelijk. Receptie 24 uur open. Proberen ook Engels, Duits of Frans te spreken voor degene die geen Italiaans kunnen.

Stranden zijn lopend niet te doen. Er is wel een shuttlebus vanuit Loano Village. Echter zijn het privé stranden en je wordt ook weggestuurd bij sommige stranden. Er is ook een privé strand waar je korting krijgt omdat je bij Loano Village verblijft. Je betaalt dan 15 euro per dag.
Op sommige plekken is het wel publieke toegang. Wij zaten bij Alassio. Wel rotsen en hoge golven.

De pizzeria bij Loana Village zelf is naar onze mening niet goed. Veel vet eten. Zodra er 1 iemand aan tafel klaar is wordt het bord gelijk opgeruimd terwijl de rest nog zit te eten.

Zwembad is goed. (geen glijbanen) Ze geven aqua gym, aqua vollyball, waterpolo.

Is kindvriendelijk. Er is genoeg te doen.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Super vakantie"vertalen
joze
10,0

2-8-2012 Een aanrader is dit vakantiepark! Zo schoon en goed onderhouden. Wij zaten in een appartement, zeer schoon, ruime slaapkamer, balkon en badkamer, de woonmkamer was niet heel groot als je de bank tot bedden had omgetovert die trouwenes prima liggen, aldus onze pubers.Wij hadden half pension wat zeer goed is bevallen, uitgebreidde keus in buffetvorm en heerlijk eten! Voor jong en oud veel te doen op het complex! omgeving mooi, busje gaat elk half uur naar loano; 2 uit/opstap plaatsen in stadje en bij de zee wat trouwens maar 50 meter van elkaar ligt. Leuke stad en boullevard met genoeg eetgelegenheden, ook goed te lopen; 20 min.De streek is prachtig! genoeg te doen en te zien.
Wij gaan zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?