Camping Park Mara **

Camping Park Mara
Park Mara
8,5

2 reviews over Camping Park Mara in het Nederlands

Uitstekende camping, zeer goed onderhouden.

Gert en Eva Liefting, 15-8-2017

Parc Mara is een prima camping met erg vriendelijk personeel. De staat van het sanitair is super (brandschoon). Mooi zwembad en het strand op loopafstand. De campingplaatsen zijn niet zo groot, maar voor Italiaanse begrippen valt het nog mee. Het is een terrassencamping, daardoor vraagt het wel wat stuurmanskunsten om je caravan op z'n plek te krijgen. Mocht dit niet lukken, dan staat er een jeep klaar en brengt je naar boven. Het park heeft een mooie gemeenschappelijke ruimte waar je heerlijk kunt koffiedrinken met een prachtig uitzicht over zee. Er verblijven veel Italianen op het park die een seizoensplek hebben. We hebben twee prachtige weken gehad. Zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gewoon goed !

Evelien, 31-5-2015

Kleinschalige camping . Veel italianen , weinig buitenlanders. Goed maar klein zwembad , maar toereikend want het strand is slechts 10-15 minuten wandelen. Superuitzicht vanaf ons terras ! De nieuwste mobilehomes zijn zeker een aanrader ! En de prijs is ook goed te doen .. Al met al een fijne camping , dicht bij het dorp ook (20 minuten lopen) Het dorp is niet echt superaantrekkelijk . Mooie kathedraal en mooie omgeving, maar weinig leuke terrasjes en restaurantjes. Voor een week als doorreis hebben we ons best vermaakt .
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Mara in Borgio Verezzi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Mara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Mara scoort een 8.53 uit 10 op basis van 4 reviews.