Camping Marecchia da Quinto ****

8,7

58 reviews over Camping Marecchia da Quinto in het Nederlands

Oase in het groen

fam, 15-1-2013

Keurig onderhouden camping met ruime plekken met vaak extra schaduw door de tarpen. Zeer vriendelijk personeel, altijd bereid om vragen te beantwoorden of te helpen. Uitmuntend zwembad, waterkwaliteit wordt gecontroleerd, de hele dag toezicht op de duikplank. Deze wordt vooral in het weekend ook bezocht door de jongeren uit de omgeving. Restaurant redelijk.

Sanitair en wasbakken goed onderhouden en heel schoon. Douches met muntjes. Nooit in de rij gestaan, een enkel keertje bij de afwas even moeten wachten. Enige dat er aan te merken viel was dat we soms de buren konden horen die met een tractor bezig waren.

Genoeg te doen in de omgeving, maar de camping was zo prettig dat we vaak gewoon toch lekker bij de tent bleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Wat een heerlijke vakantie!

Marye, 13-11-2012

Voor het tweede jaar op rij naar deze camping gekomen. De rust, ruimte en het geweldige restaurant maken je vakantie compleet. Onze dochters van 6 en 7 vermaken zich de hele dag met andere kinderen. Zelfstandig naar het zwembad waar de medewerkers weten bij welke ouders de kinderen horen. De interesse van de Mancini familie in alle gasten is fantastisch. Deze camping met slechts 30 plekken heeft een grootse uitstraling! Het sanitair op de camping is zeer schoon maar al wat ouder. Het sanitair bij het zwembad is bijna luxe te noemen. Zodra de overheid toestemming geeft zal ook het camping sanitair onder handen genomen worden. Een aanrader waar we ook zeker de volgende zomer met liefde terug keren.

Voor rustzoekers

Rob, 28-10-2012

Kleine, groene camping met , zeker voor italiaanse begrippen, grote plaatsen ( ca. 30). Sanitair is netjes en schoon. Douche werkt wel met muntjes. Of het sanitair in het hoogseizoen toereikend is, vraag ik me af. Slechts twee doouches en 4 toiletten voor dames en 4 voor de heren. Wasbakken in de openlucht. Wij waren hier in september, toen de camping nagenoeg leeg was. In ieder geval was het zwembad en restaurant gesloten.
Gereisd met partner in september 2012

Herhaling verplicht (min of meer)

johnennatasja_1, 24-8-2012

Gezin (kids 9 & 7). Geweldige, warme sfeervolle camping. Persoonlijke benadering door campingeigenaren (Marco spreekt Engels). Hele dag bereikbaar, zeer behulpzaam, geven goede tips voor uitstapjes. Plekken (30 totaal) met voldoende schaduw. Sanitaire voorziening schoon, niet talrijk. Per geslacht 4 toiletten. Douches 4 stuks waarvan 2 warm (muntje € 0,80) en 2 koud/lauwwarm. Bij zwembad ook douches (koud tot lauwwarm) beschikbaar. Camping ligt dichtbij SP 258, geen drukke verkeersader waardoor weinig overlast. Campingrestaurant volstrekte aanrader! Andere restaurant is pizzeria, goede kwaliteit. Beide niet duur. Bakker aanwezig in dorp (7 dgn p.w. open). Rivier naast camping, rots- en keibodem. Vooral in de 2e week algvorming (hitte i.c.m. weinig stroming) waardoor minder uitnodigend om te spelen. Groot zwembad (25 x 15), peuterbad, whirlpool. duiktoren. Ook locale bezoekers, echter niet te druk. Veel NL-ers op camping, genoeg kinderen waardoor levendig. Hier komen we terug!

Geweldige camping

I Kabbedijk, 17-8-2012

Ruime en rustige en schaduwrijke plaatsen. Heerlijk zwembad plus ruim kinderbadje. Naast de camping loopt rivierbedding met stroompje en grote keien, gegarandeerd veel speelplezier. Heerlijk eten op de camping is ook mogelijk. Bij aankomst krijg je een informatiepakket waaronder een boek (in Nederlands) met informatie over de omliggende dorpen en mooie plekjes. De eigenaren van de camping doen alles om het een ieder naar zijn zin te maken. Onze kinderen hebben hier een super tijd gehad en wij als ouders ook.

heerlijke camping!

koen strooper, 13-8-2012

Een prachtig groene camping. Zeker de plaatsen aan het veld zijn ruim, hebben een mooie grasbodem en kijken uit over het veld en de kunst op de camping. Het zwembad is heerlijk, ook nog een behoorlijk kinderbad. Een aantal mooie plaatsen in de buurt. Voor de kinderen wat minder activiteiten, het skypark was wel erg leuk. Het strand is een goede 3 kwartier rijden. Bij Rimini ook wat grotere attractieparken.

Echte aanrader !

nico en diane, 11-8-2012

Wat een heerlijke plek. Leuke, kleine camping met een geweldige sfeer. Onze kinderen vonden het riviertje super waar ze met schepnet elke dag weer op zoek gingen naar forrelletjes. Erg mooi en ruim zwembad met apart peuterbad. In het weekend en 's-middags na 16.00 uur wat drukker door lokale bevolking maar nooit het gevoel gehad dat het onprettig druk was. Familie is ontzettend servicegericht en we hebben nog nooit zo lekker gegeten in een camping restaurant (Talliata is niet te versmaden). Op loopafstand van camping ook nog een hele goedkope Pizzeria en een bakker voor de broodjes. Enig minpuntje zou het sanitair kunnen zijn. Alhoewel het altijd brandschoon was, is het wel wat verouderd en douchen met muntjes is ook niet meer van deze tijd maar wij nemen het volgend jaar gewoon weer voor lief, zo super heeft het hele gezin het gehad.

Superrrrrrrr vakantie

Marty, 1-8-2012

Op deze camping kom je tot rust en tegelijkertijd zijn er toch ook diverse mogelijkheden om te ondernemen. Het schitterende zwembad ligt om de hoek en in de nabije omgeving is het goed fietsen of dagtochtjes te maken.

Wij zijn met ons gezin (twee kinderen 10+14) drie weken hier geweest en hebben ons geen dag verveeld. Marco en zijn vader (camping-eigenaren) zijn erg gedreven om de camping en het zwembad schoon en netjes te houden en om de gasten het optimaal naar hun zin te maken.

Het sanitair gebouw is goed maar is ook aan vernieuwing toe. Mits de toestemming van de overheid komt is Marco ook van plan dit gebouw snel te vernieuwen. Door de bescheiden omvang van de camping (ongeveer 30 plaatsen) is de sfeer op camping zeer gemoedelijk. De kinderen (nagenoeg allemaal nederlands) trekken gelijk gezamenlijk met elkaar op. In dit gedeelte van Italie is er nog geen sprake van massa-toerisme.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

mooi aangelegde tuin

Carin, 16-7-2012

Paar weken geleden hier een week geweest. Prachtige camping met vooral mooie plaatsen voor ruime tenten. Je kijkt over het park heen en hebt daardoor veel privacy. Kunstenaars hebben in het park geexposeerd met hun werk.

Het zwembad ligt aan de camping en daar komen vooral de locals. Tevens is er een leuk restaurant waar je eenvoudig kan eten. Het personeel is erg vriendelijk en toegankelijk.

Het sanitair is schoon maar niet modern, je hebt muntjes nodig voor de warme douche (lauw-koud is gratis)voor de rest een prima stek!

Gereisd met partner in juni 2012

Super mooie kleine camping om echt te genieten

Dennis en Shayla, 26-6-2012

Hier is het echt genieten op de camping, alsof je in een park staat!

Vriendelijk en behuplzaam personeel, een mooi zwembad en verder alles superschoon.

In het restaurantje op de camping hebben ze lekkere piadinas.

In het dorp is een bakker met aan de overzijde bij sole een plek voor een lekkere cappucino.

Verder veel leuke plaatsjes in de buurt en ietsje verder urbino, san marino en de bekende kustplaatsen.

Zeker aan te raden camping!

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marecchia da Quinto in Pennabilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marecchia da Quinto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marecchia da Quinto scoort een 8.73 uit 10 op basis van 59 reviews.