Appartement Agriturismo Sopra e Sotto *****

Agriturismo Sopra e Sotto
9,3

Zoover award

161 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

We voelden ons heel erg welkom.

G.Groenwold, 4-7-2016

Er is geen stroom bij de tenten maar je kunt wel de koelkasten en oplaadpunten bij de toiletgebouwen gebruiken.

Steile wandeling van de tentplekken naar het hoofdgebouw. Er is een tractor met kar om je spullen van boven naar beneden te brengen.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastisch, mooie wandel of fietstochten gemaakt.

rineke de jong, 4-7-2016

Ik vond alles goed,het enige nadeel wat ik kan bedenken is als je 's avonds uit eten wilt moet je met de auto.
      Gereisd met vrienden in juli 2014

een echte meevaller geworden!

Walter Smits, 21-6-2016

je moet houden van rust, van stilte (en van vogeltjesgekwetter). Je kan genieten van een warme gastvrijheid, die toch niet opdringerig is. En het uitzicht over de valleien is fenomenaal!

Je hebt wel een auto nodig

Gereisd met partner in juni 2016

Super!

Sonja Magnus, 19-6-2016

Alleen maar toffe, leuke dingen ervaren! Een echte aanrader en heel leuke, lieve uitbaters die alles doen om je het zo aangenaam mogelijk te maken, en die goed ingeburgerd zijn in de streek wat leuk meegenomen is!
      Gereisd met partner in juni 2016

gastvrij en super voor kinderen & ouders!

Ellen & Dick, 14-5-2016

Bij Sopra e Sotto hebben we enorm genoten van Le Marche. Heel gastvrij, je voelt je meteen thuis. Voor de kinderen (8 en 12) ook heel fijn: door Arjen's uitgezette GPS tochten kwamen we op prachtige plekken, en de kinderen vonden het superleuk.

De ingerichte tent was uitstekend, ruim, fijne bedden & alles wat je nodig hebt....noem je dit "kamperen" ? :-)

Prachtige omgeving, breng zeker een bezoek aan Loreto, de bergen, en de zee, en geniet van het lekkere eten.

Grandi complimenti per Heleen & Arjen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heerlijk afwisselende vakantie op een droomplek!

Claartje, 11-5-2016

Heleen en Arjan zijn enorm gastvrij en stellen hun huis, landgoed en zichzelf volledig ter beschikking om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. En dat is gelukt! Een van de hoogtepunten was de wandeling met Arjan over een bergkam en 's avonds een heerlijk 3-gangendiner door Heleen geserveerd met alle aanwezige gasten. Zo ontstond al snel een familiaire atmosfeer. De appartementen zijn authentiek en knus. Elke dag hebben we anders ingevuld mede dankzij de goede tips van Heleen en Arjan. En dan is het makkelijk dat ze Nederlands zijn. Enige minpuntje was dat wij in ons appartement niet zo goed bereik hadden maar anderzijds was dat wel zo rustig. En in de keuken waar we altijd aan de tafel konden schuiven, was het bereik goed en de sfeer gezellig.
      Gereisd met partner in mei 2016

Een heerlijke vakantie

Henriette, 9-5-2016

Een allerhartelijkste ontvangst, appartement gezellig en compleet, een mooie, afwisselende omgeving, met zowel bergen, als oude cultuur als zee en strand.

Een plek waar je je direct thuis voelt, mede door de kleinschaligheid. Een prima locatie om de nog niet zo bekende Marche te verkennen!

Gereisd met partner in mei 2016

Top lokatie!

Familie Vink, 27-12-2015

We hebben echt een fantastische vakantie gehad bij Sopra en Sotto. We zaten met onze 3 kids (waaronder 1 baby) in een mooie safaritent. En het was echt goed te doen, heerlijke relaxt en super gastvrij. Heleen en Arjan zijn een geweldig team. Ps. Schoon sanitair!
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Perfetto

Jetty Sinnema, 3-10-2015

Een prachtige plek waar het nog écht stil is
      Gereisd met partner in september 2015
      Heleen, eigenaar, 10-12-2015
      Zo is het Jetty, daar genieten we zelf ook nog steeds erg van!

Heerlijk !

Misja visser, 13-9-2015

Voor de tweede keer mogen verblijven op Sopra e Sotto en het was weer net zo heerlijk als de vorige keer. We hebben 3 weken gekampeerd op een fijne plek in de schaduw. Heleen en Arjan wisten ons opnieuw te verrassen met diverse heerlijke Italiaanse restaurantjes en tips voor lekkere wandel en zwemplekken maar ook mooie dorpjes. Voor de kinderen veel leuke activiteiten van voetbaltoernooi tot kidsadventure. Op de camping heerst een erg aangename sfeer van alles kan maar niets moet.
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
      Heleen, eigenaar, 10-12-2015
      Dank voor de mooie beoordeling Misja, jullie zijn inmiddels echte Le Marche- kenners!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.29 uit 10 op basis van 164 reviews.