Camping Marecchia da Quinto ****

Marecchia da Quinto
8,7

15 tips over Marecchia da Quinto

Wim, 12-2-2016
Het graf van Federico Fellini in Petrella Guidi, bovenop de heuvel, met prachtig uitzicht over de omgeving.
Hetty, 25-11-2014
Pennabilli is erg leuk. San Leo en ook San Marino zijn de moeite waard. Mooie wandelingen te maken in de buurt.
Marcel, 12-8-2014
Als je materiaalproblemen krijgt zit er een grote Decathlon bij de oprit van de snelweg (Rimini-Nord, ongeveer 40 km)

Pol, 2-8-2014

Heel persoonlijk maar voor ons een nadeel was dat we hier in juli met alleen maar Nederlanders stonden. Dit hadden we met boeken niet voorzien, vonden we minder leuk. Geeft minder het Italiaanse vakantiegevoel.

Met heel kleine kindjes lijkt het me moeilijk te douchen/badderen omdat er alleen een douchecabine is waar je zelf ook onder moet staan. Badderen of iets dergelijks is er niet bij. Goed om te weten met heel kleine kindjes. Oplossing = zelf een wasteiltje mee te nemen, ben je klaar.

Henk, 30-7-2014
Pennabilli (5 min.) Strand van Rimini (1 uur) San Marino (45 min) San Leo (25 min) NovaFeltria, markt (15 min). Natuurgebied Simone et Simoncello (20 min) Monte Carpegna (trainingsberg van Marco Pantani (25 min)
Yolanda Gielissen, 29-7-2013

Bakkertje ( geopend vanaf 5.00 uur s'ochtends) + kleine supermarkt in het dorp , "grotere" supermarkt o.a. in Novafeltria.

Ijsjes op plein in Pennabilli inderdaad zalig.

Frans Saes, 12-7-2013
ga in de ochtend zwemmen en ga gerust eten in het restaurant
K. de Jong, 25-6-2013

In de buurt; Pennabilli, Sant'Agata Feltria en Petrella Guidi zijn erg leuke dorpjes.

Verderweg Ravenna, San Leo en Urbino.

Eten in de pizzeria in Ponte Messa!

IJsje op het plein in Pennabilli.

An & Theo, 24-6-2013
In de omgeving veel bezienswaardige plaatsjes, het is er behoudens Rimini en San Marino niet toeristisch.
Susan, 5-3-2013
Wil je een rustig dagje op het strand bij rimini. Ga op een doordeweekse dag naar het strand bij de haven. Wij gingen vorig jaar op woensdag eerst naar de grote markt in rimini en daarna naar het strand. Er waren letterlijk maar een handjevol strandgasten. 10 bedjes bezet van de honderden....