Camping Marecchia da Quinto ****

8,7

21 reacties Camping Marecchia da Quinto

timmermans

timmermans, 3-9-2016
Heb je veel last van lawaai vanwege de gezamenlijke kampvuurplaats?

Veel te doen

Kim, 2-9-2016
We overwegen om naar deze camping toe te gaan. We houden er van om veel te doen/te zien. We hebben twee kinderen van 5 en 7. Is er in de omgeving genoeg te doen op max 60 min rijden?

Voetbalveld

Mariette, 10-7-2016
Is er voor de kinderen op deze camping een veldje waar ze mogen voetballen?

Zwemmen in de rivier?

Arroma3, 26-10-2015
Ik begrijp dat naast de camping een riviertje ligt. Kun je daar in zwemmen of is het te ondiep? En is de rivier geschikt om in te vissen?
1 reactie

Caravanplaats

M_Weber, 13-7-2015
Hallo, wij overwegen om naar deze camping te gaan met de caravan. Zijn er wel caravanplaatsen? En hoeveel?
2 reacties

weg oversteken voor zwembad?

Karen Hofland, 16-8-2014

Op google maps zie ik dat er tussen de camping en het zwembad een weg is. Klopt dat en moet je deze weg oversteken om bij het zwembad te komen? Is het een drukke weg?

En moeten campinggasten entreegeld betalen om te mogen zwemmen?

alvast bedankt voor de reactie.

Oudere kinderen

Erna Doornebosch, 20-5-2014
Wij overwegen deze camping, maar willen graag weten of er voor onze tweeling van 17 jaar ook leeftijdgenootjes te verwachten zijn. Heeft iemand hier een idee over?
3 reacties

Zwembad en douches

mamainge, 16-2-2014

Hallo,

kan iemand mij vertellen of het zwembad de gehele dag open is? En ik lees ook dat er betaald moet worden voor het sanitair. Ik hoor het graag

5 reacties

Informatie over de plaatsen

Nicole Bakker, 15-11-2013

Hallo,

Wij overwegen onze komende vakantie(hoogseizoen) op deze camping door te brengen. Nu is plaats nr. 1 (6x6) nog beschikbaar. Onze vouwwagen heeft echter al bijna die afmetingen:). We begrepen dat je wel een veld voor je hebt. Maar ik zag dat het toilet- en wasgedeelte ook vlakbij ligt. Zijn er mensen die de situatie goed kennen en ook plaats nr.1? Wellicht dat iemand ons iets meer kan vertellen over die plek, ruimte eromheen, drukte in verband met toiletten enz..

Zo ja, we houden ons aanbevolen.

Alvast bedankt.

mvg, Nicole Bakker

1 reactie

Kiezen

Sylvia, 24-6-2013

Wij twijfelen nog wat tussen deze camping en camping Perticara vlak bij Novafeltria, 17 km verder op. Wat zijn de verschillen tussen deze campings. Kan iemand dat vertellen? In de laatste beoordeling werd ook geschreven dat diegene is veranderd van camping. Misschien kan diegene ook reageren. Alvast bedankt.