Hotel Grand Arenzano-Genova ****

Grand Arenzano-Genova

30 reviews over Hotel Grand Arenzano-Genova in het Nederlands

personeel onvriendelijk, rommelig,

Amrusal79, 13-9-2017

Vakantie direct via hotel geboekt en gelijk betaald, restitutie niet mogelijk; weinig parkeerplaatsen, geen enkele info., ook niet op kamer.

Bij half pension eten goed, totdat er een feest is, dan is er geen enkele aandacht meer voor de vaste gasten. Rechte stoel bij zwembad i.v.m. rugklachten? Badman: "Zwembad is om te liggen, niet om te zitten", daar beginnen we niet aan. Na aandringen toch een stoel. Te veel kleine schreeuwende, hollende kinderen in restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Grand Hotel, vergane glorie.

Jan Cleiren, 14-7-2017

In veel zaken kan je merken dat dit een vergane glorie is. Kamers met veel te dunne muren, ondermaatse bediening en eentonig ontbijt. Prijzen zijn dan wel op topniveau. 40 EUR om op strand te liggen met twee personen.... We erkennen aan de winkel in dit hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

Patrick, 8-5-2016

Prima hotel met een uitgebreid Italiaans ontbijt (veel zoet en fruit).

Wel een erg hard bed en vervelend, dat de lokale weg naar Genua was afgesloten bij Arenzano. Daarom alleen de tol-autobaan als alternatief.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Arenzano-Genova bij:

Geweldige plek om Genua te ontdekken

cath_en_stan, 23-7-2013

Het hotel zelf is prachtig en verzorgd. De mensen van de receptie zijn zeer correct en vriendelijk. Het zwembad ligt in een droomdecor. Er zijn ligzetels, parasols en handdoeken ter beschikking. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De kamers zijn mooi maar hebben helaas vast tapijt wat wij een minpuntje vonden. Het kan echter zijn dat dit met opzet is want de geluidsdichtheid van de kamers is niet zo goed. Er is gratis parking voorzien. Het hotel ligt aan de promenade, maar om gezellig te eten moet je in de binnenstraatjes zijn. Het hotel is ook prima gelegen om Genua te ontdekken. Superhotel!
Gereisd met partner in juli 2013

Prima hotel!

Henny, 25-9-2012

Ik begrijp de slechte recensies niet! Ben een kritische reiziger maar dit is een prima hotel !De ligging aan de boulevard is goed.. Arenzano is gericht op de Italianen die in het weekend massaal naar deze plaats komen. De boulevard is klein met veel groen en bomen. Het strand is lelijk; klein, kiezelstrand. Het is grotendeels afgehuurd door diverse exploitanten, die veel geld vragen voor een dagje strand.35 euro per dag voor 2 ligbedden, parasols en badhokje. Bij het hotel is een prima zwembad, niet verwarmd. Handdoekenservice is gratis. Zwembadbar voor hapje en drankje. Het restaurant is ruim en heel netjes. Het eten is goed en het personeel is vriendelijk. De kamers zijn goed, de douche is vrij klein Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. De kamers zagen er dan ook schoon uit. Gratis WiFi in de lobby en internet tegen betaling via usb-aansluiting in de kamers op de 1e en 2e etage. Hotel Arenzano is niet geschikt voor kinderen want er is gewoon niets te doen.
Gereisd met partner in september 2012

Mooi vakantie gehad in arenzano!!!

pelgroms, 30-7-2012

Net terug van 10 dagen arenzano! Mooi hotel, kamers netjes en steeds voldoende handdoeken. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met zeezicht, was heel mooi! Ontbijt was basis, avondeten niet goed. Als we terug gaan naar dit hotel nemen we enkel ontbijt. Arenzano is een mooie plaats met gezellige en mooie boulevard!! Leuke botanisch tuin achter het hotel, gezellige dorpje met lekkere restaurantjes. Stranden betalend maar er zijn meerdere niet betalende stranden te vinden. Vrije stranden zijn niet zo proper! Leuk om te wandelen. Zeer toffe vakantie gehad in arenzano!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

schoon 4 sterren, de rest 2

Peter, 21-6-2012

Verwelkoming '3x Mac Donalds vriendelijkheid'.

Kreeg comfortkamer op de 4e geen uitzicht op zee, geen keuze vooraf gehad van oparator. De lift gaat tot de 3e

Strand, € 35.- per dag!

Zwembad gratis, onverwarmd niet sfeervol, geen handdoeken aangeboden, zijn er wel!

De kamer netjes, schoon, ruim. Matras liep af! Onduidelijke tv/pc zonder uitleg, geen internet op de kamer!

Zonneterras(sen) 4e etage, geen stoelen!

Badkamer: schoon, maar ramp!

Instap douche véél te smal stoot hoofd a/d bovenrailing bij instap. Eenmaal er in veel te krap!

Toiletpot te dicht tegen douche aan, Kon er niet zitten. Moest dwars op de pot zitten!

Boven de pot de (natte) handdoeken v/h douchen. Stortbak 30 jaar oud, werking matig.

Ontbijt: Zeer matig. Geen gebakken eitje. De gekookte eieren waren koelkastkoud en dus waarschijnlijk 1-2 dagen eerder gekookt!

Tafels werden niet afgeruimd: nauwelijks zitplek

3 nachten geboekt 1 nacht was genoeg. ondanks aanbod kamer zeezijde.

Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig fijn en mooi hotel een aanrader

Victor & Marphiel, 19-9-2011

Ben hier met echtgenote 8 dagen geweest tweede week september, geweldig weer steeds 28 graden, genoten van zowel hotel als de plaats Arenzano. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers groot met uitzicht over zee, echt geweldig.

Genoeg goede plaatsen om goed en gezellig te eten in het plaatsje, waar iedereen ook engels spreekt.

Gereisd met partner in september 2011

goed hotel in een mindere omgeving

Patrick en Linda, 28-7-2011

Hotel was ok, de kamers waren klein maar proper (elke dag propere lakens en handdoeken). Personeel aan de receptie was redelijk vriendelijk, poolbar stelt niet echt veel voor, te chic om aan het zwembad te liggen. Zwembad is overal 1,70 m diep. Voldoende ligbedden. Ligt echter in het centrum van Arenzano waar men niet direct iets kan vinden om s avonds iets te gaan drinken, de meeste zaken sluiten om 22 uur. Min of meer een kuststadje dat op zijn retour is
Gereisd met partner in juli 2011

Verzorgd hotel zonder animatie.

Bart, 16-9-2010

Het hotel is erg mooi te noemen en onze kamer was zeer goed en ruim. Dagelijks wordt de kamer netjes verzorgd. Het hotel is direct gelegen aan een drukke weg langs boulevard. Ons kon het langskomend verkeer niet zo storen maar als je van absolute rust houdt moet je hier niet zijn. Het plaatsje heeft nagenoeg niets te bieden qua uitgaansgelegenheden op een paar restaurantjes na. Wij vonden de kwaliteit van het eten bijzonder slecht en de obers erg ongemanierd! Uitzondering was restaurant Mustafa waar we later 4 avonden achtereenvolgens hebben gegeten en de bediening erg leuk was. We kregen zelfs elke avond een presentje mee en op de laatste avond 2 borrelglaasjes. Qua bezienswaardigheden die wij wouden bekijken ligt Arenzano erg centraal (dit was voor ons het belangrijkste criterium). Zo liggen Monaco, Turijn en Milaan op plm. 1,5 uur rijafstand. Genua bereik je met een klein half uurtje. Wat opviel is dat de vriendelijkheid in de grote steden een stuk aangenamer was.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Arenzano-Genova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Arenzano-Genova in Arenzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Arenzano-Genova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Arenzano-Genova scoort een 6.96 uit 10 op basis van 32 reviews.