8,8

Uitstekend

20 reviews over Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) in het Nederlands

Hier ben je echt op vakantie!

Familie Bode, 13-8-2017

Camping Sensazione van Alie en Lammert is met 1 woord geweldig! Het warme welkom, prachtige natuur, ruime plekken, borreluurtje op het terras, het heerlijke zwembad, de pizza avond en kindvriendelijk omgeving maakte het een geweldige vakantie!

Bedankt voor deze mooie herinneringen!

Familie Bode

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke tijd gehad

Henrietta en Gerard, 11-8-2017

Rustig afgelegen camping in een mooie natuurlijke omgeving met zeer ruime plaatsen en gastvrije eigenaren. Als de camping ruim bezet is schiet het sanitair wat tekort.

Geweldige camping!

Jennie en Sjors, 11-8-2017

Zeer mooie ligging, vooral de plekken over 'het bruggetje' zijn in de schaduw en wat rustiger. Het zwembad biedt heerlijke verkoeling aan het einde van de middag en de borrel is ook gezellig en ongedwongen.

Sanitair is zeer netjes verzorgd, maar bij drukte een beetje aan de krappe kant tijdens de spitsuren. Verder hebben wij heerlijk langs het lavendelveld geslapen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie agriturismo om heerlijk tot rust te komen!

Fam Oprinsen, 11-8-2017

Wij hebben 2 weken de goed ingerichte de Waard-tent gehuurd. Deze ligt op een heel schaduwrijk plekje op de camping, met veel privacy. De omgeving is prachtig zodat je veel uitstapjes kunt maken. Daarnaast was het ook heerlijk om bij het zwembad te vertoeven. Misschien een tip om de camping wat beter aan te geven langs de route er naar toe.
Gereisd familie in juli 2017

Super camping, absolute aanrader.

Bert Klaas, 10-8-2017

We waren maar vier nachten op deze camping maar komen zeker weer, 100 % zeker weten. Omdat onze zoon er met zijn gezin stond wilden wij er ook naar toe. En wat een aangename verrassing. We kamperen al meer dan veertig jaar maar dit is echt een mooi pareltje. De nieuwe eigenaren, Lammert en Alie, zijn dit seizoen met veel enthousiasme gestart. Maar dat is niet te merken, alle plekken waren bezet maar ondanks dat was er veel privacy. Het heerlijke zwembad, de prachtige en heel erg rustige omgeving maakten het vakantiegevoel helemaal compleet. Alleen maar Nederlanders dat wel maar door de kleinschaligheid van het geheel was dat zelfs erg knus en gezellig. WiFi alleen en gratis tussen 16 en 18 uur, dat maakte dat de gasten ongedwongen zelf hapjes en drankjes meenamen naar het terras en daardoor was het dan ook erg gezellig. Wel een beetje weinig toiletten en douches maar daar kunnen de eigenaren helaas niets aan doen. Wij hebben er nooit last van gehad maar als je met een groot gezin ofzo bent kan het wel eens lastig worden. De leuke restaurantjes in de directe omgeving en de pizza avond op de camping maakten het vakantieplaatje compleet. Een echte aanrader dus als je van rust, ruimte en kamperen houdt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!!!

Scherp, 6-8-2017

Geweldige plek, veel ruimte, top zwembad, goede sfeer, prachtige natuur, fijn terras.
Gereisd familie in januari 2017

Absolute aanrader!

Rick en Vivianna, 4-8-2017

Een fantastische kleine camping in een prachtig stukje Italië. Eigenaren Lammert en Alie zorgen er met heel veel enthousiasme voor dat gasten zich direct welkom voelen en een heel aangenaam en vooral gezellig verblijf hebben. Door het gezellige terrasje bij bet zwembad komt de hele camping vaak samen. Ook Alie en Lammert mengen zich tussen de gasten, waardoor ze gauw en vaak aanspreekbaar zijn. De kleine omvang van de camping is de kracht van deze plek! Een bijzondere vakantie met veel gelegenheid tot uitstapjes (bijvoorbeeld naar zee) is hier gegarandeerd.

Welkom thuis op vakantie

Joost en Phyleen, 29-7-2017

Onze week bij Alie en Lammert op hun kleine camping (agricampeggio) in Le Marche was perfect. We stonden als enige met ons tentje in een hoek van het lavendelveld, beschut door het bos en met werkelijk prachtig uitzicht. Door het beperkte aantal plekken ten opzichte van de ruimte is er voor iedereen privacy en rust. Dus als je graag tegen de tent van de buren aanzit moet je hier niet zijn! Het sanitair is brandschoon. Het zwembad is een heerlijke plek om te verkoelen en tot rust te komen. In de namiddag zitten Alie en Lammert met een drankje op het terras boven aan het zwembad, waar de gasten (en zo ook wij) met hun eigen drankje kunnen aanschuiven. Het zijn campingeigenaren die zoveel rust en vriendelijkheid uitstralen dat wij ons direct thuis voelden. Deze camping raden we iedereen aan, hoe graag we het ook geheim zouden willen houden. Alie en Lammert zíjn vakantie.
Gereisd met partner in juli 2017

De rust en de ruimte waren fantastisch

Kees en Ina Reinink-Van Trijp, 29-7-2017

We hebben genoten van de lekker grote sta-plekken, vriendelijke eigenaren en schone voorzieningen. De omgeving is prachtig met al die historische stadjes, vriendelijk heuvellandschap en altijd mooi weer. Het Italiaanse eten is het beste wat er is.

Kleine verbeterpuntjes voor de camping: betere Wifi-capaciteit, warm water voor de afwas, maar overall moet ik zeggen: een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk, zeker een aanrader in "Le Marche"

Marinus, 16-7-2017

Een heerlijke plek om te genieten van al het mooie dat Le Marche te bieden heeft. Gastvrijheid staat hier op nummer één. Omdat wij in het voorseizoen waren werd er (helaas) nog niet gekookt. Maar Alie en Lammert namen ons mee naar restaurants in de buurt waar je heerlijk kunt eten.

En overdag kun je verkoeling zoeken in het zwembad dat de hele dag open is.

Wil je naar de kust, ook dat is geen probleem. Binnen het uur kun je genieten van een heerlijke zee.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) in Palazzo d' Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) scoort een 8.77 uit 10 op basis van 20 reviews.