Accommodaties Loano

21° / 29°

1 augustus 2015

Loano
65 beoordelingen
Wordt Loano je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Loano.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Loano bij:

14 Accommodaties Italië, Ligurië, Loano

Alleen accommodaties in Loano worden getoond
Je hebt gekozen Land
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Loano Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (2)
Type accommodatie
Appartementen in Loano (8)
Campings in Loano (1)
Hotels in Loano (3)
Vakantieparken in Loano (1)
Aparthotels in Loano (1)
Booking.com (6)
Tjingo (5)
Vrij Uit (5)
Neckermann Reizen (5)
Boek direct bij Zoover (4)
Hotels.com (3)
Minimaal 1 (8)

7,6
49 beoordelingen
1,4 km tot centrum
Kan beterprima appartement met fantastisch zwembad
82 beoordelingen
1,5 km tot centrum
Super vakantie!!!Prachtig park, mooie omgeving!
8,2
69 beoordelingen
0,8 km tot centrum
Prachtige Residence, voor herhaling vatbaar!Heerlijk verblijf
12 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Prima appartementTot een volgende keer
18 beoordelingen
0,3 km tot centrum
prachtig hotel op een super plekMooi hotel op prima locatie.
1 beoordeling
0,2 km tot centrum
1 beoordeling
1,2 km tot centrum
6,5
3 beoordelingen
0,4 km tot centrum
Dit nooit weerFantastisch vriendelijk hotel
2 beoordelingen
1,5 km tot centrum

Loano scoort een 7,8 uit 10, op basis van 65 beoordelingen
Wordt Loano je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Loano. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Loano. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Loano. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 8 Appartementen, 1 Camping, 3 Hotels, 1 Vakantiepark en 1 Aparthotel in Loano. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 35 vakantiefoto's van Loano. Lees de 65 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Loano. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Loano. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ligurië.