Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten) ****

Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten)
Terra Mossa (gesloten)
9,3

63 reviews over Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten) in het Nederlands

Relaxtherapie in Le Marche , aanrader !

Hilde Stynen, 10-8-2016

Goed bereikbaar , ontzettend mooie ligging ! Mooie grote kamer , ruime tuin , gezellige ontbijtruimte ! Top-service ! Diervriendelijk , onze Zip vond het een dikke duim waard !
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische locatie, warme ontvangst, topontbijt

Lieve, 8-8-2016

Heerlijk rustig plekje, prachtig uitzicht over de streek, dicht bij zee of gezellige stadjes, ideale uitvalsbasis om de streek wat beter te leren kennen.

Annemie en Marc doen alles om van je verblijf een feest te maken. Ruime kamers, gezellig zithoekje, heerlijk ontbijt....

En ga zo maar door.

Aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

het mooiste uitzicht over de Le Marche

Nanda72, 25-6-2016

Elk jaar in het laatste weekend van mei openen vele wijnhuizen/boeren hun deuren voor het publiek. Je koopt een glas € 10,- ps. en mag hiermee proeven wat zij verkopen sommige hebben er een rondleiding bij en/of hapjes. Echt een aanrader als je vooral witte wijnliefhebber bent om in deze periode te gaan. Met een beetje geluk kan je in deze periode ook vuurvliegjes zien zo magisch. Terra Mossa is de perfecte plek om het echte Italië te ontdekken. De mooie authentieke dorpjes en ook strand is mogelijk met een auto of motor. Je kunt hier heerlijk slapen en met een heerlijk uitgebreid vers ontbijt wakker worden en genieten van het enorm mooie uitzicht. Een hele relaxte aanrader deze plek.
Gereisd met partner in mei 2016

ieder jaar opnieuw!

wilma willems, 2-9-2015

De laatste jaren is Terra Mossa een vast onderdeel van onze vakantie. Dit jaar waren we er in mei en augustus. Ook na 6 keer ontdekken we steeds nog wat nieuws in de buurt. Het is een fijne rustige plek, goede kamers, heerlijk ontbijt, Annemarie en Mark zijn prettige mensen en de omgeving is mooi. Volgend jaar weer!
Gereisd met partner in juli 2015

Leuke B&B

Serge en Els, 7-8-2015

Leuke vakantie gehad in deze B&B. Prachtige ligging, grote en nette kamer, uitgebreid ontbijt met persoonlijke toets van Annemarie en Marc. Dank voor de vele tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. Bezoek aan de wijnboer en de olijfboer waren super interessant. Tip : airconditioning op de kamers zou aan deze B&B nog een meerwaarde geven
Gereisd met partner in augustus 2015
Annemarie en Mark, Eigenaar, 11-8-2015
Dank jullie wel voor de beoordeling! Het was leuk jullie te gast te hebben in de B&B. Laat nog eens weten of het recept voor de crostata goed is gelukt? Hopelijk tot een volgende keer!

Mooie plek gerund door gastvrij Nederlands stel

Sjoerd , 19-7-2015

Wat een mooi uitzicht en super ontbijt. We zijn in de watten gelegd!
Gereisd met partner in juli 2015
Annemarie en Mark, Eigenaar, 19-7-2015
Zoover doet als schrijfsuggestie: "Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar ..." Hoezo "maar"? Wij zijn ontzettend blij met deze beoordeling Sjoerd! Jullie waren erg fijne en super-attente gasten voor ons. Jammer dat het maar voor één nachtje kon zijn. We hopen van harte om jullie in de toekomst nog eens hier te mogen ontvangen. Fijn verblijf nog in Fossombrone :)

prachtige locatie.

Jeanette en Herman de Nooij, 29-5-2015

Beste Annemarie en Mark, we hadden een fijne vacantie in Terra Mossa. Prachtige ligging, prima kamer met uitzicht over de Marken. Ontbijt goed, informatie over waar te gaan en wat tezien.

Ook hond Flodder had het reuze naar haar zin. Bedankt en we komen nog een keer terug, Deo Volente.

Gereisd met partner in mei 2015
Annemarie en Mark, Eigenaar, 11-6-2015

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Jammer dat ik (Annemarie) jullie maar weinig heb kunnen zien, maar jullie zijn goed verzorgd door Mark. Ook nog bedankt voor de leuke foto van Flodder met Lola, die konden het prima vinden samen :)

We zien jullie hier graag terug; tot dan!

Super mooi

Femmy Alex Lys Luc, 2-11-2014

Hele goede ervaring!! Schoon, netjes, mooi, gastvrij!! En wat een uitzicht!! Eerste ervaring met een bed en breakfast en gelijk een enorm goede ervaring!
Gereisd met partner in oktober 2014
Annemarie en Mark, Eigenaar, 3-11-2014
Bedankt voor de mooie woorden en cijfers! Alleen jammer van de 5 voor het eten, zeker gezien de hoge cijfers die in andere beoordelingen aan het ontbijt zijn gegeven. Wat hadden we wat jou betreft beter kunnen/moeten doen? Dan gaan we kijken of we de nodige aanpassingen kunnen maken.

geweldige plek

Jan en Astrid, 18-8-2014

B&B Terra Mossa in Poggio San Marcello is een plek om naar terug te gaan. Een hartelijke ontvangst door de viendelijke eigenaren Annemarie en Mark. Iedere dag een heerlijk ontbijt met een zelfgemaakte lekkernij. Onze hond was meer dan welkom en kreeg ook wat lekkers. Goede tips voor uitstapjes. Terra Mossa, een plek waar je verblijf altijd te kort is.. Dank jullie wel voor de geweldige tijd.
Gereisd met partner in juli 2014
Annemarie en Mark, Eigenaar, 20-8-2014
Grazie mille :) Het was ons een plezier om jullie samen met Luna in de B&B te hebben! Bedankt voor het toesturen van de leuke foto's. Wanneer alle omstandigheden het toelaten zien we jullie hier heel graag nog een keer terug! Hartelijke groet van ons aan jullie en een knuffel voor Luna.

Prachtige stek!

Sonja Mastenbroek, 9-8-2014

5 nachten verbleven op deze werkelijk prachtig gelegen B&B. Iedere ochtend een perfect met zorg bereid ontbijt, alles perfect tot in detail verzorgd. Je voelt je er op je gemak en dat komt door de bijzonder vriendelijke en geïnteresseerde eigenaren. De ontvangst was ook allerhartelijkst, drankje en heerlijke zelfgemaakte hapjes. Ook bij het ontbijt iedere keer weer een heerlijk zelfgemaakt extraatje. Kortom een absolute aanrader! Mochten we weer in de buurt zijn, dan weten wij al waar we willen verblijven: Terra Mossa. Dank jullie wel, Annemarie en Mark voor jullie gastvrije ontvangst. Perfect ciao Evert en Sonja
Gereisd met partner in augustus 2014
Annemarie en Mark, Eigenaar, 11-8-2014
Dank je wel, Sonja! Zo leuk dat jullie bij ons beland zijn :) Hopelijk smaakt de olijfolie in NL net zo lekker als in de tuin bij de olijfboer. Koel en donker bewaren, he? Tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten) in Poggio San Marcello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Terra Mossa (gesloten) scoort een 9.28 uit 10 op basis van 68 reviews.