9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Agriturismo Carincone bij :

19 reviews over Landhuis Agriturismo Carincone in het Nederlands

Whow wat een fantastische plek!

Micha Wink, 4-8-2017

Appartement met alle voorzieningen aanwezig. Schoon en verzorgd ingericht. Dan heb ik het nog niet over het uitzicht hier, waanzinnig! Je zit hier middenin de natuur in alle rust, waarbij je verder de mogelijkheid hebt om naar het strand te gaan, leuke dorpjes te bezichtigen, cultuur op te snuiven en natuurlijk heerlijk te eten in 1 van de vele restaurants. Echte aanrader!!
    Gereisd met partner in juli 2017

Plek om thuis te komen en nooit meer weg te gaan

Anna Bouwman & Rien Vrijenhoek, 31-10-2016

Carincone is een voormalige boerderij in Le Marche (Italië) waarin vijf appartementen op een bijzonder smaakvolle wijze zijn gecreëerd. Het is een plek vol rust, ruimte en natuur, en toch in de nabijheid van stad, marktjes, zee, kunst en cultuur. Op het terras hoor je 's avonds de uilen naar elkaar roepen. Rijdt je 's avonds als het donker is terug naar je gezellige, knusse, super schone appartement, is de kans groot dat je een vos, of zelfs een stekelvarken tegenkomt.

Eenmaal terug in je appartement geniet je natuurlijk van de plaatselijke wijn en de door de eigenaars zelfgemaakte Limoncello (die ook nog eens beiden door hen zelf gebotteld worden), en de heerlijke prosciutto en pecorino die je van de markt hebt meegebracht.

En 's ochtends staat er dan weer een heerlijk ontbijtje klaar om opnieuw een avontuurlijke dag te beginnen.

Carincone in één woord Geweldig fijn!

OK, twee woorden dan.

Gereisd met partner in oktober 2016

Met enige aarzeling...

P.D. Veenendaal, 19-7-2016

Prachtige ligging, mooi appartement. Maar zeker niet op 30 minuten van zee, het kost al 10 minuten om met de auto via een onverharde weg het asfalt te bereiken.

Die onverharde weg maakt Carincone ook ongeschikt voor fietsers (behalve mountainbikes) Wij losten dit overigens zelf maar op door de fietsen in Osteria bij het begin van het asfalt te stallen.

Een groot probleem voor ons vormden de muggen. Een van ons is daar gevoelig voor en werd vaak en vervelend geprikt. Geen spray of zalf hielp en ook de klamboe zat s' morgens vol met muggen.

Verder kregen wij geen contact met de eigenaren. Ik heb Eric nog eens een compliment gemaakt maar tot een gesprek kwam het niet. Zelfs toen wij in fietskleding lang Eric liepen vroeg hij niet naar onze fietstocht.

Bij het afscheid nemen werd niet gevraagd hoe wij ons verblijf hadden ervaren.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi ingericht landhuis in een prachtige omgeving

Marina, 11-7-2016

Wat een fantastische plek midden in de natuur! We hebben genoten van twee weken rust en het mooie uitzicht vanuit ons appartement Sole & Luna. Qua kleuren is alles op elkaar afgestemd en na een dag voelden we ons al helemaal thuis. We waren dus snel gewend aan de rust en de natuurgeluiden (nachtegaal, uil, krekels). Tijdens een wandeling rond het huis hebben we zelfs een das en boommarters gezien!

Met een auto is alles goed te bereiken en hebben we nog veel gezien van de idyllische omgeving zoals de middeleeuwse steden Gubbio en Urbino en de grotten van Frasassi. Ook de stranden van Le Marche zijn goed te bereiken. We kregen steeds weer goede tips van de eigenaren, Nanja en Eric. En hun picknickmand is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige appartement, een aanrader

Marjon, 5-10-2015

Laat de weg naar boven je niet afschrikken, Carincone is een prachtige plek. De appartementen zijn schoon en stuk voor stuk met oog voor detail ingericht. De verschillende thema's zijn consequent doorgevoerd bij de zeer smaakvolle inrichting. Alles is aanwezig, Ook de verloopstekker en kaasschaaf is niet vergeten. Bedden zijn prima, linnengoed mooi en voldoende handdoeken aanwezig.

Een rustige plek, met prachtige uitzicht en (ook niet onbelangrijk) een lieve gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2015

Stille schoonheid

Susan, 4-9-2015

Het eerste dat we hoorden toen we aankwamen, was de stilte. Dat was even wennen vergeleken bij ons drukke Nederlandse leven, maar wat was het heerlijk! We hebben echt kunnen afschakelen door de rust en vooral ook de mooie natuur. Iedere avond reden we de berg af om ergens in de omgeving een hapje te eten, voldoende keuze in restaurantjes, maar je moet er wel even voor rijden. Het kasteeltje bij Frontone biedt geweldig uitzicht en bovendien kun je bij de restaurantjes heerlijk eten. Regelmatig zagen we tijdens onze tocht van en naar "onze "berg herten, vossen en uilen.

De picknickmand is ook een aanrader! Kortom, wij hebben genoten. Voor wie rust en natuur zoekt in de nabijheid van diverse bezienswaardigheden is dit een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweldigende rust in een magnifieke omgeving!

SunnyDay, 19-8-2014

Wij hebben heerlijk genoten van onze ‘alles mag, niets moet’- vakantie bij Carincone. Ons schone en mooie appartement was uitgerust met alle basisvoorzieningen. Zelfs aan verloopstekkers en de kaasschaaf is gedacht. Wij dachten dat we het zwembad wat klein zouden vinden, maar aangezien we geregeld op pad waren hebben wij dit niet als een nadeel ervaren. De ligging op een berg zorgt rondom voor een mooi uitzicht dat gewoonweg niet kan vervelen. Wij houden vooral van het verkennen van de omgeving, te voet en met de auto. Dat is in Le Marche echt een feestje. Om elke bocht weer een ander fantastisch uitzicht. Ook de dorpjes in de omgeving zijn een bezoekje waard. Voor mij als amateurfotograaf genoeg uitdagingen!
      Gereisd met partner in augustus 2014

Koning te rijk

A. Van de Zedde, 25-5-2014

Voor mensen met een overbezette agenda is er volgens ons geen betere plek dan Carincone. Midden tussen de heuvels zit je als koning op je terras. Vogelaars raden we aan hun kijker vooral thuis te laten want je komt niet meer van je luie stoel. En dat zou jammer zijn want behalve vogels is er nog veel meer te zien. Orchideeen, vlinders, prachtige oude middeleeuwse plaatsjes met hun vriendelijke bevolking. En dat alles in een straal van zo'n Eric en Nanja doen er alles aan om je hier thuis te voelen. Vergeet ook vooral niet de picknickmand te bestellen!!!Met heel veel lekkere dingetjes!
      Gereisd met partner in mei 2014

Rust, schoonheid en gastvrijheid

Jan en Cecile, 10-10-2012

Als je van rust en ruimte houdt is Carincone de uitgelezen bestemming. Met liefde, zorg en oog voor detail hebben Nanja en Eric een oude boerderij weten om te toveren tot 5 prachtige appartementen ieder met een eigen karakter. We werden hartelijk ontvangen in een schoon en fris appartement. Een heerlijk bed, een fijne douche en de houtkachel in Aqua zorgden voor een prettig verblijf. Wij maakten zelf ons ontbijt en dankzij de oven hadden we iedere ochtend verse afbakbroodjes.

Het royale dakterras, een zonnetje, een schitterend uitzicht; wat is er nog meer nodig om je dag goed te beginnen.

De ligging bij Pergola is perfect. Een mooie centrale uitvalsbasis om de omgeving en de vele stadjes rondom te verkennen.

Nanja en Eric doen er alles aan om je heerlijk vakantiegevoel te geven. Met de grootse toekomstplannen die zij hebben zal Carincone nog aantrekkelijker worden.

Gereisd met partner in september 2012

unieke plek

Dik en Emmy, 1-10-2012

5 schitterend mooie appartementen, we hebben ze allemaal even mogen bekijken.

Het uitrustingsniveau (keuken, badkamer, bedden,terras) is voortreffelijk.

Wij hadden het appartement "Terra" geboekt, 2 slaapkamers en uitermate geschikt voor 4 personen (en een hond !).

Wat een locatie !, zelden vertoeft in zo'n mooie omgeving.

Stilte,prachtige natuur en een geweldig uitzicht.

Wij hadden geboekt met ontbijt en dat is een aanrader.

Koffie, thee, warme broodjes, heerlijk beleg en dat wordt gebracht op het moment, wanneer je dat wil.

Dat is vakantie.!

Bij Eric en Nanja ben je niet op bezoek, maar ben je thuis.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Carincone in Pergola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Carincone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Agriturismo Carincone scoort een 9.05 uit 10 op basis van 19 reviews.