8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Il Nido Nella Bionda*** bij :

16 reviews over BedAndBreakfast Il Nido Nella Bionda in het Nederlands

Mooi, rustig, met zwembad en nabij het centrum.

Hoppenbrouwers, 10-7-2017

Rustige B&B nabij het centrum van een sfeervol dorpje. Wij waren hier één week in de kamer op de begane grond met openslaande tuindeuren naar de heerlijke tuin met zwembad en ligstoelen. Er is een prima italiaans ontbijt en in het centrum zijn verschillende restaurantjes. De eigenaar spreekt goed Engels maar verder is het in de restaurants behelpen wanneer je de Italiaanse taal niet spreekt zoals wij. Wij hebben van hieruit de Cinque Terre bezocht. Levanto is in 30 minuten bereikbaar. Parkeren bij het station en de dorpjes bereik je met de trein. Wij hadden een 2 dagen kaart en konden hiermee ook 2 wandelingen maken. Corniglia – Vernazza en Vernazza – Monterosso. De overige routes zijn niet open. Wel de gratis route van Monterosso naar Levanto die overigens zwaar maar heel mooi is. Een dagje naar Lucca en Pisa (uurtje rijden) is ook leuk. Wij hebben op aanraden van de eigenaar in een uitstekend restaurant gegeten Ristoro del Pellegrino. Goed verstopt op de top van een heuvel waar de lokale bevolking eet. Tip: Sla voor de brug linksaf anders moet je door de smalle straatjes van het centrum rijden.
Gereisd met partner in juni 2017

Helemaal top!

Marcelle, 19-6-2016

Afgelopen dagen vijf nachten verbleven in dit bed&breakfast. Wij hadden het geluk dat we een kamer op de begane grond hadden met openstaande deuren naar het terras en zwembad. Zeer ruime kamer en elke dag voorzien van (3) schone handdoeken per persoon. Elke ochtend hebben we een heerlijk ontbijt genuttigd. Brugnato is een prima plek om o.a. Cinque terre te bezoeken, maar ook Lucca of Pisa zijn nog te doen. Kortom, prima locatie gerund door zeer gastvrije mensen!
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

nicolette curfs, 12-9-2015

fantastisch bb

prachtige kamer ontbijt meer als geweldig

leuk klein zwembad

mooie tuin waar je lekker wat kunt drinken

een echte aanrader

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig, huiselijk en mooi B&B

J, 10-8-2015

Heerlijke B&B met mooi zwembad en mooie tuin. Prima ontbijt gemaakt door 'oma', een gezellige hartelijke Italiaanse vrouw die graag een praatje maakt, ook als geen Italiaans spreekt. Haar zoon Marco is de enige van de familie die Engels spreekt, hij serveert bij het zwembad drankjes als je er om vraagt. Met drie minuten lopen ben je in het dorp, bij del borgo antico kun je heerlijk eten. Vraag Marco om voor je te reserveren want buiten zit het snel vol. Deze B&B is prima om de cinque terre te bezoeken. Wij hadden de kamer op de begane grond met openslaande deuren, helaas zonder airco. Het was een mooie ruime kamer met prima badkamer, alleen een erg hard en klein bed. Al met al een prima B&B, wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2015

Gezellige, rustige B&B

Jos, 29-6-2014

Deze B&B wordt gerund door Marta en Franco en hun zoon Marco en schoondochter Anna. Deze mensen doen echt alles om het je naar de zin te maken. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Er is een grote tuin, waar je het prima ontbijt kunt gebruiken (kan ook binnen) en waar je ook een rustdag kunt doorbrengen.

Marco spreekt redelijk Engels. Als je wilt serveert hij een biertje of glas wijn tegen een prettig prijsje, maar op je kamer is ook een koelkast waar je eventueel zelf iets in kunt leggen.

In het dorpje zijn diverse uitstekende restaurantjes met redelijke prijzen.

Je loopt er binnen 5 minuten naartoe. Brugnato is een uitstekende uitvalsbasis voor de Cinque Terre, maar ook Genua, Portofino, Carrara zijn dichtbij en plaatsen als Pisa en Lucca zijn ook nog wel te doen.

Kortom, een geweldig vakantieverblijf!!

Gereisd met partner in juni 2014

Verassend ruime B&B in een aardig dorpje

Paullll, 31-7-2013

Wij verbleven met het gezin (5) in een huis/app iets verderop richting dorp (ca 100mtr), huis is ruim; ruime kamers, gang, keuken, badkamer; beetje on-italiaans zou ik haast zeggen....

Ontbijt was prima, lekker buiten op terras uitgebreid ontbijten, veel speelgoed in de tuin waar onze kinderen gebruik van mochten maken; zeer aardige mensen!

Brugnato is ook geweldig dorpje, leuk om doorheen te struinen of lekker eten bij de 50's diners (jaha echt waar; ze hebben er een....)

Gereisd familie in juli 2013

Goed vertoeven

Peter Legemate, 24-7-2013

In juli een week verbleven in deze bed and breakfast. Ontzettende aardige mensen, goed ontbijt, wel erg gehorige en in ons geval een zeer warme kamer. geen airco aanwezig. maar overall een dikke 8
Gereisd met partner in juli 2013

super

marja, 16-5-2013

dit b&b is geweldig qua ligging,ontbijt en vriendelijkheid van de eigenaren. Het ontbijt is geweldig en ze geven advies over de leukste uitstapjes in de omgeving. Een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2013

genieten in deze bed en breakfest

van dorssen, 3-5-2013

Een kleine week verbleven in deze B&B. Genoten, prachtige kamers, prima service en zeer vriendelijke eigenaren. De omgeving is schitterend. Genoeg te doen en te beleven. We hebben hier genoten!
Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige ervaring bij zulke vriendelijke mensen

Maarten van Eijk, 6-10-2012

Il Nido nella Bionda is ons zeer goed bevallen. Het heeft ons echt aan niets ontbroken, van een zeer vriendelijke ontvangst tot een geweldig afscheid van de Moeder en zoon die dit B&B runnen. De laatstse dag kregen wij een aantal wijnen te proeven en ook kregen wij en onze vrienden ieder 2 heerlijke flessen wijn mee om naar nederland te nemen. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Il Nido Nella Bionda in Brugnato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Il Nido Nella Bionda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Il Nido Nella Bionda scoort een 8.9 uit 10 op basis van 17 reviews.