Appartement Agriturismo Ca' Licozzo ***

13 reviews over Appartement Agriturismo Ca' Licozzo in het Nederlands

Fantastische plek

Pat., 9-6-2017

Fantastische Agroturismo!

Behoorlijk stijl wegje van een paar 100m om aan de agroturismo te geraken, maar afgezien daarvan, niets dan lof!

Het uitzicht is fenomenaal mooi!!!

De is accomodatie is mooi, gezellig en eigentijds zonder zijn authenticiteit te verliezen. En vooral, proper!

Roberto en Sonia zijn zeer vriendelijke, gastvrije mensen, niet TE aanwezig, zodat men in alle vrijheid kan genieten van vakantie.

Je kan ook bij hen terecht voor allerlei info tijdens je vakantie.

Taalbarrière wordt opgelost met de glimlach en...veel handen&voetenwerk;-)

Zij verkopen heerlijke (en eerlijke!) hoeveproducten, heel lekker witte wijn van een bevriende wijnboer.

Voor wie dat wenst wordt door Roberto een grill bereid met van vlees van eigen kweek, Sonia zorgt voor lekkere Piadina Romagnola en groentjes.

Kortom, fantastische locatie met warme, gastvrije uitbaters!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Deze Agriturismo is een top-accomodatie.

Huub Bessems, 30-4-2017

Als je met auto, fiets of wandelend kennis wil maken met de mooiste plekken van de Noord-Marken is dit voor agriturismo-liefhebbers een mooie accommodatie met een fijn zwembad op een perfecte locatie met een schitterend uitzicht op de monte Nerone. Prima geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Eigenaars Sonia en Roberto hebben naast hun biologische boerderij met koeien en schapen ook nog talloze verrukkelijke ambachtelijk (zelf)gemaakte producten zoals salami's, worsten, porchetta , kazen, groentes enz. te koop. Roberto en Sonia zijn heel gastvrij en trots op hun producten helpen bijvoorbeeld graag als je wil barbecueën. In het vlakbij gelegen Piobicco vind je alle voorzieningen om lekker uit te gaan eten en je boodschappen te doen.

Enige minpunt: het lokale wegennet is soms niet al te best.

Gereisd met partner in april 2017

Voldoet niet aan beschrijving en verwachting

Pete Teekens, 3-8-2016

We hadden app Orchidea. Woonkamer ontbrak. Keuken en 3 slpk en 1 bk. Bedden waren zeer slecht. Keihard, harde kussens, kraakten en piepten. Geen enkele fauteuil. Alleen harde hoogzit-stoelen. Plussen: mooie ligging, overdekt terras en fijn zwembad.
Gereisd met partner in juli 2016

Bijzondere gastvrije plek!

Lydianne, 12-8-2015

We hebben een heerlijke tijd gehad. Roberto en zijn hartelijke gezin doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Dat maak je niet snel mee. Wij hadden de twee kleine appartementen. Omdat het er heerlijk warm weer is, was dat geen enkel bezwaar. Het sympathieke dorp Piobicco ligt op 3 km. afstand ( auto). De agriturismo ligt op een steile heuvel. Het zorgt voor het prachtige uitzicht! Roberto organiseert regelmatig een BBQ en een proeverij van plaatselijke producten Dit is erg lekker en leuk! De heerlijke tomaten en Italiaanse hammen die Roberto in zijn winkeltje verkoopt ( tegen lage prijzen) zullen we niet gauw vergeten. Het zwembad is schoon en ligt omsloten door een heg, dat geeft beschutting en privacy. Er zijn veel mooie steden te bezoeken op 20-50 km afstand. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd anders in augustus 2015

Un luogo fantastico!!!!

Jack, 24-8-2014

We hadden hier een super vakantie in deze mooi regio. Roberto en zijn familie zijn hele warme en gastvrije mensen en ondanks het feit dat wij de italiaanse taal niet machtig zijn en hij het engels niet kom je toch met handen en voeten een heel eind. De kazen, wijn en prosciutto die je kan proven en kopen zijn heerlijk. De locatie is super met prachtig uitzicht op de omgeving. Een van de hoogtepunten was het bezoek van Roberto en zijn lammetje..voor de rest was de ezel ook een welkome wekker :-). De locatie leent zich uitstekend om te relaxen en een klein stadje te bezoeken waar hele families op een zondagochtend lekker aan een espresso, cappuccino of frisdank zaten. Ook de afstand tot de stranden in de buurt van Pesaro en Ancona zijn meer dan een bezoek waard. Alles bij elkaar hebben we een super tijd gehad Gelukkig hebben we nog niet alles kunnen bezoeken in de omgeving (je moet nog wat te wensen hebben) wat een reden is om zeker nog een keer Ca'Licozzo te bezoeken voor een vervolg.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heimwee!

Marijke, 23-8-2014

We hadden hier een zalige vakantie. Roberto is een fantastische gastheer: sympathiek, zorgzaam, hij werkt met hart en ziel op zijn boerderij en maakt toch veel tijd vrij voor zijn gasten. En hij is trots op zijn producten, die je voor een zacht prijsje ook kan kopen. Hij maakt zalige kazen, prosciutto, worst en wijn, die je dan kan proeven met zicht op de prachtige bergen. Er zijn overal fijne plekjes waar je je kan terugtrekken om te genieten van het uitzicht, in de zon of de schaduw. Een hoogtepunt was het bezoek van Roberto en zijn lammetje :-) We hebben al heimwee naar deze plek sinds we vertrokken zijn. Aanrader!
Gereisd met partner in januari 2014

Fijne plek!

Karin, 10-8-2014

Roberto en familie zijn bijzonder gastvrij. Lekkere kaas, ham/worst en wijn te koop. Fijn appartement met schitterend uitzicht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prachtig

Pierre Luysmans, 12-8-2013

Fantastische omgeving en fantastische eigenaars !!
Gereisd met partner in juli 2013

Wij blijven terugkomen, voor ons ideaal

karin milik, 31-7-2013

fantastisch mooie ligging op de bergtop, fijne uitvalsbasis naar andere steden en plaatsen. Vriendelijke gastheren, die je graag laten kennis maken met al hetgeen de streek te bieden heeft, zowel cultureel als gastronomisch.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Deze agriturismo maakt (bijna) alles waar ......!

J.H.M. (Jos) Bessems, 25-11-2012

Agriturismo Ca' Licozzo heeft heel veel te bieden. De eigenaren, Roberto en zijn echtgenote Sonia zijn zeer gastvrij. Dit is een echte agriturismo, want de boerderij ligt halverwege de heuvel. De ligging van de appartementen is schitterend met prachtig uitzicht op de Monte Nerone. De accommodatie is compleet en goed onderhouden. Er is een speelweide met speeltoestellen voor de kinderen, een (schoon) zwembad met ligbedden, een terras met tafeltennis en -voetbal (voor de kids) en barbecuemogelijkheden. Roberto heeft een groot assortiment zelfgeproduceerde groente-, vlees- en kaasproducten aan te bieden. Verder zijn uitstekende wijnen en olijfolie van de streek te koop tegen zeer schappelijke prijzen. En vergeet zijn eigen truffels niet! Roberto geeft bij de bezichtiging van zijn boerderij graag uitleg over zijn bedrijfsvoering. De appartementen zijn proper en compleet ingericht. Een zeer geschikte locatie voor gezinnen met jonge kinderen, cultuur- en natuurliefhebbers en smulpapen.
Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Ca' Licozzo in Piobbico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Ca' Licozzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Ca' Licozzo scoort een 8.43 uit 10 op basis van 15 reviews.