Camping Tredici Ulivi (Glamping) ***

Camping Tredici Ulivi (Glamping)
Tredici Ulivi (Glamping)
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Tredici Ulivi (Glamping) bij:

57 reviews over Camping Tredici Ulivi (Glamping) in het Nederlands

Voor derde achtereenvolgende jaar fantastisch!

Ron Jacobs, 18-9-2017

Het schitterende uitzicht, de fijne bediening, de zeer prettig behulpzame maar ook ruimtegevende eigenaresse en niet te vergeten de ideale plek voor kinderen om te spelen.

De familie/eigenaresse, barpersoneel, animatie zorgen voor een thuis- & een vakantiegevoel. Zelfs de hond, een regelrechte goedzak, draagt bij aan deze prettige sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een geweldige locatie, pas alleen op voor de hond!

Natascha, 14-9-2017

We hebben genoten van de locatie; het uitzicht, het terrein, de faciliteiten, het activiteitenprogramma en de gasten die er komen. De kinderen (4&6 jaar) hebben het erg naar hun zin gehad met alle activiteiten die verzorgd worden. In zo'n kleine opzet is het uniek dat dit wordt georganiseerd voor de aanwezige kinderen. Tot het moment dat onze zoon (4) in zijn voorhoofd gebeten werd door de hond van de eigenaresse, dat heeft een redelijke impact op ons gehad de rest van ons verblijf. Gedurende dezelfde week heeft de hond nogmaals een kindje geprobeerd te bijten, gelukkig is dit met een sisser afgelopen. Maar de hond is niet direct gestraft op deze momenten. Dus als je kiest voor deze locatie, houd dan rekening met de hond, die niet meer te vertrouwen is met kleine kinderen in de buurt.

Heerlijke plek in Le Marche

Lisette, 29-7-2017

Hebben een week verbleven in een safaritent zonder eigen sanitair. Plek is geweldig met voor alle plekken een prachtig uitzicht op de omliggende heuvels. Tenten zijn gelegen rondom het zwembad, ideaal. Voor het sanitair moesten wij gebruik maken van het sanitair van de camping. Dat vonden wij wel aan vervanging toe en niet passend bij de prijs die je voor de tent betaalt.

Verder alles prima in orde, tent was keurig en super volledig, bedden waren opgemaakt en sliepen heerlijk. Animatie voor de kinderen was top! Elke dag was er genoeg te doen en werd erg leuk en met veel enthousiasme gedaan. Avond van tevoren kon je broodjes bestellen voor de volgende dag, ook ideaal. Omgeving is ook prachtig, veel te zien en te doen, strand is vlakbij. Het is er nog heerlijk rustig met hele vriendelijke mensen en iedereen probeert goed Engels te spreken, een verademing tov andere regio's in Italië.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk plekje om tot rust te komen!

Dijkstra, 30-8-2016

Tredici Ulivi is een heerlijke kleinschalige camping met lodge tenten, campeer plekken en een appartementje.

Deze laatste hadden wij en dat is ons uitstekend bevallen.

Ondanks dat het een kleinschalige camping is, is het terrein ruim opgezet en is er erg veel te doen voor kinderen.

De animatie voor de kids is echt geweldig. 2 tot 3 keer per dag kunnen de kinderen meedoen als ze willen en zijn de activiteiten divers en erg leuk.

Ook het zwembad is heerlijk waar je uitkijkt over de heuvels en dalen in het prachtige Italiaanse landschap.

Alles is goed verzorgd, schoon en duidelijk. De eigenaresse, Annabel, die er zelf ook woont, is enorm aardig en helpt graag met het geven van advies over de omgeving.

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen, en de kids hebben het echt te gek gehad. Zeker een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super!

Roel, 7-8-2016

Echt een heel fijne plek om naar toe te gaan met jonge kinderen!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtplek qua natuur, maar veel verbeterpunten!

Lee, 29-7-2016

De camping is kleinschalig, wat heel fijn is. De ligging is prachtig, tussen de glooiende heuvels en het uitzicht is top! Er is hier iets héél moois van te maken maar, ik sluit me aan bij mijn voorgangers, er mist een bepaalde drive en passie.

Het welkom was koeltjes en dat na zo'n lange reis... Daarnaast lazen wij over broodjesservice, Italiaanse avonden etc. Maar, dit wordt alleen in het 'echte' hoogseizoen georganiseerd, lees: wanneer de stagiaires er zijn (juli + augustus).

Je zou eind juni + begin juli wel iets meer verwachten maar nee, we moesten elke ochtend zelf naar de bakker (10min. heen) of naar de Lidl (15 min. heen) rijden. Jammer, kleine moeite om zelf af te bakken zou je toch denken?

Daarnaast lees ik overal dat het een camping voor iedereen is. Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Wij waren er zonder kinderen, maar het is 1 groot kinderparadijs. Als kindloos-stel of ouder echtpaar, of gezin met grotere kinderen (10+) zou ik hier niet heen gaan. Wel super leuk en overzichtelijk voor gezinnen met kleine(re) kids. Al zou ik dan wel op het veldje willen staan, want bovenaan is niet ideaal gezien de trap.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie lokatie alleen niet met pubers!

Yvette, 30-8-2015

We zijn 3 weken op deze camping geweest in augustus 2015, met onze eigen tent.

We hadden een rustige plek met een mooi uitzicht. Je hebt wel een tarp oid nodig om schaduw te creëeren. Bij aankomst op de camping werden we niet welkom geheten door de eigenaresse en na 1 week ben ik zelf maar even kennis gaan maken. Jammer dat er dan geen verdere interesse is over hoe wij het verblijf ervaren en of we het naar onze zin hebben. Verder was er een lokatiemanager die weinig kon vertellen over de lokale markten en andere dorpsfestiviteiten in de omgeving. We zijn zelf naar de lokale VVV gegaan om deze info te krijgen. Het is geen goede plek voor pubers. Doordat er animatie is voor kinderen tot 12 jaar zijn er veel gezinnen met vooral jonge kinderen. Wij waren met onze 2 jongens van 13 en 15 jaar. Het sanitair vonden wij goed schoon. We vonden de uitstraling van het sanitair overigens niet passend bij de uitstraling van de camping (prefab).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Camping met potentie maar zonder ziel

Diane, 13-8-2015

Locatie met potentie mits eigenaar passie en trots heeft voor wat ze doet. Ik sluit me aan bij ellen t.a.v. Gebrek aan interesse vanuit eigenaar. Animatieteam en 'locatiemanager' doen meer dan hun best maar mensen kiezen juist iets kleins voor het persoonlijke en dat mist. Zwembad en bar leuk en goed onderhouden en heerlijk om zo dichtbij senigallia en dus stranden te zitten.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie plek maar mist persoonlijke aandacht

Ellen, 4-8-2015

Een mooie plek met prachtig uitzicht. Geen handdoeken en theedoeken. Dus maar zelf gekocht. Het was erg warm en geen schaduw dus liep de temperatuur in de ochtend al erg op in de tent. Een fan was prettig geweest. Het zwembadwater rond de 31 graden. Onze zoon van 8 had voor het eerst in zijn leven een zwemmersoor. Teveel bacterien? De pasta-avond prima. De BBQ avond viel tegen. Wij hebben meer kleinschalige accomodaties bezocht van Nederlanders maar daar zijn we meer verrast. Ontvangst en dagelijkse contact met name door de vakantiekrachten en niet de eigenaar. Onze wc lekte. De vakantiekracht heeft tevergeefs iets gedaan maar toen werd het erger waardoor we 3 emmers per dag moesten legen. Er werd plan B toegezegd maar hier hebben wij niets van gemerkt. Van de eigenaar zelf geen reactie gehad. De prijs/kwaliteitverhouding is wat uit balans.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Enorm genoten op deze rustige plek

Jeroen, 2-9-2014

In de periode van 16 tot 30 augustus zijn we op de rustige camping Tenuti Tredici Ulivi geweest.

De camping behelst 8 prachtige safaritenten en aantal kampeerplekken, staan ruim opgesteld en hebben een basis indeling met fijne bedden. Vanuit elke tent is een prachtig uitzicht over de zonnebloemvelden.

De camping is in ons geval met 2 jonge kinderen van 3 en 1 jaar heel goed bevallen. Kinderen van 3 kunnen gemakkelijk het terrein over zonder gevaren.

De bar is de hele dag geopend voor een drankje of een ijsje. Tussen de middag een uitgebreide lunchkaart en op 3 momenten door de weeks een mogelijkheid voor het bestellen van patat, meedoen met een gezellige Italiaanse bbq of pasta-avond en 's ochtend vers brood.

Op korte afstand zijn diverse eettentjes en de supermarkt is op 15 autominuten. Met eveneens 15 minuten ben je aan de zee.

Het sanitair is standaard, geen luxe, maar wel fris en schoon. Het zwembad is heerlijk en goed op temperatuur.

Al met al een heel goed bevallen verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tredici Ulivi (Glamping) in Senigallia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tredici Ulivi (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tredici Ulivi (Glamping) scoort een 7.94 uit 10 op basis van 57 reviews.