8,7

Uitstekend

57 reviews over Camping Marecchia da Quinto in het Nederlands

prettige, camping; aan alles gedacht!!

Corinne, 14-8-2017

Ontvangst was erg goed; je voelt je direct welkom!

We hadden zelf een fout gemaakt met de aankomstdatum, maar direct wordt er in oplossingen meegedacht en werden we voor een nacht op een privé parkeerplaats binnen de camping gezet;een prima locatie!

De camping is klein en overzichtelijk (29 plaatsen) en ligt rondom een 'park'; waar de kunstobjecten staan. Ook staan hier bomen en zijn er zitjes geplaatst, zodat je daar lekker in de schaduw kon zitten.

's Avonds speelden de kinderen hier ( tot ca. 22 uur), maar dit gaf gezelligheid en gaf geen overlast

De plaatsen zijn vrij ruim; auto's staan apart op parkeerplaatsen binnen de camping. Alles is tot in de puntjes verzorgd!

Sanitairgebouw is ontzettend schoon. Er is een gezellig terras / restaurantje aanwezig, waar je voor heel redelijke prijs iets kunt eten of drinken. Het zwembad is ook toegankelijk voor niet-campinggasten en met het enorm hete weer van de afgelopen weken was het dan ook behoorlijk druk. Maar er werd erg goed toezicht gehouden en er gebeurde niets vervelends!

Omgeving is pittoresk, niet toeristisch en omdat je bij aankomst een map én boek met informatie krijgt, kun je goed uitzoeken welke dingen je in de buurt wil doen!

Het strand van Rimini is aan te rijden, klein uurtje. "Gratis" openbaar strand bij de oude haven van Rimini; verder alleen maar betaald strand.

Op ca. 500 m. was een ienimini 'supermarktje/ annex bar'. Daar kun je eerste levensbehoeften halen, zoals brood, melk, ham, kaas, toiletpapier etc. In Pennabilli zit een A&O, die van alles verkoopt.....terug in de tijd!!!

Jammer was dat de rivier, die direct langs de camping stroomt, 'droog' lag. Het had, zeker met het zeer hete weer, heerlijk geweest om bij de rivier verkoeling te zoeken!

Erg leuk was een bezoek aan San Marino! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Ongelofelijk mooi

Nathalie Van Berlo, 31-7-2017

Zeer goede en propere camping en hele vriendelijke uitbaters . De douches en toiletten zijn zeer proper en je hebt tijd genoeg om zich te douche met 1 jeton . Het zwembad was ook zeker de moeite waart . Het enige wat wij minder vonden was het eten op de camping zelf . De porties waren klein en duur voor hetgene je kreeg Wij zijn zelf 500 meter verderop in het dorp gaan eten wat heel goedkoop en zeer lekker was. Maar al bij al is dit voor de rest een echte aanrader . Wij komen zeker nog terug
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische camping

Margot, 30-7-2017

Dit is werkelijk een prachtige en mooi verzorgde camping. De sfeer van de camping spreekt ons erg aan. Ruimte, mooie kunstvoorwerpen, een groot, schoon zwembad en mooi weer! Het sanitair wordt goed schoongehouden en er zijn voldoende voorzieningen. Het is een camping waar je tot rust komt, voor kinderen jong of oud is er geen vermaak. Ook in de buurt is er geen vermaak voor jongeren. Er is wel goede WiFi, dus er kan online gebleven worden.

Het is ons tweede bezoek aan Marecchia en wederom hebben wij zeer genoten.

Gereisd familie in juli 2017

Prima en goed verzorgde camping

H Zuidema, 1-5-2017

Van 30 mei tot 5 juni 2016 op deze goed verzorgde kleine camping verbleven, eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De plekken zijn ruim voldoende. In de omgeving is veel te zien en is nog niet ontdekt door het massa toerisme. restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Sanitair werd in de periode dat wij er waren prima schoongehouden. Mooi zwembad aanwezig. Helaas is er geen broodjesservice, hier moet je even rekening mee houden. Verder prima camping om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in juni 2016

Thuiskomen

Nic van Dijk, 7-10-2016

Dit jaar voor de tweede keer naar deze camping geweest, en het was weer fantastisch. Alles op deze camping is prima in orde. Mooie standplaatsen, prima sanitair, lekker eten in het restaurant, en een gezellig zwembad.

Grazie ea presto di nuovo Marco, Sara i Luca

Gereisd familie in juli 2016

Prachtige camping, mooie omgeving.

A.H., 31-8-2016

Zeer vriendelijke ontvangst, je krijgt direct een map en boekje mee over de omgeving. Mooie camping en omgeving, goed sanitair. De menukaart van het camping restaurant is beperkt en eenvoudig maar wel goed. Uiteraard zijn er in de directe omgeving lokale restaurantjes te vinden. Wat goed is om te weten is dat de camping een eco label heeft, dat resulteert in niet heel warm water en douchen met muntjes. Voor kinderen is er genoeg ruimte om te spelen. Bij het zwembad (groot bad en peuter bad), met ligweide, is ook een volleybal en voetbal veld. Bij het restaurant een klein speeltuintje. Ook leuk is de rivier die langs de camping loopt. Het zwembad is voor camping gasten gratis, de lokale bevolking ziet men vooral in het weekend. Voor ons was dit de mooiste & beste camping waar wij tot op heden geweest zijn.
Gereisd familie in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!

Marga, 8-8-2016

We zijn nog nooit zo vriendelijk ontvangen als hier. Prachtige camping, ruime plekken, veel groen en bloemen. Sanitair is top! Erg schoon.

Kinderen konden er heerlijk spelen, ook omdat de camping autovrij is.

Zwembad is erg mooi. Peuterbadje is erg diep voor hele kleintjes. Ons zoontje van net 2 kon er net staan. Zoontje van 3 vond dat dan weer helemaal super!

Heerlijk gegeten in het restaurant op de camping en ook in de pizzeria verderop in de straat.

Hele mooie stadjes in de omgeving om te bezoeken.

Wij willen volgend jaar weer!

Gereisd familie in juli 2016

Mooi onderhouden camping, toch wat tegengevallen

Wendy, 5-8-2016

Mooie groene camping aan een beekje/rivier. 99% van dr plaatsen waren om een middenveldje heen, waar in het midden bbq pits stonden en artistieke objecten. MOoi groen en veel bloemen. Helaas kregen we de camping ervaring minder mee aangezien we op de enige plek stonden buiten dit grasveld, maar op een (grote) plek aan de grindweg t.o de parkeerplaatsen. Voelde alsof we op elke willekeurige doorreiscamping hadden kinnen staan. Camping zit vlak naast een weg (hoorde we ook) en was minder rustiek dan we hadden gedacht. Jammer. 100% Nederlandse bezetting, veel vaste gasten. Klein beetje "kamp Holland" gevoel.

Zwembad ook goed onderhouden. Kinderbadje is klein, diep en kindjes kunnen er niet makkelijk zelf in. Douche werkt met muntjes.alles is schoon. Omgeving mooi.

Camping is ons wat tegen gevallen. Geen klik, ook niet met de uitbater( die niet echt naar mijn feedback wilde

Luisteren) Zijn ook eerder weg gegaan om vrienden te bezoeken elders.

Gereisd familie in januari 2016

Prachtige plek

Wout, 26-8-2015

Schitterend gelegen camping met mooi en groot zwembad erbij. En het klopt dat het af en toe druk is in het zwembad door de italianen: je kunt altijd uitwijken naar het heerlijke riviertje naast de camping. Sanitair is erg schoon en altijd toegankelijk. Marco en Sara (en ouders) werken zich een slag in de rondte om het de gasten naar het zin te maken. Jammer dat dit niet altijd overkomt (zie onder). Als mensen van tevoren wat beter lezen en zich voorbereiden hoeven ze geen 5'en uit te delen.
Gereisd familie in juli 2015

Bijna oké!

Gert-Jan, 24-8-2015

Mooi gelegen camping, top sanitair, kleinschallig, mooi vlak met kunst in het middenterrein. Zwembad is mooi maar wel druk want mn mensen uit de omgeving komen hier naar toe. Hele mooie omgeving en het plaatsje Pennabilli is erg mooi, ook San Leo is de moeite van bezoeken meer dan waard. Marco en zijn team zorgen op en top voor hun camping. Wij vonden het wel een onrustige camping , ondanks de beperkt aantal plaatsen, omdat m.n. in het middengebied de barbecues staan en de vuurplaatsen. Gezellig op zich maar een groep van 14 volwassen moest een avond blijkbaar doorfeesten en zelf toen om 22.30 het licht uitging ging men door tot een uur of twaalf. Nadeel van het middenterrein is ook dat een kleine groep mn van mensen die hier de plaatsen aan hebben natuurijk hier gebruiken maken, terecht, maar blijkbaar vergeten zij dat er omheen ook andere plaatsen zijn die wat last kunnen hebben van luidruchtig geschreeuw.

De pizza even verderop langs de weg is echt fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marecchia da Quinto in Pennabilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marecchia da Quinto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marecchia da Quinto scoort een 8.69 uit 10 op basis van 58 reviews.