9,3

Zoover award

155 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Een heerlijke vakantie

Henriette, 9-5-2016

Een allerhartelijkste ontvangst, appartement gezellig en compleet, een mooie, afwisselende omgeving, met zowel bergen, als oude cultuur als zee en strand.

Een plek waar je je direct thuis voelt, mede door de kleinschaligheid. Een prima locatie om de nog niet zo bekende Marche te verkennen!

Gereisd met partner in mei 2016

Top lokatie!

Familie Vink, 27-12-2015

We hebben echt een fantastische vakantie gehad bij Sopra en Sotto. We zaten met onze 3 kids (waaronder 1 baby) in een mooie safaritent. En het was echt goed te doen, heerlijke relaxt en super gastvrij. Heleen en Arjan zijn een geweldig team. Ps. Schoon sanitair!

Perfetto

Jetty Sinnema, 3-10-2015

Een prachtige plek waar het nog écht stil is
Gereisd met partner in september 2015
Heleen Westerhof,
Zo is het Jetty, daar genieten we zelf ook nog steeds erg van!

Heerlijk !

Misja visser, 13-9-2015

Voor de tweede keer mogen verblijven op Sopra e Sotto en het was weer net zo heerlijk als de vorige keer. We hebben 3 weken gekampeerd op een fijne plek in de schaduw. Heleen en Arjan wisten ons opnieuw te verrassen met diverse heerlijke Italiaanse restaurantjes en tips voor lekkere wandel en zwemplekken maar ook mooie dorpjes. Voor de kinderen veel leuke activiteiten van voetbaltoernooi tot kidsadventure. Op de camping heerst een erg aangename sfeer van alles kan maar niets moet.
Heleen Westerhof,
Dank voor de mooie beoordeling Misja, jullie zijn inmiddels echte Le Marche- kenners!

Geweldige plek

Angenieta Snoek, 10-9-2015

Wat een rust, ruimte en hartelijkheid op Sopra e Sotto. We hebben genoten van ons appartement, het prachtige uitzicht, de stilte, de stadjes, de bergen en de zee. En van de gastvrijheid van Arjan en Heleen. Volgend jaar weer!
Gereisd met partner in september 2015
Heleen Westerhof,
Dat zou natuurlijk heel erg leuk zijn om jullie hier volgend jaar weer te zien, Govert en Angenieta!

Droom Locatie

Familie Delissen, 3-9-2015

We hadden een bijzonder leuke tijd. De ligging is geweldig. De camping ligt in een mooie vallei met uitzicht over de prachtige wijnvelden.

In de omgeving was veel te doen. Mooie wandelgebieden in de bossen en bergen. Bij de receptie lag een aantal beschreven wandelroutes. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vanaf de locatie was het nog geen 30 minuten rijden naar de Adriatische zee. Bovendien konden de kinderen gebruik maken van interactieve wandelingen met behulp van geocatching.

Tijdens mijn vakantie had ik mijn mountainbike mee. Ik heb heerlijk genoten van de omgeving en diverse zware beklimmingen.

Kortom een droomlocatie voor elk wat wils.

Heleen Westerhof,
Vrolijk worden we van weer zo'n mooie beoordeling en het is waar... er is voor ieder wat wils op Sopra e Sotto en in Le Marche....

geweldige vakantieplek

sandra timmer, 3-9-2015

dit jaar voor de derde keer gecampeerd bij sopra e sotto!! Een supermooie locatie waar je helemaal tot rust kunt komen. De kinderen hebben zich weer uitstekend vermaakt met de kids adventure en het streetboulderen! De camping is klein, maar met mooie plaatsten en een superschoon sanitairblok. Arjan en Heleen staan altijd klaar om met je mee te denken voor leuke uitjes en weten ons ieder jaar weer een heerlijke vakantie te bezorgen. Je komt hier een beetje thuis!!! Onze jongens zijn alweer plannen aan het maken voor volgend jaar!
Heleen Westerhof,
Opnieuw was het genoegen wederzijds met deze familie en we verheugen ons alvast op volgend jaar!

Voor levensgenieters

Duwien, 2-9-2015

Een plek waar de wind door je hoofd waait,

Waar je doet waar je buik van gaat zingen,

Waar je droomt zoveel je kan,

Waar je bent wie je bent,

Een plek van water, van zee, van lucht,
van aarde, van vuur,

Een plek waar je nooit verdwalen kunt,

Een plek waar de vrijheid woont,
daar wil ik zijn. (Wende Snijders)

Verblijf in deze streek en deze agriturismo zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen één geheel. De liefde, de trots en het respect voor de natuur en de cultuur in deze streek vind je bij zowel de inwoners van Le Marche als bij Arjan en Heleen. De bergen, de zee, marktjes en de smaken van heerlijk eten en lokale wijnen, alles is mogelijk. Onthaasten, geen impulsen en genieten elke dag, wij krijgen er geen genoeg van en hebben al vier keer appartement Francesco gehuurd. Een heerlijk appartement waar je als gezin binnen meer dan genoeg ruimte hebt, maar ook uitstekend buiten kunt leven en van de prachtige uitzichten kunt genieten.

Gereisd familie in juli 2015
Heleen Westerhof,
Mooi gedicht! En dat zo maar in een beoordeling van Sopra e Sotto verwerkt, reuze bedankt familie Otten!

Bijzonder verblijf

Floris Jansen, 1-9-2015

Het was een leuke tijd die wij hadden tijdens ons verblijf op Sopra e Sotto. Bij aankomst was er een warm ontvangst en de eigenaren zijn bijzonder gastvrij. Wij genoten van het verblijf in het appartement met een prachtig uitzicht over het dal en de wijngaarden. Het is daar lekker rustig en ontspannen. Verder kregen we goede tips over diverse stadjes, dorpjes, wandelgebieden, bezienswaardigheden en restaurants. Bovendien werd er op ons verzoek bij diverse restaurants door Heleen een tafel gereserveerd.

Een bijkomend voordeel is dat de eigenaren uit Nederland komen en de Italiaanse taal uitstekend beheersen.

Tot slot is de omgeving bijzonder mooi. Het is er glooiend met diverse idyllische Italiaanse stadjes op de verscheidene toppen van heuvels/bergen. Bovendien ben je binnen 30 minuten aan de Adriatische kust of binnen 30 minuten in de bergen.

Kortom, een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2015
Heleen Westerhof,
Fijn en erg bedankt voor de uitgebreide beoordeling!

100% vakantie

Familie Kroon, 18-8-2015

Wij huurden 2 weken een compleet ingerichte tent op een fijne schaduwplek op deze prachtig gelegen kleine camping. Vanaf het moment van aankomst hadden we het gevoel dat we bij Arjan en Heleen in goede handen waren. We hebben enorm genoten van hun gastvrijheid en het enthousiasme om het de gasten naar de zin te maken. In de gezellige keuken vond je vers gemaakte koffie, elke dag vers brood op bestelling en een schat aan informatie over de omgeving. De sfeer was erg goed en het ontbreken van zwembad en restaurant was creatief en goed opgelost. Op een half uur rijden waren strand (ondiepe zee en geen stroming, wat heerlijk was voor onze kleine kinderen), bergen en onderweg prachtige oude dorpjes en stadjes.

De tenten waren echt heel compleet ingericht: van vuilniszak en lucifers tot een garde en goede koekenpan, alles was aanwezig. Voor ons was het een topvakantie!

Gereisd familie in juli 2015
Heleen Westerhof,
Dank voor de mooie beoordeling en leuke bijgevoegde foto's familie Kroon! Topgasten waren jullie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.26 uit 10 op basis van 158 reviews.