9,7

Uitstekend

2 reviews over Pension Agriturismo I due Ghiri in het Nederlands

Genieten op z'n Italiaans

Marjolein, 23-7-2017

Op deze plek kwamen wij helemaal tot rust. In de directe omgeving is niet zo veel te doen, maar voor af en toe een dagje uit zijn Cinque Terre, Pisa en diverse stranden prima bereikbaar.

Stefano en Gaia laten iedereen zich helemaal welkom volgen. Gaia kookt heerlijk, Stefano is de wijnkenner. En ze zijn ontzettend hartelijk.

Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Thuis komen in Italië

Indira, 24-11-2013

In 2012 zijn we voor het eerst bij I due ghiri geweest. Op zoek naar een rustige plek op een biologische boerderij om bij te komen van een periode hard werken. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Deze agriturismo ligt op een rustige plek, maar toch vlakbij nationaal park Cinque Terre. Wandelen kan vanaf de voordeur. De omgeving is zeer afwisselend; van schilderachtige dorpjes tegen de steile rotsen aan de kust tot prachtige kastanjebossen in het binnenland. En als je dan 's avonds thuiskomt en je met een heerlijk glaasje op het terras, de zon ziet ondergaan dan heb je echt vakantie. Mee eten is niet verplicht, maar na de eerste maaltijd hebben wij er geen meer overgeslagen. De zelfgemaakte pasta van Gaia is geweldig en dat is dan nog maar het voorgerecht... Samen met de wijnen van Stefano die ook veel regionale wijnen schenkt, betekent dit een avond genieten met een vaak internationaal gezelschap. We zijn inmiddels al drie keer teruggekeerd...
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Agriturismo I due Ghiri in Calice al Cornoviglio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Agriturismo I due Ghiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Agriturismo I due Ghiri scoort een 9.7 uit 10 op basis van 2 reviews.