Villa Villa Marsi ***

8,8

101 reviews over Villa Villa Marsi in het Nederlands

Relaxt en heerlijk genieten

Paul, 28-8-2017

We hebben ontzettend genoten van onze vakantie bij Villa Marsi 2.0! Le Marche is een mooie streek waar het toerisme nog in opkomst is. Lekker zonnig, warme temperatuur, fijne, rustige locatie, mooi zwembad, fantastische kookkunsten en gezelligheid bij Sandor en Christa. Italië pur sang!🇮🇹👍🍷
Gereisd met partner in juli 2017

Tweede keer: weer een feestje

Carlita, 25-8-2017

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze locatie geweest en wij hebben weer genoten.

Onze dochter van 5 was het zwembad niet uit te krijgen. Rende heerlijk rond op het terrein. En werd enorm verwend met lekkere hapjes van de kok (zelfs worstenbroodjes bij het ontbijt voor onze Brabantse).

Het is een prachtige en rustige omgeving. Een dagje naar het strand kan en is ongeveer 50 min rijden. Maar dan wel 50 min over een prachtige route zonder files. Leuke stadjes in de omgeving om te bekijken en veel mogelijkheden voor wandelingen en sport.

's Avonds de mogelijkheid om aan te schuiven voor een diner. Iedere keer een verrassing, en wij zijn dan ook iedere keer aangenaam verrast. Leuke gelegenheid ook om de familie en/of andere gasten te leren kennen. Maar zelf op pad naar een lekkere pizzeria in Urbino is ook een optie.

Vanwege de rust, heerlijke eten, prachtige omgeving, blije dochter, schone kamers, gezelligheid en liefdevolle gastvrijheid gaan wij er graag heen!

(Wij waren voor ons verblijf nog eerst een week naar een camping in Italië geweest voor onze dochter, maar zij gaf zelf na twee dagen al aan dit veel leuker te vinden dan de camping ;-). )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige plek

Linda deen, 23-8-2017

Wij hebben met onze kinderen van 5 en 8 enorm genoten van de gastvrijheid van de familie Marsi.

Wat een prachtige plek in de heuvels van le marche, na een druk dagje strand was het altijd heerlijk "thuiskomen".

S'avonds aanschuiven aan lange tafels om te genieten van een heerlijk diner, wat wil een mens nog meer. Wij komen heel graag nog een keer terug! Fan Deen/zwennes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige lokatie

Arjan, 11-8-2017

Wij genieten na van 2 heerlijke weken vakantie bij de familie Marsi. Na een stukje rijden over een grindpad kwamen we aan bij een schitterende lokatie met mooie vergezichten. 's Avonds schoven we aan aan een lange tafel, heerlijke gerechten en vooral ook veel gezelligheid! Alle tieners besloten al snel samen te zitten. Onze 3 pubers hadden de leukste vakantie ooit en willen eigenlijk al weer terug!

Vanaf het zwembad heb je een prachtig uitzicht

Stadjes en strand zijn iets verder weg, maar de rust en de sfeer bij villa Marsi is echt heel bijzonder! Wij komen vast terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

La dolce vita - voor herhaling vatbaar

BennoB, 9-8-2017

Villa Marsi ging onze verwachtingen te boven! Wij hebben ons dus wel 's eerst goed ingelezen dus geen verrassingen mbt landelijke ligging, toegangsweg of zwembad. Dat er 's een hondje blaft om de wilde zwijnen te verjagen is te verwaarlozen. Tja, hondjes blaffen nu eenmaal soms. We hebben genoten van de oase van rust en vriendelijkheid om ons heen. Het zwembad en het uitzicht daarbij is helemaal "priceless". Net als wij zijn ook onze kinderen (15 en 18) helemaal tot rust gekomen. Voor ons zeker geen hotel aan een drukke boulevard met herrie tot diep in de nacht (incl. blaffende hondjes).

De gezelligheid aan de lange tafel buiten, vooral tijdens het avondeten is echt uniek! Topmaaltijden, goede wijnen en leuke gesprekken blijven ons bij. Voor Sandor en Christa is eigenlijk niks te veel moeite en hun inzet om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen is noemenswaardig. Heerlijke olijfolies, gerookte hammetjes, kaasjes, truffelpanades en niet te vergeten Villa Marsi's heerlijke limoncello en verse zomertruffels uit eigen bos zijn zonder meer een mooie buit!

Wij gaan zeker nog 's terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Fam.vd Berg, 8-8-2017

De accomodatie zag er mooi uit en ook de uitzichten waren prachtig. Verder vonden wij het erg ver van de bewoonde wereld. Ruim een uur rijden voor een mooi zandstrand. Zeer slechte weg! Een pizza eten onder aan de berg, een half uur rijden. Geen airco in je kamer en dat is wel nodig. Daardoor slecht geslapen door de zeer warme kamer. Elke nacht wakker geworden door blaffende honden op het terrein. Niet in elk raam zaten horren en dat is wel nodig want er was zeer veel ongedierte. De mieren liepen overal ook over de tafels als je aan het eten was. Het ontbijt was karig. Avond eten prima maar niet kindvriendelijk. Zwembad saai en ver weg. Wij komen hier niet meer terug......
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Oase van rust op het Italiaanse platteland

Mireille van Beekvelt, 7-8-2017

Villa Marsi een geweldige locatie op het Italiaanse platteland, in de heuvels, omringd door bossen en weilanden. Weg van drukke steden en stranden (al zijn die met de auto gemakkelijk bereikbaar) en in het midden van de natuur. Perfect als je eens helemaal tot rust wilt komen. Een groot bos om te verkennen, mooie plekjes met prachtig uitzicht, een zwembad om een verfrissende duik te nemen, hangmatten om siesta te houden. Het ontbijt is prima en het diner van kok Sandor is ieder avond weer verrukkelijk. Wij komen snel weer terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

FANTASTISCH (met hoofdletters!)

Claudia van Valkengoed, 6-8-2017

Ver verwijderd van de bewoonde wereld hebben wij ontzettend genoten van de gastvrijheid van Christa en Sandór. De rust, zijn kookkunsten, het uitzicht en de gezellige avonden hebben ons een onvergetelijke week bezorgd.
Gereisd met partner in juli 2017

Culinair genieten in een prachtige omgeving!

Stijn en Joyca, 26-7-2017

Bij aankomst in Villa Marsi werden we met open armen ontvangen door de ganse familie Marsi.

Ons verblijf hier was er eentje die we zeker herhalen. Elke dag een prachtig ontbijt, een overheerlijke lunch en een familiaal en culinair diner. Onder de sterrenhemel van de prachtige B&B.

Sandor toverde elke dag met volle passie een heerlijk diner voor zowel groot als klein. Onze dochter van 5jaar leerde met plezier de Italiaanse keuken kennen op kindermaat. De diepvries vol met ijsjes, was heerlijk!

Het zwembad ligt even verwijderd van het huis op een prachtig plateau waar je in alle rust kan genieten. Hier kan je ook drank benutten uit de koelkast.

De kamers zijn heel verzorgd en geen enkele vraag is teveel voor de gastheer en vrouw.

Elke dag paraat met tips en ideetjes om leuke uitstappen te maken. De georganiseerde boottrip is magnifiek!

Ons beeld van Italië is nog magischer geworden na dit verblijf! We komen gauw terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Relaxte vakantie op een mooie plek!!

Remco, 26-7-2017

Wij hadden redelijk wat vertraging onderweg naar Villa Marsi maar dit was voor Sandor en Christa geen enkel probleem, we hebben ze onderweg even gemaild dat we later waren en konden alsnog van een heerlijk diner genieten na de lange reis.

Het terrein is goed aangelegd en er is gezorgd dat de natuur intact is gebleven, vooral bij het zwembad is het heel rustgevend, geen lelijke hekken rondom maar puur natuur. De omheining die er staat is duidelijk genoeg dat je daar niet langs mag.

Wij drieën hebben het heel fijn gehad en zijn echt tot rust gekomen, wij houden er wel van om goed te eten met goed gezelschap, dus de lange tafels met vreemden voelde al snel niet meer vreemd. Christa en Sandor komen er gezellig bijzitten. Goed gedaan jullie!! Wij hebben het heel relaxt gehad, mijn dochter heeft zich prima vermaakt en fijn dat er zoveel mogelijk is bij jullie en dat jullie zo meegaand zijn! Zoals jullie weten komen wij snel terug ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Marsi in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Marsi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Marsi scoort een 8.83 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: