7,7

3 reviews over Hotel Spartiacque in het Nederlands

een prima hotel, niet te duur en goed personeel

Marja Steffens, 27-7-2008

Ik ben in hotel Spartiacque geweest in juli 2008 met een grote groep reizigers met een beperking.

Hierdoor bekijk je het natuurlijk anders dan wanneer je het zelf boekt. Ik vond het een prima hotel, goed personeel, goed eten (eigenlijk een 7 1/2). Er was voldoende en de kwaliteit was goed. In de bar was ook voldoende te krijgen. Jammer dat er geen zwembad bij is of andere sportfaciliteiten maar het staat in een prachtige omgeving waar je mooie wandelingen kunt maken. Het is juist dat er in het dorpje zelf niet veel te doen is. Maar je gaat zo'n hotel toch niet boeken om er de hele dag te zitten en verder niets?

Gereisd met vrienden in juli 2008

NC Knoppert, 1-8-2006

Afgelopen juli 10 dagen doorgebracht. Wie de cijfers 10 heeft neergezet is er volgens mij niet geweest. Erg gezellig is het hotel niet. het dorpje is zeer klein. indien je geen auto bezit dan zou ik er niet naar toe gaan. Gelukkig was het weer goed zodat wij 's avonds op het terras konden zitten verder is er in het dorpje niets. Tijdens de warmte konden wij niet op het balkon daar er geen beschutting was, geen parasol of zo. De maaltijden waren eenvoudig. Ontbijt dagelijks hetzelfde.
Gereisd met vrienden in juli 2006

r.grootendorst, 23-3-2005

dit is een uitstekend hotel dat ondrleiding van de family baron staat het hotel is net uitgebreid met een hele nieuwe vleugel plus de oude kamers helemaal opnieuw gerenoveerd plus vele nieuwe balkons er bij aangebouwd dus ik kan wel zeggen dat alles zeer sfeervol en huiselijk is ingericht

de keuken is uitstekend niet alleen de vlees gerechten maar ook een hele goede vis kaart en natuurlijk een hele uitgebreide wijnkaart dit hotel is niet alleen goed voor in de winter maar ook voor in de zomer je kan hier met de auro alle kanten op alles is zeer dichtbij om te bekijken

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spartiacque in Camporosso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spartiacque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Spartiacque scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.