Hotel Tirreno ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tirreno bij:

3 reviews over Hotel Tirreno in het Nederlands

prima

Terry Knoors, 14-8-2012

prima ligging en prima hotel. We waren hier maar 2 nachten en je moet hier ook geen 2 weken op vakantie gaan, maar voor een paar nachtjes is het echt goed. Goede en vriendelijke service, alles functioneert. De kamers zijn netjes en schoon, niet nieuw, redelijk ruim. Met al hetgeen er in deze omgeving te zien is, breng je er ook niet zoveel tijd door. Maaltijden eenvoudig maar smakelijk. Ontbijt tsja echt Italiaans hè met dat brood en die sapjes.
Gereisd met vrienden in juni 2012

hotel ok

Loreen, 24-7-2012

Prima hotel alles ok. We zijn hier 2 nachten verbleven met een groep. Redelijke kamer, klein douchekopje. Schoon en netjes verder. De mensen van het hotel waren vriendelijk, de bediening ook prima ( vooral de bar hebben we goed gebruik van gemaakt s' avonds ) . Eenvoudige maar smakelijke maaltijd.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Oud, verwaarloosd en vuil hotel

Isabel, 13-2-2012

Wij hadden dit hotel geboekt voor 1 overnachting op weg naar Portofino. Bij aankomst was het hotel verlaten, er was niemand aan de receptie te bespeuren. Na een kwartier wachten kwam er dan eindelijk een oude man aagesloft die ons een kamersleutel gaf. De kamer zelf was ruim met een grote balkon, maar vuil en met verouderd sanitair. Maar het ergste was vooral dat onze kamer vol zat met mieren, zelfs tot in de badkamer toe. We durfden onze koffer niet open te laten liggen uit schrik dat hij vol mieren zou zitten!

Het ontbijt was zeer sober.

Het hotel zat vol oude Italianen. We denken dat het alleen populair is bij gepensioneerde Italianen die zich niet veel kunnen permitteren. In Lavagna zelf valt er ook helemaal niets te beleven, behalve het strand. Absoluut geen aanrader, zelfs niet voor 1 nacht.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tirreno bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirreno in Lavagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirreno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirreno scoort een 7.4 uit 10 op basis van 3 reviews.