Hotel Residence Elvira ***

Hotel Residence Elvira
Residence Elvira
8,7

6 reviews over Hotel Residence Elvira in het Nederlands

Rustig gelegen op berg en toch dicht bij centrum

Henriëtte, 5-8-2016

Wij hadden een driekamerappartement, dit hield in twee ruime slaapkamers, ruime badkamer en goed uitgeruste keuken. Alles zeer netjes verzorgd. Een heerlijk zwembad omringd met bananenplanten en citroenbomen en een prachtig uitzicht op de bergen en Ligurische zee. Ongeveer 3 km buiten Diano Marina (Serreta) tegen een berghelling gelegen. Heel aardige eigenaar die het je echt naar de zin wil maken.

Voor onze tienerdochters was het in het zwembad goed toeven. Er is ook een tafeltennistafel en jeu de boulesbaan. Vergeet niet het pittoreske dorpje erboven te bezoeken, evenals Diano Marino Castello

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Fred, 23-9-2011

We hebben een prachtige vakantie gehad in het kleinschalige Elvira. De ligging en het uitzicht zijn subliem. Appartementen zijn voldoende uitgerust (met airco) en schoon al blijft het ontbreken van een koffiezetapparaat vervelend. Eigenaren (vader en zoon) zijn zeer vriendelijk en relaxed zodat je je er snel thuis voelt. Geluid: aan de achterzijde loopt een verbindingsweg. Scooters en motoren zijn daardoor goed te horen maar erg druk is deze weg zeker niet. De appartementen (typisch Italiaans) zijn wat gehorig, zoals toilet doorspoelen en stoelen schuiven, etc. Zwembad is niet groot, maar zeer schoon en mooi aangekleed. Parkeervoorziening is prima.

Al met al voor ons een plek waar we zeker naar teruggaan (en dat doen we niet vaak!).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Fantastische ligging, mooie kamers, goede service

P.Knot, 19-9-2011

Hadden een twee kamer app. met balkon.Bijzonder schoon.En nieuw.

Er was ook mogelijk om ontbijt te regelen en warm eten.

Mooie schone zwembad met voldoende ligstoelen.

Alles voor een redelijke prijs.

Kort om voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2011

mooi gelegen appartmenten complex

y vissers weert, 17-8-2008

kleinschalig appartementen complex zeer mooi gelegen op een berg 4 km van diano marina zeer vriendelijke eigenaren zeer goede service leuk zwembad met lunchmogelijkheden en ook ontbijt is mogelijk persoonlijke aandacht en rustig gelegen goede parkeerplaats we hebben hier een zeer goede vakantie gehad alles bij elkaar wel 4 sterren waard prijs en kwaliteit een echte aanrader
Gereisd met partner in augustus 2008

j.j.peters, 30-9-2007

schitterend gelegen appartementenhotel dat recent geheel is vernieuwd. Het beschikt over een prachtig zwembad waaraan b.v. ook gezellig geluncht kan worden. Vanuit ieder appartement schitterend zeezicht. Door de perfecte prijs/kwaliteit verhouding een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2007

j.j.peters, 30-9-2007

het betreft een op een berg gelegen geheel vernieuwd appartementen-hotel met schitterend zeezicht en een prachtig eigen zwembad. Vriendelijke eigenaren (vader en zoon) die desgewenst ontbijt verzorgen. Aan het zwembad kan ook geluncht worden. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding dus een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Elvira in Diano Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Elvira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Elvira scoort een 8.73 uit 10 op basis van 6 reviews.