Beoordelingen Appartement Villa Marsi***

Villa Marsi***
72 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Villa Marsi***
Via Rancitella 21, 61029, Urbino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marsi*** in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marsi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Villa Marsi scoort een 8,8 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marsi*** in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marsi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Villa Marsi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 139 vakantiefoto's van Appartement Villa Marsi*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Le Marche (De Marken). Vergelijk Appartement Villa Marsi*** met andere accommodaties in Urbino.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,1
8,6
9,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2014
"Geweldig"vertalen
Nina en Aad
9,0

27-09-2014 De omgeving is schitterend. De gastvrijheid van Christa en Sandor is perfect. Het ontbijt en het diner, waarop Sandor zijn kookkunsten heeft losgelaten, waren heel goed en ook vaak zeer verrassend.
Je kunt er prima uitstapjes maken naar de zee of naar stadjes in de omgeving.Of je kunt je prima vermaken bij het zwembad met het
schitterende uitzicht op de omgeving. Appartement (Venerdi) was prima.
Wij gaan hier zeker terugkomen.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Onvergetelijk!"vertalen
anne bus
10,0

29-07-2014 Twee weken genoten in Villa Marsi!! Genoten van de gastvrijheid, genoten van het heerlijke eten van Sandor met de daarbij horende gezelligheid onder de vijgenboom, genoten van het ontbijt, elke morgen door Christa geserveerd met een big smile, genoten van het adembenemende uitzicht bij het zwembad, genoten van de zelfgemaakte limoncello van Sandro, genoten van ZsuZsa en Lazslo, genoten van de hondjes en poesjes, genoten van en met de andere gasten, maar in het bijzonder genoten van de gave van Sandor en Christa om elke gast te koesteren en je het gevoel te geven bijzonder te zijn. Genoten, genoten, genoten!!

Juli 2014
"SUPER...."vertalen
Familie Mierenn....
9,0

21-08-2014 Wat hebben we genoten in het Appartement van Villa Marsi (met onze huisdiertjes :-). De omgeving is echt schitterend, het ontbijt iedere ochtend was super, steeds een andere variatie. We hebben iedere avond lekker meegegeten, met de gezinnen die ook bleven eten het was echt heel gezellig met elkaar en wat kan Sandor toch lekker koken en Christa is een leuke gastvrouw. Zsuzsa en Laszlo maken snel vrienden. Zeker de moeite waard om dit te ervaren. Ha ha ik denk dat je niet anders meer wil....

Met partner, Juni 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Martin Breet
9,0

07-07-2014 Prachtige locatie, authentieke sfeer en bijzonder gastvrije mensen! De mogelijkheid om naast het ontbijt ook te dineren is top; een culinair uitje.
Vanuit het zwembad een onvergetelijk uitzicht over de omgeving. Goede uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden in de buurt ; leuke stadjes, rivieren, zee, musea... Ook heerlijk om bij het appartement tot rust te komen. Een echte aanrader!

Met partner, Juni 2014
"Geweldige gastvrije plek!!"vertalen
Emmy en Bertjan
10,0

14-07-2014 Wij hebben 10 heerlijke dagen in de prachtig gelegen villa Marsi doorgebracht en genoten van de gastvrijheid van Sandor en Christa. Leuke bungalow met goede bedden. In de ochtend werd begonnen met een heerlijk gevarieerd ontbijt onder de vijgenboom en in de avond hebben we genoten van de heerlijke door Sandor bereidde Italiaanse gerechten. Gezellig met de andere gasten aan de lange tafel. Overdag de omgeving verkend (er is genoeg te zien!) of aan het mooie zwembad gelegen. Kortom een aanrader wanneer je in een mooie omgeving eens bijzonder gastvrij en culinair verwend wil worden.

Met partner, Mei 2014
"Marche op en top"vertalen
Gert
9,0

19-05-2014 Gastvrouw Christa en gastheer Sandor weten hoe je het vakantiegangers naar de zin maakt. In een fantastische omgeving met een heerlijk uitzicht is het ongedwongen genieten gedurende het gehele verblijf. De appartementen zijn functioneel ingericht en voorzien van uitstekende bedden. Over de keukenkwaliteiten niets dan lof, heerlijke ontbijten en de diners zijn zeker verrassend en creatief te noemen. Vooral de vriendelijkheid van Christa, Sandor en de accommodatie heeft diepe indruk gemaakt.

Met partner, Sept. 2013
"Fantastiche plek"vertalen
Ad en Ellen
7,0
9,0

29-09-2013 Een prachtige, rustige plek om je vakantie door te brengen.
Een gastvrij welkom, elke morgen een goed ontbijt. 's Avonds "aanschuiven" hebben wij zeer positief ervaren. Sandor kookt een heerlijke maaltijd, gezellig met elkaar aan 1 grote tafel! Kortom: een relaxte manier van vakantie vieren.
Mooie omgeving, heerlijk zwembad, waar je volop kunt genieten van het heerlijke weer en het prachtige uitzicht.

Met partner, Sept. 2013
"Aanrader"vertalen
W&G
9,0

17-09-2013 Wat een heerlijk oord bleek het prachtig op een heuvel gelegen Villa Marsi, voortreffelijk gerund door Sandor en Christa! In de directe omgeving zijn de natuur en dorpjes in de omgeving zeer bezienswaardig. Vooral het gezellige Urbino op slechts 10 km afstand. Stranden zijn op enige afstand bij Pesaro prima te bereiken, maar het prachtig gelegen zwembad bij Villa Marsi was toch onze favoriet en lag pal naast ons ruime en zeer compleet ingerichte appartement Domenico. De contacten met de andere nederlandse gasten vonden wij heel gezellig, vooral ook 's avonds als we in de tuin mochten genieten van de heerlijk en zeer gevarieerde maaltijden die Sandor ons 6 dagen per week voorschotelde. Verder is de kookworkshop een aanrader, zelfs voor de heren! Sandor en Christa zijn vrijwel altijd aanwezig en doen werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken (wel even laten weten als je iets wilt natuurlijk!) en dat verklaart ongetwijfeld ook de Zoover award 2013.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk toeven in de Marche!"vertalen
Annemiek Blom
8,0

12-10-2013 Na een aantal "Italie-vakanties" gingen we dit jaar naar een voor ons onbekende streek. Wat is de Marche mooi,... zo puur en onontdekt. Wij verbleven 2 weken bij Villa Marsi. Deze agriturismo stond in ons bed & breakfastboekje over Italie. Ook onze dochters (16 en 14) waren enthousiast. Wij zijn heel gastvrij ontvangen door Sandor en Christa en onze 1e week hebben we doorgebracht bij "de boer". 300 m verderop, adembenemend uitzicht, totale rust en een groot appartement. We konden gebruik maken van het zwembad en s' avonds mee-eten onder de vijgenboom. In de omgeving is zoveel te zien, prachtige kustplaatsjes, prachtige dorpjes en riviertjes. De 2e week zaten we in Villa Marsi zelf, naast de keuken. Het ontbijt was goed verzorgd in het knusse restaurant. Sandor heeft een kookworkshop gedaan met een aantal gasten, het resultaat was een late lunch met een aantal andere mensen, heel erg lekker en gezellig. Kortom perfecte plek voor rust, ruimte en genieten van het echte Italiaanse leven!

Met partner, Juni 2013
"Opnieuw genoten"vertalen
Marian en Fred
9,0

10-07-2013 In juni voor de tweede keer een weekje deze locatie bezocht en opnieuw heerlijk genoten van de gastvrijheid van Sándor, Christa en de kinderen. De maaltijden zijn nog steeds geen straf en iedere dag schoven wij dan ook aan in het restaurant of onder de vijgenboom.
Er zijn vanuit dit plekje genoeg leuke uitstapjes te maken en als je even geen zin hebt geniet je van de rust.
Een derde bezoek zal zeker nog eens volgen.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?