Vakantiepark Villaggio Colombo ****

133 reviews over Vakantiepark Villaggio Colombo in het Nederlands

Nooit meer

Arie, 2-8-2017
  • Onderkomen4

Ondanks dat we veel positieve reviews hebben gelezen vonden wij het verschrikkelijk. Het huisje is zeer basaal geen vaatwasser geen gezellige lampen geen sfeer. Oud meubilair vlekken in de tafel en op de slaapbank. De snelweg zoals veel beschreven is zeer aanwezig en vervelend het gaat de hele dag door onbegrijpelijk dat sommige mensen dit aanvaardbaar vonden. Voor ons een reden om eerder te vertrekken en hier niet meer naar toe te gaan. We hebben een ander etablissement geboekt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima vakantiepark , leuke bungalow.

Behm, 26-6-2017
  • Onderkomen7

Het park ligt op een berg dus een auto is wel aan te raden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam , de bungalow was prima , heerlijk zwembad en iedere morgen vers brood. Tip : neem zelf een waterkoker mee.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi!

Anne, 24-6-2017
  • Onderkomen7

Net park met vriendelijk personeel. Zwembad groot en schoon, open van 10:00 tot 18:00. Kinderbadje altijd open. Badmeesters vriendelijk en zolang je geen andere mensen stoort is veel toegestaan zoals bal spellen. Park wordt goed onderhouden en is mooi groen. Ligging huisjes schitterend, wel wat lawaai van snelweg maar ver genoeg weg om niet storend te zijn. Sommige huisjes alleen via steile paadjes te bereiken. Inrichting huisje wat gedateerd maar ruim en erg veel kastruimte. Park ligt op een heuvel, via het bos is het een half uur lopen naar het plaatsje Andora. Heerlijk eten bij Botafoga. Broodjes kunnen bij de bar van het park besteld worden en zijn de volgende ochtend vanaf 8:00 op te halen. De broodjes zijn heerlijk vers en betaalbaar. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

Top vakantie!

Yfje B, 18-8-2016
  • Onderkomen7

Het park ligt hoog in de bergen; het is dus belangrijk dat je goed te been bent. Wij waren met twee honden en twee pubers 11 en 13; hebben zich goed vermaakt. (Ze konden niet voetballen...) Boven bij de mobilhomes (achter) kun je prima omhoog wandelen/klimmen met honden. Prachtig uitzicht, je hoort wat van de snelweg maar heb ik persoonlijk liever dan luidruchtige buren. ;-) Wij hadden een stenen huisje; minpuntje was de ijskast, en de matrassen zijn (ach) niet hard, verder prima! Huisje was niet super schoon maar de omgeving heeft heel veel goed gemaakt. Zwembad was prima! In de avonduren lekker rustig op het park; ook veel voor te zeggen. De huisjes staan niet te dicht op elkaar, dus meer privacy. Heel veel leuke dorpjes in de omgeving. Ook Monaco is een aanrader. Wij hebben een top vakantie gehad! Schitterende omgeving, we hebben geen gebruik gemaakt van de stranden. (Dat is echt hutje mutje.) Minpunt voor de honden; geen zwemmogelijkheden! Wij hebben heel veel ondernomen en daarom bijna alles gezien. Anders zouden we volgend jaar zeker teruggaan! Wie weet over een paar jaar en dan in de meivakantie zodat het niet te warm is voor de honden. Of wie weet staat er dan water in de rivieren.
Gereisd met partner in augustus 2016

mooi park, gedateerde accomodatie

hans janssen, 6-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Villagio colombo is mooi gelegen, wat landinwaarts op 100 meter hoogte. Het park is prachtig aangelegd, met mooie oleanders en veel groen. Er zijn bungalows en chalets. Wij hadden een chalet. De inrichting is redelijk spartaans. Er is nauwelijks iets aanwezig aan keukengerei. Bedden hebben oude matrassen en het huisje is van 2005 en is echt aan vervanging toe. Op het park doen de medewerkers echt hun best voor je. Er werd op woensdag een bbq georganiseerd en ze maken er wel wat van met live muziek e.d. Op het park is niet veel verkrijgbaar, je kan broodjes bestellen.het zwembad is mooi maar niet super schoon, er is een vuile rand zichtbaar. Een ander nadeel is het geluid van de autoweg. Deze is gelegen op hoogte gelegen en duidelijk hoorbaar. Vanuit hier is veel te ondernemen,een echte aanrader is het fietspad over de oude spoorbaan naar San Remo. Wij hadden een lastminute geboekt,voor 100 euro per dag, dus redelijk goedkoop.
Gereisd met partner in juli 2016

"Slecht"

René, 28-7-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij zijn vanaf 14 juli tm 26 juli geweest. Park oogt prima, personeel komt ook aardig over in eerste instantie...! Nadat we kwamen werden we gelijk geconfronteerd met een extreem kleine douche 70x70 cm en matrasjes zwaar uitgeleefd en nog geen 10 cm dik. Na enkele dagen bleek dat douchen tussen 17:00 en 20:00 niet mogelijk was in de hoogst gelegen 'mobile home's' totaal geen water dus douchen niet mogelijk. Als reactie kregen we dat ze dan het zwembad bij vulden en de planten sproeiden.....dat was zo ingeregend.... Op de vraag of zij een alternatief konden bieden werd er gezegd dat we maar voor 17:00 uur of na 22:00 moesten douchen.... Nadat we dus met verschrikkelijk pijn in de rug door de beroerde marrasjes ook niet meer konden douchen na veel getouwtrek bijna een week eerder naar huis vertrokken. Kan geen oordeel vellen over stenen huisjes maar de mobile home's kan ik niet aanraden deze voldoen op geen enkele wijze, snap ook niet dan de touroperators hier nog achter staan. Mobile home is voor 5 personen en dan maar twee stoelen voor buiten, ...want de rest was kapot....pfff jammer hebben erg naar deze vakantie uitgekeken,
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gastvrij park voor fijne vakantie

Zantinge, 29-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hebben in de meivakantie een super vakantie gehad op Villaggio Colombo. De kinderen (2 en 5) hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin op het park. Het grote zwembad op het park was nog niet open; het peuterbadje al wel. Het park ligt ideaal voor allerlei uitstapjes in de buurt. Een auto is dan wel nodig. Wij hadden een huisje wat hoger in het park. Voordeel was dat het hier rustig en beschut is; ook merk je hier niets van de snelweg die onder langs het park loopt. De huisjes vooraan hebben zicht op zee en liggen meer in de zon. De huisjes zijn sober ingericht en schoon; wij zijn voornamelijk buiten geweest en hadden niet meer nodig. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Al met al een heel goede uitvalsbasis naar alle leuke stadjes en stranden in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Heerlijk!

Marjan, 10-5-2016
  • Onderkomen8

Het park is rustig, mooi zwembad. De (snack)bar wordt gerund door een jong stel en heeft een leuk terras, broodjes kunnen besteld worden. Er zijn 3 supermarkten onder aan het park, met auto te bereiken. Snelweg loopt onderbpark door, maar in bovenste huisjes weinig last van (enigzins geluid, maar went snel) Omgeving is super, veel uitstapjes mogelijk en erg leukd dorpjes inde buurt (Alassio, Cervo)
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Eenmalige ervaring

Fam. Croes, 19-9-2015
  • Onderkomen2

De stacaravans nodig aan vernieuwing toe.

De receptie in september al om 2 uur gesloten, zoook het snackrestaurant, deze snacks stellen erg weinig voor (diepvriesmaaltijden, ijsjes,drankjes), broodjes op bestelling, verder geen winkel op de camping. Alle boodschappen in het dorp halen en i.v.m. Met de hoge ligging van het terrein en afstand zijn boodschappen onmogelijk te doen zonder auto.

Het restaurant is al 2 jaar dicht.

Gereisd met partner in september 2015

Geen eerste keus

Danielle Wiegers, 17-9-2015
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het park is ooit mooi aangelegd en nog steeds netjes, maar je ziet dat men niet meer lijkt te willen investeren in het updaten van het park (grond rondom huisjes idd verdord, inventaris en inrichting minimaal). Zwembad is mooi maar koud, ook het kinderbadje. Zeker ook keukengerei is minimaal aanwezig (geen kommetjes, aardapoelschilmesjes ed). Je hebt de auto nodig om de berg af te komen, te voet eigenlijk geen echte optie. Wel twee supermarkten beneden en vriendelijk personeel, maar voor ons geen tweede keer. Autosnelweg ligt ook vlakbij park dus bij huisjes voorkant berg heb je daar last van met ramen open. Ook ben je behoorlijk op jezelf vanwege de huisjes en ieders ligging. Andora aks plaatsje oké maar niet bijzonder en klein.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villaggio Colombo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Colombo in Andora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Colombo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Colombo scoort een 7.02 uit 10 op basis van 174 reviews.