Appartement Al Conero

Al Conero

1 review over Appartement Al Conero in het Nederlands

Heerlijk rustig

italie2go, 26-1-2010

Wij huurden de begane grond. Een appartement met opgang via de trap, woonkamer/keuken met slaapbank en tv. Openslaande deuren met trapje naar de privétuin met ligbedden en tuinmeubilair. Ouderslaapkamer met airco. Kinderslaapkamer met 2 bedden. bad, douche, wasmachine. Beddengoed aanwezig. Ook grote badhanddoeken en gewone handdoeken aanwezig. Wekelijkse wissel.

Gimberto heeft ons de omgeving laten zien. Na de eerste dag kwam het echtpaar kijken of alles naar wens was mét een potje eigengemaakte jam.´s avonds vermaakten de kinderen zich in ons tuintje of de gezamenlijke tuin aan de voorzijde met de bovenbuurkindeen en de italiaanse kinderen uit e straat. De tuin sluit af met een hek. Geschikt voor kleine kinderen. Doodlopende weg: rustig gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Al Conero in Numana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Al Conero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Al Conero scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: