6,6

Matig

15 reviews over Camping Eurocamping Calvisio in het Nederlands

Nooit meer

Verweij, 16-8-2017

Zeer kleine plaatsen wel met eigen sanitair, onmogelijk auto te parkeren op de plaats parkeerplaatsen vol, overvol, erg duur, zeer luide muziek tot zeer laat, mooi zwembad, goede eigen busverbinding met de kust, openbaar strand finale ligure prima
Gereisd familie in augustus 2017

Zeer ondergewaardeeerd!!!

R D, 20-7-2017

Elke avond iets te doen voor jong en oud.
Gereisd familie in januari 2017

leuke camping met mooi zwembad en luid/laat muziek

Jannie, 12-2-2017

+mooi zwembad

+handig met de bus naar het strand en stadje/boulevard

+lekkere pizza's en koffie

-simpel sanitair

-entertainment is erg luid en laat (rond 23:00 uur)

-slechte bediening in het restaurant

Gereisd familie in juli 2016

Super camping!

Carla, 8-8-2016

We hadden een cottage gehuurd, echt een super huisje met airco. De kinderen sliepen in en extra breed stapelbed. De camping is gezellig en heeft een mooi verzorgd zwembad met genoeg ligbedden. Onze kinderen vonden de animatie elke avond top! Er werd veel gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Een leuke camping voor kinderen in de leeftijd van 7 tot en met 14 jaar. Er reed een shuttlebus een aantal keer per dag naar het strand, top geregeld.
Gereisd familie in juli 2016

Nooit Meer!

Magda Roestenburg, 11-6-2016

Een verwaarloosde camping, met heel onvriendelijke medewerkers. Kleine onverzorgde plaatsen, oud sanitair en als knap op de vuurpijl. Veel te duur € 51,- per nacht. Belachelijk gewoon
Gereisd met partner in juni 2016

Niet weer

Bruinsma, 6-10-2012

Juli / aug op deze camping geweest. Zeer kleine plekken. Een l plek gereserveerd, een m plek gekregen. Er werd met twee maten gemeten. " boom tot boom" of " steen tot steen" Zeer onduidelijk en heeft menig gast doen vertrekken. Veel campers die steeds verkasten op de camping. Zeer onaangenaam als je er midden tussen staat. Animatie veel te luid, je kunt elkaar op het terras amper verstaan. Ook laat. Na afloop veel herrie van kletsende gasten op de camping zelf (00.30 uur.) Geen controle daarop. Publiek strand heel klein, vies zand. Zee lekker. Betaald strand beter, maar 25 euro per dag per bedje. Sanitair, minimaal schoon , weinig douches, vaak wachten in spits. Restaurant had lekker eten, maar door animatie zeer veel geluid. Animatie steeds hetzelfde en italiaans. Omgeving is heel mooi, daarvoor zouterug gaan de moeite waard zijn, alleen nooit meer op deze camping.
Gereisd familie in januari 2012

Leuke camping met een superzwembad.

Wim van Ee, 5-10-2012

Camping mooi gelegen op 1500m1 van Finale Ligure .Boodschappen doen in het voorstadje Finalpia wij gingen hier ( met de fiets} naar het strand.

Mooie oude dennenbomen op de camping dus veel schaduw. Camping heeft een grappig animatieteam ( 2012) met komische acts. Plaatsen zijn uitstekend . Niet te groot niet te klein . Sympathieke leiding. Wij stonden bij de receptie dus uitzicht op de wijnranken. Prijs hetgene wat wij via de mail aan prijs voorgeschoteld werd rekende wij niet af ( slechte zaak ) WiJ betaalde zeker 100 Euro extra na enige discussie kozen wij eieren voor ons geld. Maar... zo doe je geen zaken. Omgeving is druk maar niet storend juist gezellig. Parkeren is lastig in Finale je kunt met de campingbus naar het strand leuker is natuurlijk de fiets die je ook op de camping kunt huren. Omgeving wij zijn in veel plaatsen geweest aan de Italiaanse Riviera het Trio Finale Liguren Finale Borg en Finalpia zijn echt fantastisch. Camping Calvisio sluit hier bij aan .

zeer kleine kampeerplaatsen

deneys marleen, 23-8-2012

de kampeerplaatsen zijn echt heel heel klein, wij hebben de helft gekregen waarvoor we gereserveerd hadden..en .in de weekends en op feestdagen was het nog erger, dan zaten we 1 m van elkaar verwijderd met de tent...dat was echt overdreven...dat neemt je vakantiegevoel wel weg, zeker met 2 kleine kinderen...dan heb je ook echt het gevoel dat ze het puur voor het geld doen....ook de diepvries voor je koelelementen is eigenlijk helemaal geen diepvries, gewoon een frigo, waardoor onze koelelementen dus nooit bevroren waren en we bijgevolg elke 2 dagen naar de supermarkt moesten, i.p.v 1 keer om de 5 dagen, omdat we het eten niet koel genoeg konden bewaren,....dat was echt n zwaar minpunt vond ik..;zwembad wel prachtig en heel proper, sanitair ook niets op aan te merken...je kan er fietsen huren met kinderzitjes, ook n pluspunt....de negatieve dingen moet je er dan wel bijnemen....

Een fijne camping.

Roberto, 18-8-2012

Wij hebben deze camping gekozen omdat deze, volgens ons, het dichtst bij de zee lag. Ong. 1.500 meter. Sommige delen van het sanitair zijn ouder dan andere delen. Het "nieuwere"gedeelte is op zich niets mis mee. er wordt twee keer per dag schoongemaakt. Het sanitair is zo schoon als de laatste gebruiker. Zwembad is goed onderhouden en schoon. Restaurant is oke. De plekken zijn klein. 80m2 aangegeven maar ong. 60m2 gekregen. een aantal plekken (rechts op de camping) zijn in de volle zon. Animatie/muziek is tot 23:30 daarna is het rustig. Het centrum van finale ligure is in de avond druk, gezellig en de moeite waard. De meeste stranden beginnen met grof zand, daarna kiezelachtig met hier en daar grote gladde stenen. Je kan er heel goed snorkelen. Parkeren is zeer lastig in alle dorpjes aan de SP1. Ga vroeg weg of neem anders het openbaar vervoer. Wij hebben een fijne vakantie gehad en komen hier weer terug. Er is zoveel te zien in de omgeving en het is een prachtig stukje van Italie.

prima camping

paul, 3-8-2012

Let op dat je na reserveren ook de goede plek krijgt. We hadden wat problemen een passende plek te krijgen voor onze grote caravan (wel gereserveerd). Dus idd kleinere plaatsen dan op website. Rest prima.
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Calvisio in Finale Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Calvisio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping Calvisio scoort een 6.62 uit 10 op basis van 18 reviews.