Appartement Agriturismo Sopra e Sotto *****

Zoover award

161 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Geweldige plek

Angenieta Snoek, 10-9-2015

Wat een rust, ruimte en hartelijkheid op Sopra e Sotto. We hebben genoten van ons appartement, het prachtige uitzicht, de stilte, de stadjes, de bergen en de zee. En van de gastvrijheid van Arjan en Heleen. Volgend jaar weer!
Gereisd met partner in september 2015
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Dat zou natuurlijk heel erg leuk zijn om jullie hier volgend jaar weer te zien, Govert en Angenieta!

Droom Locatie

Familie Delissen, 3-9-2015

We hadden een bijzonder leuke tijd. De ligging is geweldig. De camping ligt in een mooie vallei met uitzicht over de prachtige wijnvelden.

In de omgeving was veel te doen. Mooie wandelgebieden in de bossen en bergen. Bij de receptie lag een aantal beschreven wandelroutes. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vanaf de locatie was het nog geen 30 minuten rijden naar de Adriatische zee. Bovendien konden de kinderen gebruik maken van interactieve wandelingen met behulp van geocatching.

Tijdens mijn vakantie had ik mijn mountainbike mee. Ik heb heerlijk genoten van de omgeving en diverse zware beklimmingen.

Kortom een droomlocatie voor elk wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Vrolijk worden we van weer zo'n mooie beoordeling en het is waar... er is voor ieder wat wils op Sopra e Sotto en in Le Marche....

geweldige vakantieplek

sandra timmer, 3-9-2015

dit jaar voor de derde keer gecampeerd bij sopra e sotto!! Een supermooie locatie waar je helemaal tot rust kunt komen. De kinderen hebben zich weer uitstekend vermaakt met de kids adventure en het streetboulderen! De camping is klein, maar met mooie plaatsten en een superschoon sanitairblok. Arjan en Heleen staan altijd klaar om met je mee te denken voor leuke uitjes en weten ons ieder jaar weer een heerlijke vakantie te bezorgen. Je komt hier een beetje thuis!!! Onze jongens zijn alweer plannen aan het maken voor volgend jaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Opnieuw was het genoegen wederzijds met deze familie en we verheugen ons alvast op volgend jaar!

Voor levensgenieters

Duwien, 2-9-2015

Een plek waar de wind door je hoofd waait,

Waar je doet waar je buik van gaat zingen,

Waar je droomt zoveel je kan,

Waar je bent wie je bent,

Een plek van water, van zee, van lucht,
van aarde, van vuur,

Een plek waar je nooit verdwalen kunt,

Een plek waar de vrijheid woont,
daar wil ik zijn. (Wende Snijders)

Verblijf in deze streek en deze agriturismo zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen één geheel. De liefde, de trots en het respect voor de natuur en de cultuur in deze streek vind je bij zowel de inwoners van Le Marche als bij Arjan en Heleen. De bergen, de zee, marktjes en de smaken van heerlijk eten en lokale wijnen, alles is mogelijk. Onthaasten, geen impulsen en genieten elke dag, wij krijgen er geen genoeg van en hebben al vier keer appartement Francesco gehuurd. Een heerlijk appartement waar je als gezin binnen meer dan genoeg ruimte hebt, maar ook uitstekend buiten kunt leven en van de prachtige uitzichten kunt genieten.

Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Mooi gedicht! En dat zo maar in een beoordeling van Sopra e Sotto verwerkt, reuze bedankt familie Otten!

Bijzonder verblijf

Floris Jansen, 1-9-2015

Het was een leuke tijd die wij hadden tijdens ons verblijf op Sopra e Sotto. Bij aankomst was er een warm ontvangst en de eigenaren zijn bijzonder gastvrij. Wij genoten van het verblijf in het appartement met een prachtig uitzicht over het dal en de wijngaarden. Het is daar lekker rustig en ontspannen. Verder kregen we goede tips over diverse stadjes, dorpjes, wandelgebieden, bezienswaardigheden en restaurants. Bovendien werd er op ons verzoek bij diverse restaurants door Heleen een tafel gereserveerd.

Een bijkomend voordeel is dat de eigenaren uit Nederland komen en de Italiaanse taal uitstekend beheersen.

Tot slot is de omgeving bijzonder mooi. Het is er glooiend met diverse idyllische Italiaanse stadjes op de verscheidene toppen van heuvels/bergen. Bovendien ben je binnen 30 minuten aan de Adriatische kust of binnen 30 minuten in de bergen.

Kortom, een geslaagde vakantie.

Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Fijn en erg bedankt voor de uitgebreide beoordeling!

100% vakantie

Familie Kroon, 18-8-2015

Wij huurden 2 weken een compleet ingerichte tent op een fijne schaduwplek op deze prachtig gelegen kleine camping. Vanaf het moment van aankomst hadden we het gevoel dat we bij Arjan en Heleen in goede handen waren. We hebben enorm genoten van hun gastvrijheid en het enthousiasme om het de gasten naar de zin te maken. In de gezellige keuken vond je vers gemaakte koffie, elke dag vers brood op bestelling en een schat aan informatie over de omgeving. De sfeer was erg goed en het ontbreken van zwembad en restaurant was creatief en goed opgelost. Op een half uur rijden waren strand (ondiepe zee en geen stroming, wat heerlijk was voor onze kleine kinderen), bergen en onderweg prachtige oude dorpjes en stadjes.

De tenten waren echt heel compleet ingericht: van vuilniszak en lucifers tot een garde en goede koekenpan, alles was aanwezig. Voor ons was het een topvakantie!

Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Dank voor de mooie beoordeling en leuke bijgevoegde foto's familie Kroon! Topgasten waren jullie!

Schitterende vakantiestek

Lucas en Marijke, 16-8-2015

Wij waren voor de 2e keer bij Arjan en Heleen en het was weer genieten op deze prachtige, gastvrije vakantiestek.

Dankjewel Arjan en Heleen.

Gereisd met partner in juni 2015
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Niets veranderd... en leuk om jullie na 3 jaar hier weer te ontmoeten, dank!

Fantastische plek in de Marche bij bergen en zee.

Theo & Marijke, 16-8-2015

We hebben genoten van 2 fantastische weken bij Sopra et Sotto en zijn er nu voor de 2e keer geweest. Wat een heerlijke plek, precies zoals een camping wat ons betreft hoort te zijn. Kleine camping met mooie grote plekken in een prachtige omgeving, dichtbij de bergen Monte Sibilini en de zee, omringd door authentieke Italiaanse dorpjes met heerlijke restaurantjes. Kwaliteit van het sanitair is uitstekend en wordt zeer goed schoon gehouden. Heleen en Arjen zijn hele vriendelijke / gastvrije mensen die veel moeite doen om het iedereen naar de zin te maken. Groot aanbod van outdoor activiteiten We hebben vooral ook genoten van de prachtige wandelingen in de Sibilini onder begeleiding van Arjen. Komen zeker nog een keer terug.
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Wat een complimenten allemaal, zijn we erg blij mee!

Gastvrij en goed

Joke, 14-8-2015

We hebben een fijne kampeervakantie genoten op Sopra e Sotto: prachtig gelegen kleine knusse camping, rustig, gezellig, Nederlanders, schoon. Voor het echte kamperen! Dank aan Heleen en Arjan voor de gastvrijheid en het enthousiasme, waarmee ze hun gasten ontvangen en van dienst zijn. Het was wel wat warm, maar wat wil je in augustus in Italie?
Heleen, eigenaar, 10-12-2015
Dit was ook echt een warme zomer Joke! Leuk om jullie zo'n poos als gasten te hebben gehad!

Niet weer

Heleen, 11-8-2015

Deze camping hadden we speciaal geselecteerd voor de activiteiten voor de kinderen. Wij kwamen met onze fam op maandag aan, 15:45. Bij aankomst werd al snel duidelijk dat de activiteiten erg in trek waren. Om 19:30 wilde we nog snel een activiteit reserveren, maar wat bleek, vol!!! We hadden sneller moeten reageren! Hallo ik heb vakantie! Er zijn 10 plaatsen beschikbaar, maar voor de mensen die maandag arriveren, maken dus nauwelijks kans om een activiteit te boeken. Daarbij vond ik het allemaal erg Nederlands en zeer commercieel, en over gestructureerd. Er is een onzichtbare lijn voor de campinggasten, "graag niet over de lijn" dat is voor de gasten vd appartementen. De campinggasten willen ook graag af en toe WiFi
Heleen Westerhof, eigenaar, eigenaar, 14-8-2015
Het klopt dat in het hoogseizoen de tuin, gelegen aan de kant van de appartementen, alleen beschikbaar is voor de gasten van de appartementen. Voor de campinggasten hebben we een ruim terras met 2 grote picknick banken en een zitje in de schaduw aan de 'camping zijde' van het huis beschikbaar.Ook daar is vanzelfsprekend WiFi. Deze informatie staat ook op onze website.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.29 uit 10 op basis van 164 reviews.