9,8

Uitstekend

10 reviews over Appartement Sotto la Quercia in het Nederlands

Mooie rustgevende vakantiebestemming!

Amelie, 12-8-2017

Prachtige, kraaknette vakantie appartementen.

Zeer rustig gelegen, en toch dichtbij enkele supermarkten, resto's en mooie dorpjes.

Super gastheer en gastvrouw, die ook een lekkere en gezellige italiaanse avond organiseerden.

Wij hebben genoten van deze prachtige regio en het mooie "sotto la quercia".

We komen terug!

Gereisd familie in juli 2017

Een droom

Marie Tanghe, 31-7-2017

Deze plek zorgt voor rust, ontspanning. De gastvrouw is super. Je kan er alles aan vragen, ze is er altijd voor haar gasten.

De appartementen zijn super in orde. Alles is er wat je nodig hebt. En kom je iets te kort dan hoef je het nog maar te denken en de gastvrouw is er voor u. Het zwembad hebben wij jammer genoeg niet kunnen testen want wij zijn buiten het seizoen gegaan. Het was er dan ook wat te kou om te zwemmen. Alles is dichtbij, winkels, bezienswaardigheden, station, de zee...

Deze reis doe ik zeker en vast nog eens over!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Subliem !

Lisa, 27-7-2017

Prachtige omgeving om te genieten van de zon, de stilte en de mooie uitzichten! Een dagje aan zee, een fietstochtje door de gezellige dorpjes of een verfrissende duik in het zwembad, er is voor elk wat wils! De goed uitgeruste en comfortabele appartementen dragen bij tot een geweldige vakantie, en met topgastvrouw-en heer Nadine en Peter is het zeker een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Genieten

Josephine, 27-7-2017

Heel mooie locatie midden in de natuur.

Heerlijk wakker worden met de opgaande zon en een fantastisch uitzicht.

Zeer mooie ruime en nette kamers.

Warme en vriendelijke gastvrouw en gastheer die het verblijf extra aangenaam maken. Aan te raden is de Italiaanse avond die 1x per week wordt georganiseerd met lekkere gerechten van de gastvrouw. Makkelijk is ook het aanbod om ontbijt te bestellen, zo hoef je zelf niet extra vroeg op te staan!

April was nog net iets te koud om het zwembad uit te testen maar we konden wel genieten van een avontuurlijke fietstocht op e-bikes die op aanvraag kunnen gehuurd worden.

Ook de omgeving biedt veel mogelijkheden; een dagje aan zee, lokale markt bezoeken, rustieke dorpjes, zonnebloemvelden, wijnranken, olijfbomen, bergen ...

Gereisd met vrienden in april 2017

Topbestemming !

Mark en Conny, 26-7-2017

Eindeloze rust en zalig genieten in een mooie omgeving. Prachtige landschappen en mooie, charmante dorpjes. Ook de liefhebbers van de zee of iets meer drukte komen aan hun trekken. Aangename ontvangst en een leuk verblijf. Mooi ingerichte appartementen....gloednieuw...! Het is heerlijk verpozen op het terras of aan het zwembad. Nadine en Peter weten als geen ander, om het 'echt warm Italiaans gevoel' over te brengen...gewoon super leuke bestemming!
Gereisd met partner in juli 2017

Astrid, 26-7-2017

Hartelijke ontvangst bij aankomst en niets is hun teveel gedurende ons verblijf.

We hebben top dagen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Een en al rust. Prachtige omgeving! Top mensen!!!

Fam De Nys-Dhoop, 25-7-2017

Is een rustige plaats, maar toch dicht bij de kust. Prachtige dorpjes om te bezichtigen. Ook Nadine en Peter zijn prachtige mensen. Je kan ze alles vragen. Ze helpen waar ze kunnen en geven graag tips. En dit altijd met de glimlach. Wat ook leuk is, je kan u ontbijt 's avonds bestellen en zo heb je 's morgens een lekker vers pistoletje, chocoladekoek, croissant, ... Je hoeft dus geen bakker te zoeken.

Ook het huisje zelf is prachtig en netjes. Je hebt echt alles wat je nodig hebt.

Kortom, wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Fantastische vakantie achter de rug.

Gereisd met partner in juli 2017

Pareltje in de Marken

Kris, 24-7-2017

We werden na een lange trip als goden ontvangen door Peter en Nadine, twee prachtmensen. We verbleven in het appartement 'Il Sogno'. Een volledig ingericht, modern appartement met alle luxe die je op vakantie mag verlangen. Alles kraaknet! In het appartement alsook op heel het domein. Een mooi en proper zwembad. We hebben ook genoten van de tapas avond en de Italiaanse avond. Supergezellig. Met Nadine als topchef. Kortom, zoek echt niet langer als je wilt genieten van alles wat Italië te bieden heeft (rust, zon, lekker eten). Ook te vermelden waard dat de foto's op de website niet weergeven hoe mooi de B&B en omgeving is. En ja de WIFI is er top! Nadine, Peter, nogmaals bedankt voor alles!
Gereisd familie in juli 2017

Alles is Top! Locatie, regio, accomodatie....

rositahumble@hotmail.com, 11-7-2017

Heerlijk ruime comfortabele appartementen, mooie regio en mooie ligging!!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Mijn compleetste vakantie ooit

Carine Jaeken, 29-5-2017

Het appartement is heel goed uitgerust met airco, tv met dvdspeler, een complete keuken, badkamer met douche en wc. Gratis handdoeken, washandjes, vaatdoek (die worden halfweg de week omgewisseld). Er kan een ontbijtmand besteld worden en die is heel rijkelijk gevuld. Vanaf je appartement heb je een prachtig uitzicht. Nadine en Peter zijn echt een droom als gastvrouw en gastheer. De ontvangst na de autorit was enorm hartelijk. Niets is hen teveel gevraagd en ze weten perfect hoe ze de gasten moeten verwennen. Mijn Moederdag dit jaar zal ik nooit meer vergeten. Bij hen kon je altijd terecht voor info ivm uitstappen en goede restaurants in de buurt. Wij hebben enorm genoten van de zon, de rust en de prachtige omgeving: Ostra, Mondavio, Corinaldo, Fano, Senigallia, Zowel de bergen als het strand liggen vlakbij. Echt een aanrader!!! Bedankt Nadine en Peter en tot nog eens!
Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sotto la Quercia in Ostra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sotto la Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sotto la Quercia scoort een 9.8 uit 10 op basis van 10 reviews.