Hotel Park Argento ****

Hotel Park Argento
Park Argento
9,2

11 reviews over Hotel Park Argento in het Nederlands

prachtige uitvalsbasis voor cinque terre

ribo, 5-8-2017

dit hotel heeft gezellige grote kamers en vooral een prima service . Bij de ontvangst geven ze je al heel wat toeristische info , je kan hier tickets voor de bootuitstappen kopen en bovendien een gratis shuttledienst dienst naar 5 plaatsen in levanto.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch hotel

Freek Kroese, 19-11-2014

Het personeel is er uiterst vriendelijk en de service is met stipt het beste van alle hotels waar ik ooit ben geweest. Ze doen er werkelijk alles aan om jou vakantie geslaagd te maken. Wij hebben een boot tochtje gemaakt waar we s´ochtends aanwezig moesten zijn, de receptionist vroeg of hij ons er heen moest brengen omdat de boottrip vrij vroeg begon (loopafstand was ong. 10 min) . Nadat we terug s´middags kwamen grapte we nog tegen elkaar van wat zou het toch tegenvallen als hij er nu niet staat om ons terug te brengen. En wie stond er met z' n busje? Zonder afgesproken te hebben stond hij er weer. Een klein voorbeeldje van de mate van de klantvriendelijkheid die dit hotel kent. De kamers zijn ruim en schoon, wij hadden een kamer op de begane-grond en daardoor een eigen terrasje waar we s´avonds lekker konden genieten. Het eten was er ook heel goed. Enige minpuntje is dat het bier in het hotel duur is (7,00 eu voor 0,4 liter) wijn is echter stukken goedkoper. (10 eu de fles huiswijn)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Wat een heerlijk hotel!

Bastiaan, 8-7-2012

Voor een bezoek aan de Cinque Terre is dit een uitstekend hotel.

- prima faciliteiten (zwembad, massage en wellness)

- uitstekend restaurant met dagelijks wisselende menukaart en 's ochtends een ruim ontbijt buffet

- heel vriendelijk personeel

- zeer ruime en zeer schone kamer met zitje, uitstekende bedden, prima douche en airco

Het enig jammere was het uitzicht vanuit de kamer, maar dat is een kwestie van een beetje pech hebben bij de toegewezen kamer.

Levanto is een leuk dorp met meer dan voldoende restaurants en andere winkeltjes.

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Argento bij:

prima hotel, wel iets te duur

Lotte, 14-8-2011

Het hotel is goed. Mooie ruime kamers, redelijk ontbijt, goed zwembad, zeer servicegericht personeel. Qua ligging is het hotel t.o.v. centrum Levanto moeilijker te bereiken ivm hoogteverschil (veel trappen lopen). Levanto zelf is een leuk gezellig stadje, veel op bankjes gezeten met uitkijk op de zee. Goede uitvalsbasis naar Cinque Terre en Lucca en Pisa. Is een aanrader maar de prijs vonden wij in verhouding te hoog.
Gereisd met partner in januari 2011

Mooi hotel met goede service

Hans, 18-7-2011

Mooie kamers met airco. Prima restaurant en ontbijt. Handdoeken voor bij het zwembad worden beschikbaar gesteld en een Nederlandse krant ligt iedere dag ter inzage bij de receptie. Het personeel is erg vriendelijk. Ligging t.o.v. trips zoals Cinque terre, Portovenere, Portofino goed en ook Pisa en Luca (ongeveer 105 km)zijn goed te doen. Tip: met de trein zijn alle plaatsen langs de kust goed en snel bereikbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima hotel

H., 17-6-2011

Prima hotel, grote luxe kamers met groot terras. Hotel is van alle gemakken voorzien. Personeel is erg servicegericht en vriendelijk. Bij de receptie wordt Italiaans, Frans, Duits en Engels gesproken.

Leuk zwembad met handdoekservice, en (warme) douche. Perfecte locatie voor zorgeloze vakantie.

Gereisd met partner in juni 2011

Zeer goed hotel met uitzicht op de baai

Dirk, 27-8-2010

Zeer mooie vakantie gehad in Levanto. Het mooi en uiterst verzorgde hotel heeft daar zeker toe bijgedragen. Ik geef een iets mindere score voor de ligging. Al was het uitzicht ronduit prachtig, de afstand en dan vooral de zwaarte van de terugweg (een klim naar boven) vanaf het stadje en het strand wogen zwaar door op het einde. Een keer gegeten in het hotel. Het was goed zonder meer. het ontbijt was wel zeer goed. Verder absoluut geen opmerkingen. Nog een extra pluim voor het super vriendelijke personeel.

Levanto is heel mooi en de perfecte uitvalsbasis voor Cinque terre.

De hoge golven waren waw voor onze kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geweldig hotel

C.J.M. Pullens, 24-8-2010

Een geweldig mooi nieuw hotel met fantastische kamers.

Heel vriendelijk personeel die niets te veel vinden.

Het ontbijt is uitgebreid. Het diner een aanrader.

Een prima uitvalsweg om Cinqe Terre te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Aanrader

Livin, 12-4-2010

Hotel Argento is een prachtig, rustig gelegen hotel op wandelafstand van het station en het centrum (10 min.) met eigen garage en parkeermogelijkheden.

De service en het personeel is zeer vriendelijk, het ontbijt uitgebreid en uitmuntend en de kamers zeer ruim en goed uitgerust.

Zeker een aanrader om Cinque Terre te verkennen.

Gereisd met vrienden in april 2010

Echte aanrader

Tineke, 28-9-2009

Hotel Argento is een echte aanrader. Nieuw hotel, maar echt compleet. Wij vonden alleen het diner erg matig. Buffet met weinig keus. Maar het personeel is top. Niets was te veel. Ruime schone kamers met prima badkamer. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Argento bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Argento in Levanto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Argento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Argento scoort een 9.23 uit 10 op basis van 12 reviews.