9,8

Uitstekend

8 reviews over Landhuis Il Pignocco in het Nederlands

Prachtig appartement in geweldig mooie omgeving

Renata Casetta, 9-7-2017

Prachtig, sfeervol en zeer schoon appartement met volledige inrichting. Door de zeer gastvrije Francesca en Anna voel je je hier meteen thuis. De ligging en uitzicht zijn adembenemend! De appartementen liggen in een sfeervolle tuin met olijfbomen en een heerlijk zwembad. Een absolute aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Italiaans sprookje in Le Marche

Ilona Huis in 't Veld, 8-8-2016

Met zorg ingerichte accommodatie. Een heerlijke plek om een relaxte vakantie te vieren. Zwembad ligt in een olijfboomgaard.

In de omgeving is veel te zien.

Gereisd familie in augustus 2016

Perfect voor liefhebbers van het echte Italië

F.A. Dekker, 13-7-2016

Il Pignocco is voor mij onderscheiden van andere plekken waar ik in Italië. Ik had namelijk het gevoel dat ik op bezoek was op uitnodiging bij een familie uit Italië. Omdat Anna & Fransesca goed Engels spreken, hebben we veel geleerd, gepraat en gelachen om de verschillen tussen Nederlanders en Italianen. Daarbij lijkt het wel alsof je je in een filmset van een Italiaanse film waant, zo betoverend Italiaans zijn het gebouw en de tuin. Bij de renovatie in 2009 is duidelijk voor ogen gehouden om het pand en de tuin op te knappen zonder het historische karakter van de plek te aan te tasten. Dit is uitstekend gelukt.

Ligging: Vanaf de berg waar Il Pignocco op staat kan je de hele stad Pesaro zien, alsmede de eindeloosheid van de zee. (Wow!)

Zwembad: Wat mij specifiek aansprak is het verblijven aan het zwembad in de schaduw van de talloze olijfbomen die in de tuin staan waar het zwembad in staat.

Tip: Kijk op Pinterest (zoek: Il Pignocco) voor veel extra foto's en sfeer impressies.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig landhuis, unieke locatie en lieve mensen!

Andre Dekker, 11-7-2016

Il Pignocco is een prachtig landhuis op een unieke locatie - gelegen op een heuvel geeft het heerlijke rust, de stad Pesaro ligt aan je voeten met daarachter uitzicht op de zee. Wij zaten in appartement Salus voor drie weken en wilden eigenlijk niet meer weg..... Heerlijk genieten onder de olijfbomen bij het zwembad of gebruikmakend van een van de zitjes elders op het terrein. Richting Fano een prima plek aan het strand en verder genoeg te beleven in de omgeving. Maar bovenal zijn Francesca en Anna hele lieve 'meiden' die elke dag een heerlijk ontbijt verzorgen en allerhande tips kunnen geven om uit eten te gaan en bezienswaardigheden te bezoeken in de omgeving. Wij hebben de omgeving authentiek Italiaanser ervaren ten opzichten van bijvoorbeeld Toscane! Kortom een echte aanrader!
Gereisd familie in juni 2016

Wellicht wel een van de mooiste plekjes in Italie

Martijn, 28-1-2016

Il Pignocco heeft ons hart gestolen niet alleen om de prachtige ligging, de fantastische accommodatie maar ook door de gastvrijheid van de familie.

Il Pignocco voelt als thuiskomen, niet eerder zijn wij als familie meerdere jaren achtereen op dezelfde locatie op vakantie gegaan.

De accommodatie is zeker luxe te noemen en bijzonder smaakvol ingericht.

De ligging geeft een prachtig uitzicht over Pesaro en de zee.

Je kan hier lekker tot rust komen maar ook de drukte van het centrum opzoeken en flaneren langs de boulevard. Ik kan ook niet anders dan een 10 geven al hoop ik natuurlijk wel dat ik na dit review nog een plekje kan boeken volgend jaar.

Echt een aanrader voor zowel stellen met en zonder kinderen.

Gereisd familie in augustus 2015

Prachtige locatie met uitzicht op zee

Pateick, 28-11-2015

Anna & Francesca beschikken over een prachtige locatie en zijn beide zeer gastvrij. Het landgoed biedt zicht op de zee en is rustiek gelegen. Echt een aanrader (2x geweest met een gezin van 2 jongens van nu 10 en 7).
Gereisd familie in januari 2015

Heerlijke plek om uit te rusten

Leo Pelzer , 16-6-2014

Il Pignocco is een mooi landhuis op een heuvel, niet ver van Pesaro. Van hieruit zijn leuke uitstapjes naar de omgeving te maken. De twee zussen die de boel regelen hebben het goed voor elkaar en zijn zeer hulpvaardig. Een aanrader..
Gereisd met partner in juni 2014

Heel fraaie B&B, fantastische ligging, rustig.

Anders, 11-6-2013

Country House il Pignocco ligt op ca 100 m boven Pesaro in een stil groene omgeving. Uitzicht over stad, zee, bergen in achterland. Prima uitvalsbasis voor rondreis omgeving. Pesaro heeft veel restaurants etc. 8 (verschillende) prima verzorgde kamers met airco, douche/toilet en eenvoudige kookgelegenheid, TV. Fraai gerestaureerd gebouw met heerlijke zitplekjes binnen en buiten, zwembad onder olijfbomen.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Il Pignocco in Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Il Pignocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Il Pignocco scoort een 9.81 uit 10 op basis van 8 reviews.