Beoordelingen Appartement Villa Marsi***

Villa Marsi***
69 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Villa Marsi***
Via Rancitella 21, 61029, Urbino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marsi*** in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marsi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Villa Marsi scoort een 8,7 uit 10, op basis van 69 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marsi*** in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marsi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Villa Marsi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 135 vakantiefoto's van Appartement Villa Marsi*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Le Marche (De Marken). Vergelijk Appartement Villa Marsi*** met andere accommodaties in Urbino.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

69 beoordelingen over Villa Marsi***

69 beoordelingen
8,4
8,6
9,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Martin Breet
9,0

07-07-2014 Prachtige locatie, authentieke sfeer en bijzonder gastvrije mensen! De mogelijkheid om naast het ontbijt ook te dineren is top; een culinair uitje.
Vanuit het zwembad een onvergetelijk uitzicht over de omgeving. Goede uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden in de buurt ; leuke stadjes, rivieren, zee, musea... Ook heerlijk om bij het appartement tot rust te komen. Een echte aanrader!

met partner, Juni 2014
"Geweldige gastvrije plek!!"vertalen
Emmy en Bertjan
10,0

14-07-2014 Wij hebben 10 heerlijke dagen in de prachtig gelegen villa Marsi doorgebracht en genoten van de gastvrijheid van Sandor en Christa. Leuke bungalow met goede bedden. In de ochtend werd begonnen met een heerlijk gevarieerd ontbijt onder de vijgenboom en in de avond hebben we genoten van de heerlijke door Sandor bereidde Italiaanse gerechten. Gezellig met de andere gasten aan de lange tafel. Overdag de omgeving verkend (er is genoeg te zien!) of aan het mooie zwembad gelegen. Kortom een aanrader wanneer je in een mooie omgeving eens bijzonder gastvrij en culinair verwend wil worden.

met partner, Mei 2014
"Marche op en top"vertalen
Gert
9,0

19-05-2014 Gastvrouw Christa en gastheer Sandor weten hoe je het vakantiegangers naar de zin maakt. In een fantastische omgeving met een heerlijk uitzicht is het ongedwongen genieten gedurende het gehele verblijf. De appartementen zijn functioneel ingericht en voorzien van uitstekende bedden. Over de keukenkwaliteiten niets dan lof, heerlijke ontbijten en de diners zijn zeker verrassend en creatief te noemen. Vooral de vriendelijkheid van Christa, Sandor en de accommodatie heeft diepe indruk gemaakt.

met partner, Sept. 2013
"Fantastiche plek"vertalen
Ad en Ellen
7,0
9,0

29-09-2013 Een prachtige, rustige plek om je vakantie door te brengen.
Een gastvrij welkom, elke morgen een goed ontbijt. 's Avonds "aanschuiven" hebben wij zeer positief ervaren. Sandor kookt een heerlijke maaltijd, gezellig met elkaar aan 1 grote tafel! Kortom: een relaxte manier van vakantie vieren.
Mooie omgeving, heerlijk zwembad, waar je volop kunt genieten van het heerlijke weer en het prachtige uitzicht.

met partner, Sept. 2013
"Aanrader"vertalen
W&G
9,0

17-09-2013 Wat een heerlijk oord bleek het prachtig op een heuvel gelegen Villa Marsi, voortreffelijk gerund door Sandor en Christa! In de directe omgeving zijn de natuur en dorpjes in de omgeving zeer bezienswaardig. Vooral het gezellige Urbino op slechts 10 km afstand. Stranden zijn op enige afstand bij Pesaro prima te bereiken, maar het prachtig gelegen zwembad bij Villa Marsi was toch onze favoriet en lag pal naast ons ruime en zeer compleet ingerichte appartement Domenico. De contacten met de andere nederlandse gasten vonden wij heel gezellig, vooral ook 's avonds als we in de tuin mochten genieten van de heerlijk en zeer gevarieerde maaltijden die Sandor ons 6 dagen per week voorschotelde. Verder is de kookworkshop een aanrader, zelfs voor de heren! Sandor en Christa zijn vrijwel altijd aanwezig en doen werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken (wel even laten weten als je iets wilt natuurlijk!) en dat verklaart ongetwijfeld ook de Zoover award 2013.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk toeven in de Marche!"vertalen
Annemiek Blom
8,0

12-10-2013 Na een aantal "Italie-vakanties" gingen we dit jaar naar een voor ons onbekende streek. Wat is de Marche mooi,... zo puur en onontdekt. Wij verbleven 2 weken bij Villa Marsi. Deze agriturismo stond in ons bed & breakfastboekje over Italie. Ook onze dochters (16 en 14) waren enthousiast. Wij zijn heel gastvrij ontvangen door Sandor en Christa en onze 1e week hebben we doorgebracht bij "de boer". 300 m verderop, adembenemend uitzicht, totale rust en een groot appartement. We konden gebruik maken van het zwembad en s' avonds mee-eten onder de vijgenboom. In de omgeving is zoveel te zien, prachtige kustplaatsjes, prachtige dorpjes en riviertjes. De 2e week zaten we in Villa Marsi zelf, naast de keuken. Het ontbijt was goed verzorgd in het knusse restaurant. Sandor heeft een kookworkshop gedaan met een aantal gasten, het resultaat was een late lunch met een aantal andere mensen, heel erg lekker en gezellig. Kortom perfecte plek voor rust, ruimte en genieten van het echte Italiaanse leven!

met partner, Juni 2013
"Opnieuw genoten"vertalen
Marian en Fred
9,0

10-07-2013 In juni voor de tweede keer een weekje deze locatie bezocht en opnieuw heerlijk genoten van de gastvrijheid van Sándor, Christa en de kinderen. De maaltijden zijn nog steeds geen straf en iedere dag schoven wij dan ook aan in het restaurant of onder de vijgenboom.
Er zijn vanuit dit plekje genoeg leuke uitstapjes te maken en als je even geen zin hebt geniet je van de rust.
Een derde bezoek zal zeker nog eens volgen.

met partner, Juni 2013
"Een rustige sfeervolle locatie!"vertalen
Moreels Nicole
9,0

24-06-2013 Juni 2013 hebben we een week verbleven in Villa Marsi het was een fantastische week een rustig gelegen b&b met in de verte de mooie stad Urbino.We werden hartelijk ontvangen door Sandor en Christa Marsi en natuurlijk Lazlo en Zsuzsa, de kids en ook de hondjes niet te vergeten.
Elke morgen een grote mand ontbijt die verzorgd werd door Sandor en 's avond een gezellig diner samen met de andere gasten super leuk.
Vanuit de b&b hebben we ook enkele uitstappen gedaan zoals De Grotten van Frassasi, Urbino, Wijntour, Fano, ... allemaal heerlijk om te doen.
We gaan zeker nog een keertje terug naar Villa Marsi.
Sandor ,Christa en kids bedankt voor onze leuke vakantie en doe zo voort
Groetjes Nicole en Liesbeth uit België

met partner, Mei 2013
"Sfeer, rust, natuur, eten"vertalen
Jeroen
8,0

03-06-2013 Mei 2013 hebben voor de tweede maal een week in Villa Marsi verbleven. De B&B bevindt zich vlakbij de mooie stad Urbino Rustig gelegen tussen de graanvelden en met een geweldig uitzicht op een groen dal met in de verte op Urbino. Sandor en Christa Marsi runnen de zaak merkbaar met plezier. Zij leven duidelijk hun Italiaanse droom en doen hun uiterste best om de gasten zich welkom te laten voelen. Ook de kinderen en zelfs (of juist) de huisdieren dragen bij aan de gastvrije sfeer. Sandor serveert iedere morgen een heerlijk ontbijt en met het diner kan je "mee eten". In het sfeervolle restaurant met openhaard of, onder de vijgenboom in de buitenlucht, kan je iedere dag in een ontspannen en gezellige sfeer genieten van Sandor zijn kookkunsten en koffie met likeuren. De gastvrije sfeer, locatie, het eten samen met de prima appartementen en zwembad zorgen er voor dat je bij Villa Marsi een onvergetelijke vakantie zult beleven in de prachtige nog niet door toeristen overspoelde Marche.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Voor het echte Italiaanse gevoel. Fantastisch!"vertalen
Frank Brinkmans
9,0

22-06-2013 Wat een onwijs fijne tijd in Le Marche bij de agriturismo/hotelschool van Sandor, Christa en hun kinderen Laszlo en Zsusza. Na een week Rome waren we na aankomst in Villa Marsi binnen no time relaxt en zaten we in de nabijheid van het mooie middeleeuwse stadje Urbion in het echte Italiaanse gevoel. Geweldige locatie met een aantal mooie en prima verzorgde appartementen. De uitzichten zijn geweldig! De sfeer is lekker relaxt en Sandor en Christa verzorgen een heerlijk ontbijt en (indien gewenst) een echte Italiaanse maaltijd ’s avonds. Fijn om ’s ochtends zo wakker te worden. En een kookworkshop voor onze meiden werd ook spontaan geregeld. Direct na thuiskomst in NL maakten onze meiden al zelf pastadeeg en meer. Een echte aanrader dus als je op zoek bent naar het echte relaxte Italie. Bovendien zit je in een hele mooie streek Le Marche met fraaie natuur. De zee is ook prima bereikbaar, dus alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. We zien ons zo nog een keer langsgaan!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?