Hotel Antica Locanda Luigina **

Hotel Antica Locanda Luigina
Antica Locanda Luigina
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Antica Locanda Luigina bij:

7 reviews over Hotel Antica Locanda Luigina in het Nederlands

Een geweldig gezellig Italiaans hotel

Ilonka Pennings, 18-8-2016

We kregen een sleutel voor een prachtig appartement met hal en twee slaapkamers waar onze kinderen van 19 en bijna 17 ook goed konden slapen. Zelfs met balkon aan de kant van de straat. Kamer 13. Een eigen bovenverdieping voor ons vieren. Het ontbijt voor Italiaanse begrippen goed en uitgebreid en ook het avondeten was geweldig. Dag van te voren kon je kiezen uit 3 verschillende voor- en hoofdgerechten en het dessert was voor iedereen hetzelfde maar wel een verrassing. Het drinken aan tafel ook goed te doen. Goed verzorgd en echt Italiaans. Je zit niet alleen maar met hotelgasten in het restaurant ook met de bewoners van Mattarana. Dit vinden wij altijd zeer sfeervol.

De shuttlebus naar Levanto strand of station was voor ons nu ideaal want wij moesten onze auto vanwege stukken in Sestrière in de Italiaanse Alpen bij ons eerste hotel laten staan en de leenauto was er nog niet. Veel met de shuttlebus gedaan waardoor je veel met de trein kunt doen. Cinque terre en Genua zeker met de trein doen. Laat de auto staan want in Levanto (20 km) is het parkeren ook wat prijziger. De shuttlebus is: Ideaal!

Nadeel: de klokken die om het half uur 's nachts ook bimmelen en de honden uit de buurt die in de nacht veel blaffen.

Het hotel ligt hoog in de bergen en er moeten toch nog wat bochten naar het hotel genomen worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

beste hotel tot nu in italië

fam norree, 16-7-2016

we reizen elk jaar door italië van hotel naar hotel,dit jaar begonnen in antica locanda,daarna doorgereist naar firenze etc....

wat hebben we het prachtig hotel gemist,alsook de mensen in het dorp,de gastvrijheid en het lekker eten.

een simpele keuken met lokale gerechten,zeker niks op aan te merken.

de dranken waren vrij goedkoop aan tafel,de rust en kalmte van het dorpje deden ons zo goed.

zeker voor herhaling vatbaar! het echte italiaanse leven......

Gereisd met partner in juli 2016

Tja..

A. Schut, 17-6-2016

Als alleen in dit hotel hadden geboekt waren we misschien ook enthousiast. Wij boekten 3 verschillende hotels. De andere 2 waren zoveel beter en ook nog goedkoper. Terugkijkend viel dit verblijf dus tegen. Het ontbijt was ook vrij karig. Werd wel bijgevuld maar je moest er even voor vragen. Brood was heel droog. Hartig beleg 2 soorten goedkoop en steeds hetzelfde.
Gereisd met partner in juni 2016

JG, 6-10-2015

Wij hebben 1 week verbleven in hotel met formule halfpension. Het was uitvalsbasis om Cinque Terre te verkennen.

We hadden huur auto maar hotel heeft shuttle dienst in de morgen en avond naar Levanto vanwaar je trein naar Cinque Terre dorpjes kan nermen of kan starten met wandelen. Alsdusdanig is auto niet veel gebruikt geweest. Er is ruime parking voor hotel ( gratis )

Kamers ware ruim en proper;

Ontbijt correct en volledig

Avondeten was geweldig. Elke dag opnieuw gastronomische maaltijd.

Personeel was zéér vriendelijk

Gasten in hotel waren toeristen maar ook locals die van restaurant kwamen genieten.

Overal in hotel was WIFI. Snelle WIFI en zonder te moeten bijbetalen

Wij vonden het ideale uitvalsbasis om te gaan stappen in park Cinque Terre en om na wandeldag tot rust te komen.

Hotel is gelegen in klein dorpje.

Wat ons betreft, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2015

zeer tevreden

K.de Vaan, 4-10-2015

Zowel bij de boeking als bij het verblijf voortdurend het gevoel dat men hielp met het invullen van onze wensen. Verzorging prima; eten was bescheiden maar goed (half pension keuzemenu); behulpzaam en vriendelijk personeel (sommigen met beperkt anderen goed engels). Prima locatie voor bezoeken aan Zuid Ligurië en Noord Toscane. Rustige mooie locatie. Als we weer naar die regio gaan zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2015

fantastische ervaring

Ann, 24-8-2015

Prachtige omgeving !

Familie hotel met mooie, frisse, ruime kamers, (goede bedden) en ongelooflijk lief en vriendelijk personeel. Gelegen in klein, vriendelijk dorpje.

Gratis shuttle van hotel naar het station van Levanto, heel praktisch om uitstappen naar Cinque Terre, Genova, en andere bezienswaardigheden te ondernemen.

Elke avond werden we verwend met een 3 gangen menu, om duimen en vingers bij af te likken, authentieke keuken, eerlijke ingrediënten. Elke avond zat het restaurant vol, mix van Italialen en toeristen, heel fijn.

een aanrader !!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

GEWELDIG

Samantha, 1-11-2010

Wat iedereeen al zei, er zijn veel locals! Geweldig, vooral als je van Cinque Terre af komt en het amerikaans je nog in je oren tolt. Je rijdt van het Mega Toerisme in een totaal andere wereld van Italie, heerlijk. (toeristische plaatsen vinden wij overigens ook heel mooi) Het personeel neemt ook de tijd om italiaans met je te spreken, ze zijn er super enthousiast mee! Personeel is ook heel aardig en hebben tijd voor je... (tafel in het restaurant hoeft na jou niet nog een keer bezet te zijn..). Ook heel lekker gegeten in het restaurantje 100 meter verder op, La Cantina, ook daar zit je lekker met de Italiaanse gezinnen te eten met Opa en Oma's erbij. Kortom, bij dit hotel kun je het toerisme combineren met het echte leven van Italie!

Wat mensen als niet zo fijn ervaren is dat je een half uur rijden van Levanto bent. Je kunt bv niet blijven "hangen" na een diner met een wijntje. Je moet nog de bergen in..

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antica Locanda Luigina in Carrodano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antica Locanda Luigina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antica Locanda Luigina scoort een 9.1 uit 10 op basis van 8 reviews.