9,3

Zoover award

155 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Schitterende vakantiestek

Lucas en Marijke, 16-8-2015

Wij waren voor de 2e keer bij Arjan en Heleen en het was weer genieten op deze prachtige, gastvrije vakantiestek.

Dankjewel Arjan en Heleen.

Gereisd met partner in juni 2015
Heleen Westerhof,
Niets veranderd... en leuk om jullie na 3 jaar hier weer te ontmoeten, dank!

Fantastische plek in de Marche bij bergen en zee.

Theo & Marijke, 16-8-2015

We hebben genoten van 2 fantastische weken bij Sopra et Sotto en zijn er nu voor de 2e keer geweest. Wat een heerlijke plek, precies zoals een camping wat ons betreft hoort te zijn. Kleine camping met mooie grote plekken in een prachtige omgeving, dichtbij de bergen Monte Sibilini en de zee, omringd door authentieke Italiaanse dorpjes met heerlijke restaurantjes. Kwaliteit van het sanitair is uitstekend en wordt zeer goed schoon gehouden. Heleen en Arjen zijn hele vriendelijke / gastvrije mensen die veel moeite doen om het iedereen naar de zin te maken. Groot aanbod van outdoor activiteiten We hebben vooral ook genoten van de prachtige wandelingen in de Sibilini onder begeleiding van Arjen. Komen zeker nog een keer terug.
Heleen Westerhof,
Wat een complimenten allemaal, zijn we erg blij mee!

Gastvrij en goed

Joke, 14-8-2015

We hebben een fijne kampeervakantie genoten op Sopra e Sotto: prachtig gelegen kleine knusse camping, rustig, gezellig, Nederlanders, schoon. Voor het echte kamperen! Dank aan Heleen en Arjan voor de gastvrijheid en het enthousiasme, waarmee ze hun gasten ontvangen en van dienst zijn. Het was wel wat warm, maar wat wil je in augustus in Italie?
Heleen Westerhof,
Dit was ook echt een warme zomer Joke! Leuk om jullie zo'n poos als gasten te hebben gehad!

Niet weer

Heleen, 11-8-2015

Deze camping hadden we speciaal geselecteerd voor de activiteiten voor de kinderen. Wij kwamen met onze fam op maandag aan, 15:45. Bij aankomst werd al snel duidelijk dat de activiteiten erg in trek waren. Om 19:30 wilde we nog snel een activiteit reserveren, maar wat bleek, vol!!! We hadden sneller moeten reageren! Hallo ik heb vakantie! Er zijn 10 plaatsen beschikbaar, maar voor de mensen die maandag arriveren, maken dus nauwelijks kans om een activiteit te boeken. Daarbij vond ik het allemaal erg Nederlands en zeer commercieel, en over gestructureerd. Er is een onzichtbare lijn voor de campinggasten, "graag niet over de lijn" dat is voor de gasten vd appartementen. De campinggasten willen ook graag af en toe WiFi
Heleen Westerhof,
Het klopt dat in het hoogseizoen de tuin, gelegen aan de kant van de appartementen, alleen beschikbaar is voor de gasten van de appartementen. Voor de campinggasten hebben we een ruim terras met 2 grote picknick banken en een zitje in de schaduw aan de 'camping zijde' van het huis beschikbaar.Ook daar is vanzelfsprekend WiFi. Deze informatie staat ook op onze website.

Nooit meer!

Oscar, 10-8-2015

We hebben een week in een huurtent gezeten. Deze staan onder in een dal waardoor er geen uitzicht is. De kinderen slapen op een matje samen in 1 klein compartiment. Best sober voor zo'n forse huurprijs. In het toiletgebouw heb je de beschikking over 1 plakje in de koelkast en tevens kan je daar je elektrische spullen opladen. Het toiletgebouw staat echter boven op de heuvel zodat het best een hele klim is. De camping is niet aangelegd. Het enige is dat er vlakke plekken zijn gecreëerd maar verder zijn er geen kraantjes, lampjes of paden. Er was een animatie team van twee personen maar zij organiseren alleen activiteiten buiten de camping tegen betaling. Wij vonden prijs kwaliteit verhouding niet oké. 29 euro per persoon voor een begeleide wandeling zonder lunch vinden we best aan de prijs. De site vermeld niet over de forse afstanden die je moet rijden voor supermarkt, ijsje of zwemmen. De omgeving is mooi. Wij vonden Arjan en Heleen vooral heel zakelijk met heel veel regels. Bah!
Heleen Westerhof,
De prijs voor een begeleide bergwandeling in een van de nationaal parken is 25 euro per persoon, voor gezinnen hanteren we een speciaal familietarief. Er is een map vol beschreven (berg) wandelingen die gasten zelfstandig kunnen doen. Een animatieteam is op Sopra e Sotto niet voor handen.

Le Marche zoals het bedoeld is

De Vries, 7-8-2015

Dit is de tweede keer dat we bij Sopra e Sotto een appartement hebben gehuurd.

Alles klopt, mooi onderhouden fraai appartement. Alles is er van kaasschaaf tot fijne douche.

En van een lekker bed tot fijne tuinstoelen om op te lezen. Of een hangmat zo je wil.

Heleen Westerhof,
Na 4 jaar elkaar weer hier ontmoeten was ontzettend leuk Helen en Hylke! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Fantastische plek en schitterende huurtenten

Herbert van Petersen, 7-8-2015

Wij huurden een huurtent rechtstreeks via de website. De huurtenten zijn ruim opgezet op een schaduwrijke plek. De camping straalt rust uit door de ligging en het feit dat de auto's op de parkeerplaats blijven. Het programma van de camping is dominant voor kinderen vanaf 8 jaar, alhoewel de GPS-tochten voor alle leeftijden gelden. Met de camping hebben Heleen en Arjan de ideale vakantieplek voor met name natuurmensen gecreëerd. Het sanitair gebouw is nieuw en geschikt voor de capaciteit (
    Heleen Westerhof,
    Fijn dat jullie zo genoten hebben; elke dag op pad om weer iets nieuws te ontdekken, volgens mij hebben jullie een goed beeld van Le Marche gekregen!

Als God in...Italië!

Marieke Strijbis-Jacob, 4-8-2015

Voor de tweede (en niet de laatste!) keer op vakantie naar Sopra e Sotto. Vorig jaar bleek één week te kort, dit jaar vonden we twee weken veel te snel voorbij gaan.

Twee van onze zonen (18 en 16) gingen dit jaar mee en hóe ideaal was de combinatie die Heleen en Arjan voor ons bedachten: wij in een heerlijk twee-persoons appartement en de jongens sliepen lekker samen in een mooi tentje op de camping. Vrijheid, toch met elkaar op vakantie en iedereen blij. We hebben optimaal genoten van de prachtige omgeving, alle súper gave wandel- en klimactiviteiten, geocaching, wijnproeverij, van het heerlijke mee-eten en van alle mooie plaatsjes in de buurt.

Bij Sopra e Sotto stroomt de rust zó je aderen in. Arjan en Heleen zorgen, altijd met een brede lach, voor alle ingrediënten voor een perfecte vakantie!

Heleen Westerhof,
    Zo voelen wij het zelf vaak ook: als god in....Italie! Het was heel erg gezellig jullie hier weer te zien en deze keer 2 weken lang! Dank voor de mooie beoordeling.

Wauw, hier is het echt goed vertoeven!

Cindy Guchelaar, 29-7-2015

Twee weken verbleven we bij Arjan en Heleen in appartement Fillipo. Wat een heerlijk appartement, uitgerust met alle benodigde middelen om je thuis te voelen. De gastvrijheid van Arjan en Heleen helpt hier zeker bij! De ligging van Sopra e Sotto is schitterend, heerlijk tussen de wijngaarden, olijfbomen en zonnebloemen. De verschillende zitjes buiten doen erg gezellig aan.

Iedere avond was er de mogelijkheid om vers brood voor de volgende ochtend te bestellen. Er was altijd een mogelijkheid voor een gezellig praatje of een goede tip voor een restaurant in de buurt.

We hebben twee bergwandelingen met Arjan en een stel andere gasten gemaakt. Voor ons de eerste echte dagtochten in de bergen, maar wat was dat gaaf! De begeleiding was erg goed en professioneel.

Als (fanatiek) geocacher konden we ons hart hier ook ophalen, veel leuke caches in deze prachtige omgeving met zijn mooie middeleeuwse dorpjes.

Al met al een echte aanrader om naar toe te gaan voor een vakantie in Le Marche!

Gereisd met partner in juni 2015
    Heleen Westerhof,
    Leuk om fanatieke geocachers te ontvangen en fijn dat jullie je goed konden vermaken met de caches van Sopra e Sotto! Dank voor de super beoordeling.

Bijna te mooi om waar te zijn!

De louters, 28-7-2015

Een heerlijke ruime campeerplek. Veel groen, veel diertjes(sprinkhanen, hagedissen enz die de kids proberen te vangen), vogels die je wakker fluiten. Maar ook de luxe van een altijd warme douche(zonder muntjes), wc papier in de wc, een stukje koelkast ter beschikking en het vertrouwen in de mensheid die hier nog heerst. Arjan en Heleen staan altijd voor je klaar, en schatten in aan welke informatie je wellicht behoefte hebt. Zodat je vakantie echt jouw vakantie word. Waarin word genoten en ontspannen. Overal is aan gedachte broodjes elke dag vers, pizza service....en toch is het klein en knus. Een betere combinatie hadden we ons niet kunnen wensen.
    Heleen Westerhof,
    Alleen maar 10-en het moet niet gekker worden! Wij hebben ook genoten van jullie (vooral van die 2 donderstenen en mini-Freekjes..) We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.26 uit 10 op basis van 158 reviews.